Jaaa, dat blijf toch wel de allermooiste (met de driehoek aan het einde, dat hebben er weinig).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij met je vlaggenDie van Ohio vind ik wel echt top!
ijsje halenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM is wel erg stil geworden.
Wel goede hoop dat Gala - Freed from Desire in 2026 dankzij het WK eindelijk eens gaat debuteren in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar nieuwe hydration break liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BillDauteriveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Kwijlen op z'n toetsenbordquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heb je nog veel andere vlaggen die je dan naar concerten of festivals meeneemt?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaa, dat blijf toch wel de allermooiste (met de driehoek aan het einde, dat hebben er weinig).
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel goede hoop dat Gala - Freed from Desire in 2026 dankzij het WK eindelijk eens gaat debuteren in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿIk geef het weinig kans. Dat soort liedjes redt het nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:billdauterive![]()
Dat wisselt. Door de jaren is wel gebleken dat die van Australië, Nieuw-Zeeland, Zweden en Schotland het vaakst meegaan (veel toffe artiesten die daar vandaan komenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je nog veel andere vlaggen die je dan naar concerten of festivals meeneemt?
Wel als we Gala op het juiste moment even pushen bij Radio 2quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans. Dat soort liedjes redt het nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja ik vind er weinig aan sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wow. Ik heb nog nooit overwogen om een vlag mee te nemen naar een festival en erger me er vaak ook aan. Zo'n unieke als Ohio vond ik dan wel weer erg leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat wisselt. Door de jaren is wel gebleken dat die van Australië, Nieuw-Zeeland, Zweden en Schotland het vaakst meegaan (veel toffe artiesten die daar vandaan komen)
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel als we Gala op het juiste moment even pushen bij Radio 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel met steak eten. Dat is lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:52 schreef vul_maar_in het volgende:
iemand ervaring met Augmented reality karten ?
Maar met 3 punten en een doelsaldo van 1-2 of 2-3 zou Schotland best nog wel bij de beste 8 nummers 3 kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:51 schreef Qarrad het volgende:
Een beetje team had Marokko in deze fase afgestraft. Schotland is niet een beetje team. Het doet gewoon pijn aan de ogen hoe ze de gaten niet zien en overal maar een beetje lopen. Leuk hoor, die inzet
Dat is wel de armoede van dit toernooi, ja...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar met 3 punten en een doelsaldo van 1-2 of 2-3 zou Schotland best nog wel bij de beste 8 nummers 3 kunnen eindigen.
0.54 vs. 0.97 xG en twee scho(t)ten op doel, niks mis meequote:
Di Ronogodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Marten de Roon genot.
We feliciteren Zweden.
Ze speelden ook niet zo geweldig. Het is dat die Schotten hun voeten scheef hadden staan, anders hadden ze niet eens gewonnen.quote:
1e halfuur was wel goed, ondanks dat het Schotland was. Verder een hele slechte 2e helft. En op de bank hebben ze hetzelfde probleem als Nederland. Alleen maar troep.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze speelden ook niet zo geweldig. Het is dat die Schotten hun voeten scheef hadden staan, anders hadden ze niet eens gewonnen.
De bank gaat je idd opbreken, dat is geen WK niveau. Daarom wisselde hij ook pas 10 min voor tijd,geen vetrouwen in de wisselspelers.. tegen de Schotten kom je daar nog mee weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
1e halfuur was wel goed, ondanks dat het Schotland was. Verder een hele slechte 2e helft. En op de bank hebben ze hetzelfde probleem als Nederland. Alleen maar troep.
Voor Marokko? Waar waren ze onlangs nog te zien; ik vond ze zó sterk. Dus dat verbaast me.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De bank gaat je idd opbreken, dat is geen WK niveau. Daarom wisselde hij ook pas 10 min voor tijd,geen vetrouwen in de wisselspelers.. tegen de Schotten kom je daar nog mee weg.
Snap ook niet dat ie En-Nesiry heeft thuis gelaten (de ideale breekijzer/2e spits) en amateur Rahimi heeft meegenomen
Kwartfinale is max voor dit team
Jub. Snap de trainer wel, kan Koeman een voorbeeld aan nemen. Maar als je niet kan wisselen ga je niet heel ver komen. Basis zit er ook een x doorheen. Ik las van Marokanen best veel kritiek op het selectiebeleid, klopt dat? En wat je hierboven aangaf, ze missen ook wel rendement. Veel kansen, weinig goals.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De bank gaat je idd opbreken, dat is geen WK niveau. Daarom wisselde hij ook pas 10 min voor tijd,geen vetrouwen in de wisselspelers.. tegen de Schotten kom je daar nog mee weg.
Snap ook niet dat ie En-Nesiry heeft thuis gelaten (de ideale breekijzer/2e spits) en amateur Rahimi heeft meegenomen
Kwartfinale is max voor dit team
KLopt, daarom mag je tevreden zijn als je de kwartfinale haalt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Snap de trainer wel, kan Koeman een voorbeeld aan nemen. Maar als je niet kan wisselen ga je niet heel ver komen. Basis zit er ook een x doorheen. Ik las van Marokanen best veel kritiek op het selectiebeleid, klopt dat? En wat je hierboven aangaf, ze missen ook wel rendement. Veel kansen, weinig goals.
Dan heb je waarschijnlijk alleen het eerste half uur gezien.. of dat is blijven hangen. Na 30 min zakken ze te ver terug. Maar wie weet wordt dat straks beter.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor Marokko? Waar waren ze onlangs nog te zien; ik vond ze zó sterk. Dus dat verbaast me.
Het was een wedstrijd vóór dit WK.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk alleen het eerste half uur gezien.. of dat is blijven hangen. Na 30 min zakken ze te ver terug. Maar wie weet wordt dat straks beter.
Ik denk dat er overal wel kritiek is op het selectiebeleid. Veel landen hebben wel een Memphis die eigenlijk thuis had moeten blijven, een Veerman die lokaal schittert maar blijkbaar lastig is en een speler die in een paar filmpjes op YouTube geweldige dingen laat zien, maar verder gewoon matig is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Snap de trainer wel, kan Koeman een voorbeeld aan nemen. Maar als je niet kan wisselen ga je niet heel ver komen. Basis zit er ook een x doorheen. Ik las van Marokanen best veel kritiek op het selectiebeleid, klopt dat? En wat je hierboven aangaf, ze missen ook wel rendement. Veel kansen, weinig goals.
Over 4 jaar, in eigen land, wordt Marokko wereldkampioenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was een wedstrijd vóór dit WK.
Dat zou nog best eens kunnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Over 4 jaar, in eigen land, wordt Marokko wereldkampioen
Marokko heeft wel wat jeugd aankomen die het jeugd WK hebben gewonnen. Het is heel erg talentvol en dit WK wordt een beetje gebruikt om warm te draaien voor het WK in eigen huis als je ziet wie er thuis zijn gelaten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of ze de finale wel in eigen land kunnen spelenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nederland heeft nog steeds een beter team overall ja. Veel landen missen wel wat topeprs inderdaad. WIj missen ook Simons. Driouch kan er niks van, maar mensen onthouden die CL goals.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
KLopt, daarom mag je tevreden zijn als je de kwartfinale haalt.
Stel Marokko treft Oranje in de 8e finale, en Koeman gaat geen schijtbakkenvoetballen en overleefd de eerste 25 min, dan wint NL dat wel.
Marokkanen buiten NL vinden het vreemd dan Driouch niet is opgeroepen, die hebben alleen zijn doelpunten in de CL gezien. Verder heb je pech dat je 2 beste aanvaller geblesseerd zijn, Abde en Igamane, maar Marokko is niet de enige met afwezigen sleutelspelers. Mag geen excuus zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |