Ja maar dan kan je net zo goed een tent meenemen. Het hele idee van een caravan is dat t gewoon een mini hotelkamer is vind ik. Dus met wc, wastafel en douchecabine.quote:
ja, pre-turbo!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:23 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Zeker pre-turbo tijdperk?
nu 150pk met turbo trekt zo'n sleurhut prima als je maar flink toeren blijft draaien, altijd een versnelling hoger dan gebruikelijk aanhouden anders smelt het hele blok.
ohhh je zou denken zo'n volvo is wel goed.. welk motorblok was dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:31 schreef murp het volgende:
[..]
ja, pre-turbo!
ik moest trouwens ook meer olie bijvullen dan tanken maar dat terzijde
Elke moderne camping heeft prima sanitaire voorzieningen. En je bent wel aan het kamperen he? Als je ergens wilt zitten met alle luxe van thuis, kun je beter een huisje huren of gewoon thuisblijven.quote:
Nee ik wil dus mijn persoonlijke prive hotelkamer met wc, douche, wastafel en ja misschien ook mini wasmachine maar dat zou ik eventueel wel kunnen hurenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Elke moderne camping heeft prima sanitaire voorzieningen. En je bent wel aan het kamperen he? Als je ergens wilt zitten met alle luxe van thuis, kun je beter een huisje huren of gewoon thuisblijven.
Niet als er een modern toilet in moet om te bouten ..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]_!
[..]
Ja maar dat is goor huur ik wil dus voor mezelf een caravan geen camper
een camper kopen is zonde geld beter gewoon meesleuren
[..]
Ik heb alles. Maar dacht dat ze lichter waren dan 750kg toch
Jij wilt geen caravan. Jij wilt gewoon met de auto naar een Landal vakantiepark.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:32 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik wil dus mijn persoonlijke prive hotelkamer met wc, douche, wastafel en ja misschien ook mini wasmachine maar dat zou ik eventueel wel kunnen huren
een 1.8, een summum uitvoering, van 2008 volgens mij, met de nieuwe grillquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:31 schreef Pajanus het volgende:
[..]
ohhh je zou denken zo'n volvo is wel goed.. welk motorblok was dat?
mooie wagen maar wel erg licht voor een caravan te trekken die motor ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:37 schreef murp het volgende:
[..]
een 1.8, een summum uitvoering, van 2008 volgens mij, met de nieuwe grill
Die heb je niet nodig want:quote:
Je kan gewoon thuis douchen, dat ding staat heel het jaar in de stalling zo te lezen.quote:
Wat hebben een witte nummerplaat en rijbewijs BE met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan zonder E-rijbewijs getrokken worden (gewoon witte plaat), is lekker laag achter de auto.
Laten ze daar nou privé sanitair voor hebben uitgevonden, praktisch elke fatsoenlijke camping biedt dat tegenwoordig aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:32 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik wil dus mijn persoonlijke prive hotelkamer met wc, douche, wastafel en ja misschien ook mini wasmachine maar dat zou ik eventueel wel kunnen huren
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig want:
[..]
Je kan gewoon thuis douchen, dat ding staat heel het jaar in de stalling zo te lezen.
Eigenlijk kun je je af vragen of het wel zin heeft om een te kopen.
Dus op het moment dat je daar zit heb je de hele badkamer, douche toilet wastafel misschien een bad voor jezelf zoals op een hotelkamer of wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laten ze daar nou privé sanitair voor hebben uitgevonden, praktisch elke fatsoenlijke camping biedt dat tegenwoordig aan.
Mijn WC en douche in de caravan heb ik nog nooit gebruikt. Zijn letterlijk nieuw. Waarom zou ik in mijn eigen hut gaan zitten bouten en douchen met al het gezeik van dien. Zelf alles schoonmaken en constant met water en stront slepen. Het is vakantie toch?
Waarom wil jij in jezusnaam een caravan? Je bent er net zo geschikt voor als Trump voor het presidentschapquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:08 schreef incel het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je daar zit heb je de hele badkamer, douche toilet wastafel misschien een bad voor jezelf zoals op een hotelkamer of wat?
Is voor mij ook een habbekrats.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:22 schreef SwebbeSensje het volgende:
Beetje caravan kost je 15-20k. Voor mij koffiegeld maar ik snap dat dit voor TS veel geld is
Zekers pikkie, voor de Sebbes is dit kinderspelquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Caravanstallers worden echt slapend rijk. Als ik nou slim was geweest dan was ik zoiets begonnen. Nee hoor, komen ze met adviezen als een beveiligingsbedrijf of een uitvaartonderneming
[..]
Is voor mij ook een habbekrats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |