Is die ookquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:murp ik dacht dat je een man was
My mistake
Kutwarmte
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een schat hequote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga wel voor jou in de plaats en zo nu en dan rapporteer ik hier over nieuwtjes, zodat jij ook op de hoogte bent
Hier ook airco!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het nog een beetje te doen in de trein kwa warmte?
Geen probleemquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:murp ik dacht dat je een man was
My mistake
Kutwarmte
[ afbeelding ]
En aan al die reclame, en al die muziek en al die praatprogramma'squote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik erger me aan dat WK liedje wat ik hele tijd in de winkel hoor
En thuis?quote:
Vooral dat laatste. En ze zeggen allemaal hetzelfde maar met andere woordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En aan al die reclame, en al die muziek en al die praatprogramma's
Er zijn meer praat programmas dan wedstrijden lol
TJa de schoorstenen van de kletsmajoors moeten ook rokenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voetblaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koele gast ben jequote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
Hier niet, verbaasd me dat de temperatuur maar 1 graad is gestegen in huis
Hoe warm het ook is, een kop koffie is altijd goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik nam net koffie. Heb het nog warmerder
Ja echt goed getypt Homijn voetblaquote:
Hier 0,8 graden maar heb wel alles potdicht. Zal zo nog wel oplopen want staat nog wel een paar uur op de voorkantquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
Hier niet, verbaasd me dat de temperatuur maar 1 graad is gestegen in huis
22.2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |