Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Los van wat ik van het overlijden an sich vindt blijft het heftig om mee te maken, het zou mijzelf ook niet in de koude kleren zitten ondanks dat ik denk play stupid games win stupid prices; dus sterkte en ik zou het niet gek vinden hier even met een professional over te praten.
Dankjewel lieve maily.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:25 schreef maily het volgende:
Vreselijk ...
Respect voor jou.
Ik had ook afstand gehouden.
Niet eens voor de privacy maar omdat je zelf graag ongedeerd weer thuis wil komen ....
Wel goed dat je dit van je afschrijft.
Sterkte!
Ja dat moet je zelf aanvoelen en bepalen, je kan ook denken baat het niet dan schaadt het niet natuurlijk; bij aanrijdingen etc. stellen ze dit ook normaliter beschikbaar. Maar nogmaals jij kan beter aanvoelen of dit nodig is of niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef Elpis het volgende:
Ik denk dat je goed gehandeld hebt hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die te hulp schiet danwel ingrijpt ook al levert het me zelf shit op. Toch sluit ik niet uit dat de wetenschap dat je in de VS bent ik heel anders zou reageren.
Is het een idee om contact te zoeken met de advocaat van de dader om ervoor te zorgen dat de kennis over dat verdwenen wapen daar terecht komt? Kans is groot dat het er een is die ze met toevoeging krijgen en er niet erg hard voor loopt, maar dan heb je er alles aan gedaan dat hij zijn verweer kan voeren.
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.
Ik weet niet of ik zijn advocaat kan achterhalen, maar ik kan wel contact opnemen met de District Attorney office, zij zijn verantwoordelijk voor de rechtzaak. Ik zal bij de politie wel een zaaknummer op moeten vragen. Ik ga dat ergens volgende week zeker doen.
Ja, dat is wel zo.. maar ook in achterstandsgezinnen komen zulke verliezen keihard aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Je hebt gedaan wat je kunt, en beter gehandeld dan de meesten. Je deed tenminste iets. Ik heb ook wel een een slachtoffer van een schietpartij geholpen, die redde het helaas ook niet
Maar maak het jezelf niet te zwaar. Goede kans dat beide families al kapot waren, en er is ook een goede kans dat die jongens al een reeks misdrijven hebben begaan. Play stupid games, win stupid prizes. En dat deden zonder rekening te houden met de impact die dat ook kan hebben op mensen die er echt niks mee te maken hebben, zoals jij.
Six. was heel lief. Als hij al vindt dat ik niet in had moeten grijpen, dan zegt hij het niet. Hij luistert, stelt vragen en denkt mee. Dus ik voel me erg gesteund door hem.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?
Nee, klopt! In dit geval. Freeze is me vaak genoeg overkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:14 schreef loveli het volgende:
Fight, flight, freeze. Jij bent niet flight of freeze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |