abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221086026
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jim Jefferies _O_
Vorig jaar live gezien in Carré _O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:23:22 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221086553
Los van wat ik van het overlijden an sich vindt blijft het heftig om mee te maken, het zou mijzelf ook niet in de koude kleren zitten ondanks dat ik denk play stupid games win stupid prices; dus sterkte en ik zou het niet gek vinden hier even met een professional over te praten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:14:22 #28
483584 incel
they/them
pi_221087039
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jim Jefferies _O_
Mwaaa, vond hem een stuk leuker toen het nog een alcoholistische dikzak was
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:23:04 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221087084
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Los van wat ik van het overlijden an sich vindt blijft het heftig om mee te maken, het zou mijzelf ook niet in de koude kleren zitten ondanks dat ik denk play stupid games win stupid prices; dus sterkte en ik zou het niet gek vinden hier even met een professional over te praten.
Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:28:19 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221087109
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:25 schreef maily het volgende:
Vreselijk ...

Respect voor jou.

Ik had ook afstand gehouden.
Niet eens voor de privacy maar omdat je zelf graag ongedeerd weer thuis wil komen ....

Wel goed dat je dit van je afschrijft.

Sterkte! :*
Dankjewel lieve maily.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:39:15 #31
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_221087160
Ik denk dat je goed gehandeld hebt hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die te hulp schiet danwel ingrijpt ook al levert het me zelf shit op. Toch sluit ik niet uit dat de wetenschap dat je in de VS bent ik heel anders zou reageren.

Is het een idee om contact te zoeken met de advocaat van de dader om ervoor te zorgen dat de kennis over dat verdwenen wapen daar terecht komt? Kans is groot dat het er een is die ze met toevoeging krijgen en er niet erg hard voor loopt, maar dan heb je er alles aan gedaan dat hij zijn verweer kan voeren.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 12:43:02 #32
35723 crew  GGMM
pi_221087195
Sterke.
Denk eigenlijk dat je alles juist hebt gedaan wat kon doen en meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:47:36 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221087230
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.
Ja dat moet je zelf aanvoelen en bepalen, je kan ook denken baat het niet dan schaadt het niet natuurlijk; bij aanrijdingen etc. stellen ze dit ook normaliter beschikbaar. Maar nogmaals jij kan beter aanvoelen of dit nodig is of niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221087258
- niet grappig

[ Bericht 33% gewijzigd door Droopie op 19-06-2026 20:12:51 ]
pi_221088118
- ook niet grappig

[ Bericht 94% gewijzigd door Droopie op 19-06-2026 20:13:40 ]
pi_221088300
Je hebt gedaan wat je kunt, en beter gehandeld dan de meesten. Je deed tenminste iets. Ik heb ook wel een een slachtoffer van een schietpartij geholpen, die redde het helaas ook niet :(
Maar maak het jezelf niet te zwaar. Goede kans dat beide families al kapot waren, en er is ook een goede kans dat die jongens al een reeks misdrijven hebben begaan. Play stupid games, win stupid prizes. En dat deden zonder rekening te houden met de impact die dat ook kan hebben op mensen die er echt niks mee te maken hebben, zoals jij.
pi_221094616
Heftige ervaring. Maar ik zou niet treuren om crimineel tuig.
pi_221094905
Ik denk ook dat je goed gehandeld hebt. Snap de gedachte dat je hem achteraf in je armen had willen nemen. Maar bij iemand met wapen en gezichtsbedekking is dat niet het eerste wat je doet. Moet je jezelf niet kwalijk nemen.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:49:36 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097386
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef Elpis het volgende:
Ik denk dat je goed gehandeld hebt hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die te hulp schiet danwel ingrijpt ook al levert het me zelf shit op. Toch sluit ik niet uit dat de wetenschap dat je in de VS bent ik heel anders zou reageren.

Is het een idee om contact te zoeken met de advocaat van de dader om ervoor te zorgen dat de kennis over dat verdwenen wapen daar terecht komt? Kans is groot dat het er een is die ze met toevoeging krijgen en er niet erg hard voor loopt, maar dan heb je er alles aan gedaan dat hij zijn verweer kan voeren.
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.

Ik weet niet of ik zijn advocaat kan achterhalen, maar ik kan wel contact opnemen met de District Attorney office, zij zijn verantwoordelijk voor de rechtzaak. Ik zal bij de politie wel een zaaknummer op moeten vragen. Ik ga dat ergens volgende week zeker doen.
Resistance is futile.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 13:50:40 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221097392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.

Ik weet niet of ik zijn advocaat kan achterhalen, maar ik kan wel contact opnemen met de District Attorney office, zij zijn verantwoordelijk voor de rechtzaak. Ik zal bij de politie wel een zaaknummer op moeten vragen. Ik ga dat ergens volgende week zeker doen.
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:51:57 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Je hebt gedaan wat je kunt, en beter gehandeld dan de meesten. Je deed tenminste iets. Ik heb ook wel een een slachtoffer van een schietpartij geholpen, die redde het helaas ook niet :(
Maar maak het jezelf niet te zwaar. Goede kans dat beide families al kapot waren, en er is ook een goede kans dat die jongens al een reeks misdrijven hebben begaan. Play stupid games, win stupid prizes. En dat deden zonder rekening te houden met de impact die dat ook kan hebben op mensen die er echt niks mee te maken hebben, zoals jij.
Ja, dat is wel zo.. maar ook in achterstandsgezinnen komen zulke verliezen keihard aan.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:55:18 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097412
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:50 schreef maily het volgende:

[..]
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?
Six. was heel lief. Als hij al vindt dat ik niet in had moeten grijpen, dan zegt hij het niet. Hij luistert, stelt vragen en denkt mee. Dus ik voel me erg gesteund door hem.
Resistance is futile.
  Vis een optie? dinsdag 23 juni 2026 @ 11:14:20 #43
70532 loveli
N
pi_221125362
Fight, flight, freeze. Jij bent niet flight of freeze.
crap in = crap out
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:21:38 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221126259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:14 schreef loveli het volgende:
Fight, flight, freeze. Jij bent niet flight of freeze.
Nee, klopt! In dit geval. Freeze is me vaak genoeg overkomen.
Resistance is futile.
pi_221126356
Maar hoe is het met @capuchon_jongen ?
pi_221126589
How can i make it about me?

Het slachtoffer zal het wel verdient hebben eerlijk gezegd.
Geen interesse.
pi_221126766
https://www.cbsnews.com/p(...)shooting-police-say/

Verder neigt dit topic inderdaad heel erg naar aandachttrekkerij.

En voor mij verder onbegrijpelijk dat je niet meer hulp hebt geboden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:27:34 #48
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221127285
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221130130
Heftig Seven en dat in een land als de VS ook nog
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:36:08 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221133396
Vanmiddag heeft een rechercheur mij teruggebeld om mijn verhaal over het verdwenen wapen mee te nemen. Het was een geduldige vrouw die aandachtig luisterde. Toen ze vroeg naar mijn geboortedatum, merkte ze gelijk op dat dit samenviel met mijn verjaardag. Niet dat mijn verjaardag haar echt interesseert, maar het geeft wel aan dat zij denkt in tijdlijnen, en dat gaf mij het gevoel dat ik met een ervaren competente persoon te maken heb. Ze heeft me haar contactgegevens doorgemaild, voor het geval ik me nog iets kon herinneren.

Dit gesprek deed me goed. En in z'n algemeenheid merk ik dat het mijn gedachten niet meer overheerst. Het lijkt te landen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')