abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 00:57:34 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221084634
Ik heb afgelopen weekend als getuige iets heftigs meegemaakt. Ik zal proberen het kort te houden, en ff in spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe anderen hiermee omgingen:

SPOILER
De nasleep:

SPOILER
Waar zit ik mee..

SPOILER
Ik wil wel mijn verklaring over het verdwijnen van het (mogelijke) wapen op laten nemen in het dossier, maar ik ben nog niet teruggebeld. En ik heb ook niet het gevoel dat dat gaat gebeuren als ik er zelf niet achteraan zit. Ondanks 0 vertrouwen in het Amerikaanse rechtssysteem, vind ik het belangrijk dat alle feiten bekend zijn.

Ik ben nog aan het verwerken, dat gaat op zich wel goed. Ik lig er niet nachtenlang om wakker, maar het is wel het eerste en laatste waar ik aan denk. Dat lijkt me niet abnormaal. De visuele herinnering is ook niet super heftig in mijn beleving. Ik merk wel dat sommige details me heel goed bijgebleven zijn, waar andere details echt heel wazig zijn. Ik wil me alles gewoon kunnen herinneren, zoals dat wapen en het gezicht van degene die dat meegenomen heeft.

Mijn leven gaat gewoon verder.. ik heb m'n zoontje een paar keer extra geknuffeld O+ en ik hoop dat mijn verhaal hem (en andere jongens in mijn omgeving) later afschrikt, zodat dit joch niet voor niks gestorven is. Maar dat betekent niets voor de moeder die zondag te horen kreeg dat haar 17-jarige nooit meer thuiskomt.

Triest en tragisch verhaal, het helpt me wel om dit even van me af te schrijven. Ben wel benieuwd hoe jullie gehandeld zouden hebben in zo'n situatie, mijn vriendin bijvoorbeeld heeft bewust afstand gehouden (en dat respecteer ik).
Resistance is futile.
  Spellchecker vrijdag 19 juni 2026 @ 07:25:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221085155
Vreselijk ...

Respect voor jou.

Ik had ook afstand gehouden.
Niet eens voor de privacy maar omdat je zelf graag ongedeerd weer thuis wil komen ....

Wel goed dat je dit van je afschrijft.

Sterkte! :*
pi_221085165
Knap gehandeld, denk niet dat je heel veel anders had kunnen doen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 07:40:14 #4
483584 incel
they/them
pi_221085190
Triest maar hoe hard het ook is je moet maar denken dat het het risico van het vak is voor hem.

Als je een capuchon en bivakmuts draagt en er op je geschoten wordt dan heb je het waarschijnlijk een beetje aan jezelf te danken.

Ik zou het zelf een stuk erger vinden als het bijv. een onschuldige voorbijganger was die doodgeschoten is.

Maar ja play stupid games, win stupid prices.

Veel sterkte
  vrijdag 19 juni 2026 @ 07:52:51 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221085226
Vervelend TS ;(

In de VS ook meerdere keren getuige geweest van een misdrijf. De politie heeft welgeteld 1x iets met m'n info gedaan. De andere keren werd er ter plekke wel wat opgeschreven maar verder niet echt vragen gesteld en erg laconiek mee omgegaan. Anyway, andere wereld dan in Europa. Zoveel schietpartijen, veel bendegeweld, te weinig politie.

Het erge is dat je op een gegeven moment zelf ook gaat denken "zeg de groeten jongens, jullie doen toch niks met de info en heb een afspraak bij de tandarts".
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221085227
Wat een vreselijk verhaal en wat heb je het goed gedaan. Je hebt intuïtief proberen te handelen, bent voor een filmer gaan staan, hebt een verklaring afgegeven en hebt ook nog voor de jongen een poging gedaan om er iig te zijn.

Je was in een ander land dus ik begrijp jouw afwegingen en angsten heel goed. Een vuurwapen incident maken wij hier niet snel mee en is extreem heftig en onveilig.

Laat niet jouw ratio nu de overhand nemen rondom die situatie. Achteraf willen we altijd andere dingen doen maar je hebt het geweldig gedaan. Het systeem in Amerika werkt helaas nu eenmaal zoals het werkt met alle vuurwapens, spanningen en het rechtssysteem en dat ga je niet veranderen.

Heel veel sterkte iig!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 19 juni 2026 @ 07:53:02 #7
545 dop
:copyright: dop
pi_221085228
Achteraf gezien, kun je van alles bedenken dat je had willen en kunnen doen, maar dat is achteraf, met kennis die je op het moment zelf niet hebt.

Het is wat mij betreft al heel wat dat je handelend optreedt, de meeste mensen verstijven compleet.
Natuurlijk kun je allerlei dingen bedenken waar door je het beter had kunnen maken voor het slachtoffer.
Uiteindelijk zou je willen dat er helemaal niet geschoten was.

Had je die mogelijkheid werkelijk, is iemand überhaupt in staat om alles goed te doen in een situatie waar in je ook zelf in gevaar beweegt.
Hoe je dit soort vragen ook invult het blijft een kut verhaal. Mocht je de kans krijgen om nog melding te maken van het verdwenen wapen dan zou ik dat doen maar het gaat weinig veranderen aan een triest verhaal. Twijfel niet aan jezelf, je bent dapper en volgens mij ook integer. Je hebt het goed gedaan binnen jouw mogelijkheden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221085298
quote:
dat ik die jongen niet met balaclava en al en vuurwapen in m'n armen gesloten heb, zodat een 17-jarige niet moederziel alleen had hoeven doodgaan
Hij had een vuurwapen bij zich. Play stupid games win stupid prizes.

Lullig voor zijn familie, maar ik zou zeggen good riddance.

Ze zouden die 15 jarige verdachte ook gewoon moeten afknallen. Weg ermee. Menselijk afval.

Verdee sterkte, lijkt me wel heftig om mee te maken van zo dichtbij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:18:42 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221085321
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]

In principe zegt dat niet zoveel, in Pennsylvania mag je een wapen bij je dragen (met permit). Maar die balaclava maakt het wat onwaarschijnlijk dat hij het 'zomaar' bij zich droeg ja :X
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221085347
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
In principe zegt dat niet zoveel, in Pennsylvania mag je een wapen bij je dragen (met permit). Maar die balaclava maakt het wat onwaarschijnlijk dat hij het 'zomaar' bij zich droeg ja :X
Dat het mag wil niet zeggen dat ik het ok vind. Zeker niet bij een knulletje van 17.
vosss is de naam,
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 juni 2026 @ 08:32:54 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221085376
Klinkt als een verzonnen verhaal nav iets dat je in het nieuws hebt gezien. Vrij ongeloofwaardig dit.
pi_221085377
Bruh… wtf. Sterkte!
U MAD?
pi_221085382
Dat klinkt heftig @Seven! Heb je iemand om erover te kunnen praten?
pi_221085492
Ontzettend heftig verhaal zeg.. Jezus. Verwijt jezelf niks en gun jezelf aub alle hulp die je denkt nodig te hebben.

En eens met je laatste stelling: wat een intensief verrotte wereld is dit toch. Maar ook dat Amerikaanse beleid omtrent geweren.. idioot. Werkelijk met een factor 10 het hoogste aantal shootings per jaar, maar stug blijven vasthouden aan hun gun-policy. Ongelofelijk. Idioot 3de wereld land.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:56:23 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085504
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Vervelend TS ;(

In de VS ook meerdere keren getuige geweest van een misdrijf. De politie heeft welgeteld 1x iets met m'n info gedaan. De andere keren werd er ter plekke wel wat opgeschreven maar verder niet echt vragen gesteld en erg laconiek mee omgegaan. Anyway, andere wereld dan in Europa. Zoveel schietpartijen, veel bendegeweld, te weinig politie.

Het erge is dat je op een gegeven moment zelf ook gaat denken "zeg de groeten jongens, jullie doen toch niks met de info en heb een afspraak bij de tandarts".
Ja, wat dat betreft is de politie in NL veel professioneler. En de omstandigheden speelden denk ik ook een rol. Zo'n balaclava ziet er nou niet bepaald onschuldig uit, dus gang violence conclusie is snel getrokken.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:58:31 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085515
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat klinkt heftig @:Seven! Heb je iemand om erover te kunnen praten?
M'n vriendin, m'n man, m'n familie, m'n werkgever heeft ook professionele ondersteuning aangeboden.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:59:58 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085524
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dat rode (richt)lampje is vermoedelijk ook een feature die niet toegestaan is.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 09:06:35 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:54 schreef Solispolar het volgende:
Ontzettend heftig verhaal zeg.. Jezus. Verwijt jezelf niks en gun jezelf aub alle hulp die je denkt nodig te hebben.

En eens met je laatste stelling: wat een intensief verrotte wereld is dit toch. Maar ook dat Amerikaanse beleid omtrent geweren.. idioot. Werkelijk met een factor 10 het hoogste aantal shootings per jaar, maar stug blijven vasthouden aan hun gun-policy. Ongelofelijk. Idioot 3de wereld land.
M'n vriendin heeft zelf ook een wapen en ze maakte een opmerking over dat dit de gevolgen zijn van illegaal wapenbezit. Dat vond ik wel een :') :') :') :') :') momentje. Die heb ik maar laten gaan, zij heeft (of de Amerikanen hebben) nu eenmaal hun overtuigingen. Dit zit zo verschrikkelijk diep ingesleten. Bijzonder cultureel fenomeen, maar honderden jaren geschiedenis van recht op zelfbescherming laat zich nu eenmaal niet uitwissen. Ook niet als dagelijks bewezen wordt dat het allang niet meer om zelfbescherming gaat.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 09:10:20 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085575
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:40 schreef incel het volgende:
Triest maar hoe hard het ook is je moet maar denken dat het het risico van het vak is voor hem.

Als je een capuchon en bivakmuts draagt en er op je geschoten wordt dan heb je het waarschijnlijk een beetje aan jezelf te danken.

Ik zou het zelf een stuk erger vinden als het bijv. een onschuldige voorbijganger was die doodgeschoten is.

Maar ja play stupid games, win stupid prices.

Veel sterkte
Ja, er lag natuurlijk geen onschuldig persoon op straat en dat maakt het wel veel makkelijker om te verwerken. Het was geen zinloos geweld waarbij een onschuldige om het leven kwam. Twee jonge criminelen hadden ruzie en ze hebben allebei een wapen getrokken, één kan dat niet navertellen. Zo simpel is het.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 09:13:36 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085594
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Lullig voor zijn familie, maar ik zou zeggen good riddance.

Ze zouden die 15 jarige verdachte ook gewoon moeten afknallen. Weg ermee. Menselijk afval.

Verdee sterkte, lijkt me wel heftig om mee te maken van zo dichtbij.
Ik vind 15 en 17 redelijk onverteerbaar. Mensen kunnen over het algemeen de gevolgen van hun daden pas goed inschatten vanaf halverwege de twintig, dan ben je pas mentaal volwassen. Dus ik persoonlijk vind menselijk afval te cynisch, maar jij hebt je eigen overtuigingen en op inhoud zullen we elkaar nooit overtuigen ;) . Dankjewel voor je medeleven :* .
Resistance is futile.
pi_221085603
:*
vosss is de naam,
  vrijdag 19 juni 2026 @ 09:16:10 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085609
Bedankt voor alle fijne reacties O+
Resistance is futile.
pi_221085811
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Vervelend TS ;(

De harde waarheid is dat er daar dagelijks zoveel hoodlums worden afgeknald, dat tenzij het om iemand van statuur gaat, ze het eigenlijk niet zoveel interesseert.
pi_221085847
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:06 schreef Seven. het volgende:

[..]
M'n vriendin heeft zelf ook een wapen en ze maakte een opmerking over dat dit de gevolgen zijn van illegaal wapenbezit. Dat vond ik wel een :') :') :') :') :') momentje. Die heb ik maar laten gaan, zij heeft (of de Amerikanen hebben) nu eenmaal hun overtuigingen. Dit zit zo verschrikkelijk diep ingesleten. Bijzonder cultureel fenomeen, maar honderden jaren geschiedenis van recht op zelfbescherming laat zich nu eenmaal niet uitwissen. Ook niet als dagelijks bewezen wordt dat het allang niet meer om zelfbescherming gaat.
Tip: kijk eens naar de gun policy routine van Jim Jefferies. Die slaat de spijker op zijn kop.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:22:23 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221085929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tip: kijk eens naar de gun policy routine van Jim Jefferies. Die slaat de spijker op zijn kop.
Jim Jefferies _O_
Resistance is futile.
pi_221086026
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jim Jefferies _O_
Vorig jaar live gezien in Carré _O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:23:22 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221086553
Los van wat ik van het overlijden an sich vindt blijft het heftig om mee te maken, het zou mijzelf ook niet in de koude kleren zitten ondanks dat ik denk play stupid games win stupid prices; dus sterkte en ik zou het niet gek vinden hier even met een professional over te praten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:14:22 #28
483584 incel
they/them
pi_221087039
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jim Jefferies _O_
Mwaaa, vond hem een stuk leuker toen het nog een alcoholistische dikzak was
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:23:04 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221087084
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Los van wat ik van het overlijden an sich vindt blijft het heftig om mee te maken, het zou mijzelf ook niet in de koude kleren zitten ondanks dat ik denk play stupid games win stupid prices; dus sterkte en ik zou het niet gek vinden hier even met een professional over te praten.
Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:28:19 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221087109
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:25 schreef maily het volgende:
Vreselijk ...

Respect voor jou.

Ik had ook afstand gehouden.
Niet eens voor de privacy maar omdat je zelf graag ongedeerd weer thuis wil komen ....

Wel goed dat je dit van je afschrijft.

Sterkte! :*
Dankjewel lieve maily.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:39:15 #31
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_221087160
Ik denk dat je goed gehandeld hebt hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die te hulp schiet danwel ingrijpt ook al levert het me zelf shit op. Toch sluit ik niet uit dat de wetenschap dat je in de VS bent ik heel anders zou reageren.

Is het een idee om contact te zoeken met de advocaat van de dader om ervoor te zorgen dat de kennis over dat verdwenen wapen daar terecht komt? Kans is groot dat het er een is die ze met toevoeging krijgen en er niet erg hard voor loopt, maar dan heb je er alles aan gedaan dat hij zijn verweer kan voeren.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 12:43:02 #32
35723 crew  GGMM
pi_221087195
Sterke.
Denk eigenlijk dat je alles juist hebt gedaan wat kon doen en meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:47:36 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221087230
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Misschien wel. Ik kijk even aan of dit makkelijk een plek gaat vinden. Als ik er over een week nog mee op sta en naar bed ga, dan maak ik gebruik van het aanbod van m'n werkgever.
Ja dat moet je zelf aanvoelen en bepalen, je kan ook denken baat het niet dan schaadt het niet natuurlijk; bij aanrijdingen etc. stellen ze dit ook normaliter beschikbaar. Maar nogmaals jij kan beter aanvoelen of dit nodig is of niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221087258
- niet grappig

[ Bericht 33% gewijzigd door Droopie op 19-06-2026 20:12:51 ]
pi_221088118
- ook niet grappig

[ Bericht 94% gewijzigd door Droopie op 19-06-2026 20:13:40 ]
pi_221088300
Je hebt gedaan wat je kunt, en beter gehandeld dan de meesten. Je deed tenminste iets. Ik heb ook wel een een slachtoffer van een schietpartij geholpen, die redde het helaas ook niet :(
Maar maak het jezelf niet te zwaar. Goede kans dat beide families al kapot waren, en er is ook een goede kans dat die jongens al een reeks misdrijven hebben begaan. Play stupid games, win stupid prizes. En dat deden zonder rekening te houden met de impact die dat ook kan hebben op mensen die er echt niks mee te maken hebben, zoals jij.
pi_221094616
Heftige ervaring. Maar ik zou niet treuren om crimineel tuig.
pi_221094905
Ik denk ook dat je goed gehandeld hebt. Snap de gedachte dat je hem achteraf in je armen had willen nemen. Maar bij iemand met wapen en gezichtsbedekking is dat niet het eerste wat je doet. Moet je jezelf niet kwalijk nemen.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:49:36 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097386
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef Elpis het volgende:
Ik denk dat je goed gehandeld hebt hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die te hulp schiet danwel ingrijpt ook al levert het me zelf shit op. Toch sluit ik niet uit dat de wetenschap dat je in de VS bent ik heel anders zou reageren.

Is het een idee om contact te zoeken met de advocaat van de dader om ervoor te zorgen dat de kennis over dat verdwenen wapen daar terecht komt? Kans is groot dat het er een is die ze met toevoeging krijgen en er niet erg hard voor loopt, maar dan heb je er alles aan gedaan dat hij zijn verweer kan voeren.
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.

Ik weet niet of ik zijn advocaat kan achterhalen, maar ik kan wel contact opnemen met de District Attorney office, zij zijn verantwoordelijk voor de rechtzaak. Ik zal bij de politie wel een zaaknummer op moeten vragen. Ik ga dat ergens volgende week zeker doen.
Resistance is futile.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 13:50:40 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221097392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]
In het moment zelf was ik niet bezig met we zijn hier in de VS. Misschien had ik dat beter wel gedaan, met die gast die het wapen weghaalde, liep ik eigenlijk best wel een risico. Ik heb geluk gehad dat hij niet agressief was, en de-escaleerde toen die grote kerel die probeerde in te grijpen.

Ik weet niet of ik zijn advocaat kan achterhalen, maar ik kan wel contact opnemen met de District Attorney office, zij zijn verantwoordelijk voor de rechtzaak. Ik zal bij de politie wel een zaaknummer op moeten vragen. Ik ga dat ergens volgende week zeker doen.
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:51:57 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Je hebt gedaan wat je kunt, en beter gehandeld dan de meesten. Je deed tenminste iets. Ik heb ook wel een een slachtoffer van een schietpartij geholpen, die redde het helaas ook niet :(
Maar maak het jezelf niet te zwaar. Goede kans dat beide families al kapot waren, en er is ook een goede kans dat die jongens al een reeks misdrijven hebben begaan. Play stupid games, win stupid prizes. En dat deden zonder rekening te houden met de impact die dat ook kan hebben op mensen die er echt niks mee te maken hebben, zoals jij.
Ja, dat is wel zo.. maar ook in achterstandsgezinnen komen zulke verliezen keihard aan.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:55:18 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221097412
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:50 schreef maily het volgende:

[..]
Wat zei je man toen je met dit verhaal thuiskwam?
Six. was heel lief. Als hij al vindt dat ik niet in had moeten grijpen, dan zegt hij het niet. Hij luistert, stelt vragen en denkt mee. Dus ik voel me erg gesteund door hem.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')