abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221083855
Een Europese clash! Niet de allereerste van dit WK, maar wel misschien de belangrijkste tot nu toe. In deze groep is namelijk nog helemaal geen tekening geweest in deze groep, er werd 2x 1-1 gespeeld. Hierdoor zijn de nog komende wedstrijden natuurlijk extra belangrijk, want je zult er normaal gesproken minimaal 1 moeten winnen.

Zwitserland en Bosnië zullen dat gaan proberen. Beiden maakten om verschillende redenen nog geen onuitwisbare indruk. Bosnië speelde in de wedstrijd tegen Canada niet echt sterk. Er was een goal uit een hoekschop en er was één aanval uit een counter die werd verpest, maar verder was het echt eenrichtingsverkeer. En de defensie vond ik ook niet heel sterk aldaar. Kolasinac haalde nog wel fameus een bal van de lijn, maar het hield niet echt over om eerlijk te zijn.

Zwitserland speelde dan wel weer behoorlijk degelijk. Veel kansen, er hadden er wel 3 of 4 gemaakt mogen worden. Deden ze niet, alleen een pingel met een buitenspellucht bij de overtreding vooraf ging raak. Maar ja, als je dat niet doet, en je geeft één kans weg in de 94e minuut, dan kan ie zomaar vallen. Zo geschiedde. Er lijkt nog niets aan de hand, maar wel tegen de zwakste ploeg maar 1 punt. Zwitserland zal eerst maar deze wedstrijd door moeten voordat het kan denken aan groepswinst.

10 jaar geleden speelden de landen één vriendschappelijk potje tegen elkaar: 2-0 voor Zwitserland. Gezien het verloop van de eerste wedstrijden logisch, maar dan moet Zwitserland wel zien te scoren. Dat was behoorlijk lastig. In het SoFi Stadium te Los Angeles mogen we gaan zien wie de stap op weg naar de volgende ronde gaat zetten.

pi_221083857
fipo
pi_221083858
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie

[poll=10031]
[..]

POLL
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:46:03 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Yakin heeft een gouden lul
Midas handjob gehad?
pi_221083862
I want to be freed from freed from desire
pi_221083877
Niet meer scoren svp. Ik vraag dit voor mijn toto voor een vriend.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_221083879
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:46 schreef 100Spokes het volgende:
I want to be freed from freed from desire
Het is friet
pi_221083882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:46 schreef 100Spokes het volgende:
I want to be freed from freed from desire
Je kan het gewoon uitmaken met Desire hoor
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:48:24 #9
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:46 schreef 100Spokes het volgende:
I want to be freed from freed from desire
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083889
Dit wordt geen 2-1.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:48:48 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083891
Ja leuk.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:48:54 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083893
En de 3-0
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083895
Golazoooo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:49:06 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221083896
Weer dat jochie :D
pi_221083897
@capuchon_jongen je mist wat!!!
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:49:17 #16
842 Zorro
Z
pi_221083900
Wat Bosnie doet had Italie ook wel gekund
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:49:19 #17
35723 crew  GGMM
pi_221083901
3-0

LEKKER VOOR JE COCO
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083903
Ze zijn los
pi_221083906
VANDAAG IS ROOOOOOOOOOOD
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221083909
Extra man spelen ze wel netjes uit
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:49:36 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083911
geflatteerde uitslag maar leuk voor de zwitsers.
pi_221083912
jammer
pi_221083913
Je zult maar naar bed gegaan zijn!

Haha
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:50:04 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221083916
Leuk laatste kwartier, verder was het slaapverwekkend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:50:05 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083917
Dark horse volgens de NOS.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:50:05 #26
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083918
1010
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:50:21 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083920
Ja, tegen tien man diep in de tachtigste minuut.
pi_221083921
no look pass overdrevenheid
pi_221083925
Manzambi, fenomeen. @hhh38
pi_221083926
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dark horse volgens de NOS.
Ben ook horse
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')