Neequote:Op donderdag 18 juni 2026 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen heeft ze vast wel voorbij zien komen
ja maar ik vraag me dus af of dat dezelfde soort siroop isquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan wel stukjes ananas in siroop kopen in de supermarkt. Koolaid hebben ze meestal wel bij de AH. Anders ff in een expat shop kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien dit maar proberen dit weekendquote:To get very close to the Sam's Club version, the key is matching the liquid-to-pineapple ratio, not the Kool-Aid.
Based on the ingredient list (pineapple, coconut water, water, sugar) and nutrition data published for the Member's Mark product, a good clone is:
For one 1-liter preserving jar
🟡 Pineapple
1 fresh ripe pineapple, cut into spears (about 700–800 g edible fruit)
🥥 Packing liquid
350 ml coconut water
250 ml water
60–80 g white sugar
This produces a liquid that's sweeter than coconut water but noticeably lighter than canned pineapple syrup.
Dutch supermarket shopping list
From Albert Heijn, Jumbo, or Lidl:
AH Fresh pineapple
Jumbo Fresh pineapple
Vita Coco Coconut Water (AH and Jumbo often stock it)
Any supermarket white granulated sugar
Method
Dissolve 60–80 g sugar in 250 ml warm water.
Let cool completely.
Add 350 ml coconut water.
Pack pineapple spears tightly into a jar.
Pour liquid over until submerged.
Refrigerate 24–48 hours.
For the viral Kool-Aid version
After the pineapple has soaked:
Drain off about ⅓ of the liquid.
Add:
1 packet Kool-Aid (Tropical Punch is most common)
50–100 g additional sugar
Shake well.
Refrigerate another 12–24 hours.
If you want the exact "TikTok vendor" sweetness
Many vendors are effectively using a liquid closer to:
350 ml coconut water
250 ml water
120–150 g sugar
That's much sweeter than the original Sam's Club product but much closer to the red, heavily sweetened Kool-Aid pineapples that went viral.
Nooit gezien en nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen heeft ze vast wel voorbij zien komen, de pineapple coolaid hype uit Amerika.
Dat jij niet de TS bent zegquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
Overal viral... het ziet er fucking smerig uit, maar wil het toch eens proberen.
Ik vond het ook wel raar dat er nog geen topic over was, word de afgelopen 2 weken doodgegooit met deze reelsquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen heeft ze vast wel voorbij zien komen, de pineapple coolaid hype uit Amerika.
Omdat ik het nog niet geprobeerd heb, en wss ook niet zal proberen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat er nog geen topic over was, word de afgelopen 2 weken doodgegooit met deze reels
Waar? Op TikTok?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat er nog geen topic over was, word de afgelopen 2 weken doodgegooit met deze reels
tiktok heb ik niet, maar op insta ook bijvoorbeeld, zie paar posts omhoog, filmpje.quote:
Ik zie dit soort dingen nooit op Insta. Je kunt het algoritme beïnvloeden door aan te geven dat een bepaald bericht je niet interesseert. Consequent doen scheelt een hoop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
tiktok heb ik niet, maar op insta ook bijvoorbeeld, zie paar posts omhoog, filmpje.
waarom zou ik dat doen? dan moet ik deze weird ass hypes missenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie dit soort dingen nooit op Insta. Je kunt het algoritme beïnvloeden door aan te geven dat een bepaald bericht je niet interesseert. Consequent doen scheelt een hoop.
Tegen de hersenrot (en het tandbederf).quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? dan moet ik deze weird ass hypes missen
quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wat doet Jim Jones in dit topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |