Dit, ik date niet met vrouwen die zich bezighouden met instagram en/of tiktok of dat soort ongein, als je 25+ bent en daar nog mee bezig bent, vind ik dat een beetje triest. Tenzij je er fucking veel geld mee verdient, dan vind ik het nog steeds triest, maar dan snap ik het nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:22 schreef ems. het volgende:
Ik ben te volwassen voor instagram en mijn vriendin is te volwassen om zich druk te maken over mijn eventuele (internet)contact met andere vrouwen.
quote:Op maandag 29 juni 2026 16:08 schreef Ole het volgende:
Zijn toch alleen maar Nigeriaanse golddigers prinsen.
Die sexdolls worden ook met de dag echter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
Op je social media en zo?
Ik zat laatst een beetje te kijken en zag best veel chickies in m'n aanbevelingen. En een paar waren echt lekker dus ja dan stuur ik volg verzoek en volgen ze me terug. Maar dan gaat m'n vriendin er vragen over stellen van wie is dat en zo.
Hoe werkt dit binnen in jouw relatie? Moet je zelf een beetje oppassen wie je wel of niet toevoegt/volgt of is er zo veel vertrouwen dat je gewoon volop je gang mag gaan?
Verstandige man.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:25 schreef Medusa666 het volgende:
Mijn vriend/ verloofde zit niet op social media!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |