Je mag alleen maar mannen in je contacten? Damn dat is wel een extreem geval van controle.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb 0.0 interesse in het toevoegen van 'chickies'.
Dit hoort helemaal geen vraagstuk te zijn van “mag dit zomaar”. Als jij de behoefte voelt om “lekkere chickies” te volgen, dan zit er iets niet goed, tussen jouw oren of in je relatie. In jouw geval neig ik naar optie 1.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
Ik zat laatst een beetje te kijken en zag best veel chickies in m'n aanbevelingen. En een paar waren echt lekker dus ja dan stuur ik volg verzoek en volgen ze me terug.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:17 schreef Qarrad het volgende:
Wauw, dit gaat echt een kwaliteitstopic worden zonder enige sturing of agenda van TS.
Je krijgt toch aanbevelingen waarom zou je dat niet mogen? Je hebt ook vrouwen die volgen bijvoorbeelde mannelijke acteurs of zangers.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit hoort helemaal geen vraagstuk te zijn van “mag dit zomaar”. Als jij de behoefte voelt om “lekkere chickies” te volgen, dan zit er iets niet goed, tussen jouw oren of in je relatie. In jouw geval neig ik naar optie 1.
Dit is het bijzondere, lijkt mequote:Op donderdag 18 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
En een paar waren echt lekker dus ja dan stuur ik volg verzoek en volgen ze me terug.
Ja. Ja dat is inderdaad wat ik bedoelde man. Echt wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:15 schreef incel het volgende:
[..]
Je mag alleen maar mannen in je contacten? Damn dat is wel een extreem geval van controle.
Ohhh je speelt TS wel enorm in de kaart met deze reactie want TS heeft dit topic alleen maar geopend om zijn stokpaardje van stal te kunnen halen en jij geeft 'm de perfecte ingang.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:42 schreef Momo het volgende:
TS post wel echt alleen relatie struggles die passen bij tieners. Als je bekende Insta modellen gaat toevoegen, whatever. Raar als je dames uit je omgeving gaat toevoegen die je niet kent omdat ze lekker zijn.
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ohhh je speelt TS wel enorm in de kaart met deze reactie want TS heeft dit topic alleen maar geopend om zijn stokpaardje van stal te kunnen halen en jij geeft 'm de perfecte ingang.
Gadver.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...
Hier krijg ik toch altijd zo'n vieze jeukgevoelens van he, als je inderdaad zulke reacties ziet. Alles schreeuwt een beetje het geluid dat Family Guy-personage Stewie maakt in de laatste 6 seconden van dit filmpje:quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |