En Spanje!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden onze zuiderburen inmiddels een beetje balen dat Saibari niet voor de rode duivels gekozen heeft?
Als hij Nederlander was geweest had ik daar wel problemen mee gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden onze zuiderburen inmiddels een beetje balen dat Saibari niet voor de rode duivels gekozen heeft?
Pooltjes met WK kunnen me altijd bar weinig schelen. Het was alleen vervelend veel moeite dit keer. Maar sportpools tijdens de grote ronden kan me nog wel te bepalend zijn voor mijn kijkervaringquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:37 schreef franklop het volgende:
Eerste eindtoernooi sinds 2004 ofzo dat ik geen pooltje heb ingevuld. Kijkt wel relaxter
Misschien toch cyclingmaster maar overslaan voortaan?
Wk pooltjes zijn ook vrij suf. Iedereen weet wel welke teams goed zijn en welke niet, en wat enigszins logische scores zijn. Probeer dan maar eens het verschil te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pooltjes met WK kunnen me altijd bar weinig schelen. Het was alleen vervelend veel moeite dit keer. Maar sportpools tijdens de grote ronden kan me nog wel te bepalend zijn voor mijn kijkervaring
Op zijn Immerdebestebobs door veel op de dank horses te gokken?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wk pooltjes zijn ook vrij suf. Iedereen weet wel welke teams goed zijn en welke niet, en wat enigszins logische scores zijn. Probeer dan maar eens het verschil te maken.
Vind ik wel. Malen gaat geheid de linksback laten lopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:56 schreef DeeBee het volgende:
Zo gek is het niet om met Brobbie in het centrum te spelen, dat is logischer dan veel van de andere troep die Koeman vaak verzint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |