Ik vind het nogal wat om daar 80 miljoen voor af te tikken als je eigenlijk geen geld hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil niet pretenderen dat ik veel voetbal heb gevolgd de laatste tijd. Maar met zijn arbeidsethos en snelheid, schijnt hij complementair te kunnen zijn aan Barça's opstelling.
Alsof dat lollerBarca ooit heeft tegenhoudenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om daar 80 miljoen voor af te tikken als je eigenlijk geen geld hebt.
Srna, Olic, Rakitic, Corluka.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brozovic mis ik ook wel, dat Kroatische elftal hoort gewoon 40 jaar lang met dezelfde namen te spelen.
Het is FC Barcelona.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om daar 80 miljoen voor af te tikken als je eigenlijk geen geld hebt.
Je had op een gegeven moment fenomeen Petkovic die er dan nog even in kwam in de spitsquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kramaric heeft jaren in de spits gestaan bij Kroatië terwijl het helemaal geen spits is, dat was sowieso altijd bijzonder. Trainer heeft nu blijkbaar eindelijk voor een echte spits gekozen.
Op zijn eigen positie blinkt hij nog steeds uit bij Hoffenheim. Doorgaans wel twee periodes per jaar, vaak in het begin en aan het eind van het seizoen, tussendoor wil hij ook nog wel eens wat maanden anoniem zijn. Richting het einde van het seizoen was hij weer ouderwets op dreef, dus ik had hem hier ook wel weer in de basis verwacht.
Budimir is er ook nog altijd bij toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had op een gegeven moment fenomeen Petkovic die er dan nog even in kwam in de spits
Die kon er echt niets van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had op een gegeven moment fenomeen Petkovic die er dan nog even in kwam in de spits
En dan zeggen ze dat scoren vlak voor rust een voordeel is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kroatië is niet zo lekker de kleedkamer uitgekomen.
En Portugal mist een type Pepe?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Srna, Olic, Rakitic, Corluka.
Alleen Vida erkennen we niet.
Die speelt tegenwoordig bij Ivoorkust.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |