abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221071339
Na de grote woningbrand aan de Hoofdstraat in Rijen wordt nog altijd gezocht naar een vermiste persoon. De woning brandde in de nacht van dinsdag op woensdag grotendeels uit. Woensdagochtend konden hulpdiensten vanwege instortingsgevaar nog niet naar binnen. Een drone werd ingezet, maar daarbij werd niemand aangetroffen.

Hulpdiensten werken nu aan een plan om de uitgebrande woning alsnog te onderzoeken. "De hulpdiensten halen op dit moment alles uit de kast om te kijken of Kees nog in de woning is", zegt burgemeester Derk Alssema tegen Hart van Nederland.

'Iedereen kent Kees'
De mogelijke vermissing houdt het hele dorp bezig. "Als je dan het adres hoort, dan denk je gelijk: daar woont Kees. En vele Rijenaren voelen dat met mij." Volgens Alssema is Kees een markante inwoner. "Iedereen kent Kees en Kees kent iedereen. Het is een hele leuke, vrolijke, bijzondere man."

De burgemeester kende Kees persoonlijk ook goed. "We hadden altijd leuke gesprekken als we elkaar tegenkwamen. Iedereen heeft hetzelfde gevoel: het zal toch niet? We kunnen geen contact met hem krijgen, dus iedereen hoopt het beste maar vreest vooral het ergste."

https://www.hartvannederl(...)traat-zoektocht-kees

-----

Zou Kees echt onsterfelijk zijn? 😮 Hoor dat hij een conflict had met de huisbaas die hem eruit wilde hebben.
pi_221071365
Er is inmiddels een lichaam gevonden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221071370
De mascotte van Rijen:

Bekijk deze YouTube-video
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:08:47 #4
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221071390
Is dit een testkees?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221071400
Worst Kees scenario
pi_221071413
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:59 schreef DrDentz het volgende:

Hoor dat hij een conflict had met de huisbaas die hem eruit wilde hebben.
Misschien is/was Kees zo'n typetje markante dorpsbewoner die vooral "leuk en bijzonder" blijft als je niet al te vaak direct met hem te maken hebt.
pi_221071434
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:59 schreef DrDentz het volgende:

Zou Kees echt onsterfelijk zijn? 😮 Hoor dat hij een conflict had met de huisbaas die hem eruit wilde hebben.
Of Kees nog leeft of niet: op dit punt heeft de huisbaas nu in elk geval zijn zin.
Totaal verlies van de woning is een geldige reden om het huurcontract te ontbinden.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:34:15 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221071536
Heeft iemand dat filmpje gezien?

Daar schrok ik toch wel een beetje van :{
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2026 @ 19:04:00 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221071755
Ik hoor op het radio nieuws dat er in de woning een lichaam is gevonden. Ik heb niet het idee dat dat iemand anders dan Kees is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')