Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2026 01:31 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Daar gaat Justis precies helemaal niks mee doen
En dat andere: hoop niet dat ze er een E33 van gemaakt hebben want die betrekken ze er wel in.
Nogmaals: als er een -aantoonbaar- valse aangifte ligt én een sepotbeschikking, zal Justis die aangifte niet mee (mogen) nemen in de beoordeling.
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 22 september 2026 08:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver ze zijn met die aangiftes, ik hoor er in ieder geval niets meer van en heb ook een tegen aangifte gedaan
Ja dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2026 08:46 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen toch? Voor zover ik me kan herinneren.
Have fun!quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mooi weer dus Lauren en ik gaan vanmiddag de stad in.
Voor de rest is het relatief rustig hier en gaat alles zijn gangetje
Geniet er vanquote:Op zaterdag 26 september 2026 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, met Lauren is het altijd leuk om de stad in te gaan
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
15 oktober gaan de vogels weg, ze gaan naar een opvang die een goed huis voor ze zoekt
Naja, dan hebben jullie wat geprobeerd toch? Je kan niet altijd zes gooien en uiteindelijk gaat het om het gezelschap, dunkt mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 17:03 schreef Cupfighter het volgende:
Het was niet echt een succes vanmiddag, Lauren vindt het stadscentrum veel leuker ondanks we nu wel droog gebleven zijn in het overdekte winkelcentrum maar ze heeft wel een punt dat het wat sfeerloos was, wel lekker gelunched
Klopt en het gezelschap was prima, nu weet ik dat dit haar ding niet isquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, dan hebben jullie wat geprobeerd toch? Je kan niet altijd zes gooien en uiteindelijk gaat het om het gezelschap, dunkt mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |