abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:57:36 #126
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221571385
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:43 schreef Cupfighter het volgende:
En Lauren is een schatje
Dat maken we zelf wel uit >:)
Colleziono francobolli di bambini
pi_221571438
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:57 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat maken we zelf wel uit >:)
Een soort idols
Allemaal Fokkers als jury op een rij en cijfers geven _O- ;)

(Grapje)
pi_221577339
Zuster Lauren is langs geweest met een voedselpakket wat genoeg is voor 2 weken, flink wat soep, optimel, fruit en maaltijdsalades en doosje paracetamol.
Het was de eerste keer dat ze bij mij thuis was, ze vindt dat ik een leuk appartement heb, mooi groot wel een beetje rommelig
pi_221577434
Zie dit topic nu pas. Sterkte met alles en beterschap @Cupfighter
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221579775
Het gaat iets beter, uurtje geleden een maaltijdsalade op en die is binnen gebleven, ook de. Optimel gaat prima, voel me alleen nog wat slap en lopen gaat niet goed, gelukkig is het minder warm en ga vanavond maar eens een lekker dvd avondje houden
Wel zin in een vette horror
pi_221591756
Langzaam gaat het beter, doe ook rustig aan en heb ook weinig energie dus hang op de bank en zit veel op het forum, ook geen inloop vandaag, ik blijf thuis, maar goed uitzieken, morgen kijk ik wel verder
pi_221600004
Vandaag fit genoeg om de fiets op te halen, blij dat ik die eindelijk heb
Nu zit ik er qua energie eigenlijk ook wel weer doorheen
Voor de rest dus rustig aan doen
pi_221600402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 13:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag fit genoeg om de fiets op te halen, blij dat ik die eindelijk heb
Nu zit ik er qua energie eigenlijk ook wel weer doorheen
Voor de rest dus rustig aan doen
Het is wel een hele bevalling die fiets ja, fijn dat je die hebt!
Lekker chillen, je bent (net) ziek (geweest)
pi_221601593
Zaterdagavond komt Lauren op bezoek en we gaan een filmavondje houden, ze heeft van de week mijn dvd collectie gezien en zag er veel leuks tussen staan
Lekker wat te snacken erbij, een drankje, samen knus op de bank film kijken
Wat wil een mens nog meer
pi_221606330
Mijn nieuwe fiets rijdt erg lekker, wat een genot voor mijn spieren zeg dat ik weer wat ondersteuning heb, hem dadelijk even laten verzekeren want ik had gisteren niet alle gegevens bij me
pi_221612579
Weer beter dus vanmorgen gewerkt, het was erg rustig en ben een uurtje eerder naar huis gestuurd, wel lekker mijn fiets goed kunnen testen op deze langere sfstand
pi_221621249
Weekend!
Kijk erg uit naar morgenavond, ook wel een klein beetje zenuwachtig want dit is echt de eerste keer dat we bij mij thuis wat gaan ondernemen
pi_221627198
Dadelijk de boodschappen in huis halen voor vanavond, best erg voel me net een tiener op zijn eerste afspraakje, gezonde spanning hoor maar het is toch heel anders dan op een neutrale plek
Ik ga niet veel doen aan de rommeligheid, want dat ben ik, het is altijd wat rommelig in huis als ik dat geforceerd ga opruimen dan klopt het niet
Het is wel schoon hoor maar ook rommelig
Op naar vanavond
pi_221630814
Zo, nog een uurtje , ik ben er klaar voor, popcorn, licht wijntje voor haar, radler 0,0 voor mezelf, tosstjes met salades, snacktomaatjes en snacks die de oven in kunnen straks
Lauren kennende neemt ze zelf ook nog wat mee dus we komen niks tekort
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:42:01 #140
38824 crew  Droopie
pi_221630907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:23 schreef Cupfighter het volgende:
Zo, nog een uurtje , ik ben er klaar voor, popcorn, licht wijntje voor haar, radler 0,0 voor mezelf, tosstjes met salades, snacktomaatjes en snacks die de oven in kunnen straks
Lauren kennende neemt ze zelf ook nog wat mee dus we komen niks tekort
Heel veel plezier vanavond, geniet ervan.
Hell To The Liars
pi_221633634
Lauren belde precies om half acht aan, eerst een bakje koffie gedronken met een stukje taart, daarna gaan beslissen welke film we gingen kijken, die keus liet ik aan haar, dat duurde even omdat ik best veel films heb.
Wat lekkers op tafel gezet, tv en PS aan en samen op de bank film gekeken, soms even op pauze gezet om wat te drinken te pakken en de oven aan te zetten, het ging eigenlijk allemaal heel relaxed en ja Lauren zegt echt wel als ze iets niet wil, daar heb ik me te druk om gemaakt een tijdje geleden.
Rond 12 uur is ze naar huis gegaan, ze mocht blijven slapen van me maar dat vond ze te snel gaan dus is ze naar huis gegaan
Het was een gezellige avond samen
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:52:44 #142
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221634636
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
Lauren belde precies om half acht aan, eerst een bakje koffie gedronken met een stukje taart, daarna gaan beslissen welke film we gingen kijken, die keus liet ik aan haar, dat duurde even omdat ik best veel films heb.
Wat lekkers op tafel gezet, tv en PS aan en samen op de bank film gekeken, soms even op pauze gezet om wat te drinken te pakken en de oven aan te zetten, het ging eigenlijk allemaal heel relaxed en ja Lauren zegt echt wel als ze iets niet wil, daar heb ik me te druk om gemaakt een tijdje geleden.
Told ya ;)

Enneh .... heb je die bitterballen ook wel weer UIT de oven gehaald? :P

quote:
Rond 12 uur is ze naar huis gegaan, ze mocht blijven slapen van me
:N
quote:
maar dat vond ze te snel gaan dus is ze naar huis gegaan
Het was een gezellige avond samen
Verstandige keus.

Had je zelf wellicht ook wel kunnen bedenken :{w
pi_221634839
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:52 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Told ya ;)

Enneh .... heb je die bitterballen ook wel weer UIT de oven gehaald? :P
[..]
:N
[..]
Verstandige keus.

Had je zelf wellicht ook wel kunnen bedenken :{w
Het waren verschillende snacks waaronder bitterballen ;)

Klopt daar had ze ook gelijk in
pi_221648543
Vandaag met Lauren nog over gisteren gehad, ze vond het erg leuk en voor herhaling vatbaar, dat is natuurlijk altijd leuk om te horen

Ze vroeg ook of ik het niet vervelend vond dat ze op intiem gebied het rustig aan wilt doen, ik vind dat geen probleem , alles op zijn tijd en dat komt wel als zij zover is
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 01:23:46 #145
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221648632
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 00:10 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag met Lauren nog over gisteren gehad, ze vond het erg leuk en voor herhaling vatbaar, dat is natuurlijk altijd leuk om te horen

Ze vroeg ook of ik het niet vervelend vond dat ze op intiem gebied het rustig aan wilt doen, ik vind dat geen probleem , alles op zijn tijd en dat komt wel als zij zover is
Jullie twee komen er wel ^O^
pi_221674285
Gisteravond met Lauren het lang over Melanie en Kim gehad, ondanks het beladen was voor mij een fijn gesprek, zij kan goed luisteren zonder snel te oordelen of beoordelen
Ze was even stil en zei ik heb niets van wat die 2 dames hadden, ik ben heel anders
Ik gaf aan dat dat ook juist de bedoeling is, een rustige relatie en geen achtbaan vol gebeurtenissen die mij ontwrichten
Ze vindt dat ik wel sterk ben, ik ben het daar niet mee eens ,beide relaties waren behoorlijk toxic en had ik eerder moeten stoppen dat was mijn zwakte, ik leef nog wel in tegenstelling tot hun dat zou je misschien sterk kunnen noemen
Ik heb aangegeven heel blij te zijn met haar tegen Lauren,
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:21:12 #147
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221676014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 11:43 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteravond met Lauren het lang over Melanie en Kim gehad, ondanks het beladen was voor mij een fijn gesprek, zij kan goed luisteren zonder snel te oordelen of beoordelen
Ze was even stil en zei ik heb niets van wat die 2 dames hadden, ik ben heel anders
Ik gaf aan dat dat ook juist de bedoeling is, een rustige relatie en geen achtbaan vol gebeurtenissen die mij ontwrichten
Ze vindt dat ik wel sterk ben, ik ben het daar niet mee eens ,beide relaties waren behoorlijk toxic en had ik eerder moeten stoppen dat was mijn zwakte, ik leef nog wel in tegenstelling tot hun dat zou je misschien sterk kunnen noemen
Ik heb aangegeven heel blij te zijn met haar tegen Lauren,
Huh? :?
Is Kim ook overleden?
pi_221676120
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:21 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Huh? :?
Is Kim ook overleden?
Ja ik heb dat niet benoemd met haar naam, maar dat is dus die oude bekende die vrij recent is overleden en waar ik het moeilijk mee heb
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe het hier te vertellen ook vanwege het hele verhaal Kim
pi_221678375
Morgenavond doen we bij mij een spelletjesavond, Lauren neemt haar magic kaarten mee ze zal me wel weg spelen want het is lang geleden dat ik het gedaan heb en er zijn veel nieuwe kaarten die ik niet ken maar wel heel leuk weer eens te spelen
  Moderator zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:13:50 #150
441859 crew  Lenny77
pi_221681161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik heb dat niet benoemd met haar naam, maar dat is dus die oude bekende die vrij recent is overleden en waar ik het moeilijk mee heb
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe het hier te vertellen ook vanwege het hele verhaal Kim
Huh? De Kim? De foto's in de brievenbus Kim? Is zij overleden?
Of een andere Kim?
Wat is er gebeurd???
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')