Het is wel een hele bevalling die fiets ja, fijn dat je die hebt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag fit genoeg om de fiets op te halen, blij dat ik die eindelijk heb
Nu zit ik er qua energie eigenlijk ook wel weer doorheen
Voor de rest dus rustig aan doen
Heel veel plezier vanavond, geniet ervan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:23 schreef Cupfighter het volgende:
Zo, nog een uurtje , ik ben er klaar voor, popcorn, licht wijntje voor haar, radler 0,0 voor mezelf, tosstjes met salades, snacktomaatjes en snacks die de oven in kunnen straks
Lauren kennende neemt ze zelf ook nog wat mee dus we komen niks tekort
Told yaquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
Lauren belde precies om half acht aan, eerst een bakje koffie gedronken met een stukje taart, daarna gaan beslissen welke film we gingen kijken, die keus liet ik aan haar, dat duurde even omdat ik best veel films heb.
Wat lekkers op tafel gezet, tv en PS aan en samen op de bank film gekeken, soms even op pauze gezet om wat te drinken te pakken en de oven aan te zetten, het ging eigenlijk allemaal heel relaxed en ja Lauren zegt echt wel als ze iets niet wil, daar heb ik me te druk om gemaakt een tijdje geleden.
quote:Rond 12 uur is ze naar huis gegaan, ze mocht blijven slapen van me
Verstandige keus.quote:maar dat vond ze te snel gaan dus is ze naar huis gegaan
Het was een gezellige avond samen
Het waren verschillende snacks waaronder bitterballenquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:52 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Told ya![]()
Enneh .... heb je die bitterballen ook wel weer UIT de oven gehaald?![]()
[..]
[..]
Verstandige keus.
Had je zelf wellicht ook wel kunnen bedenken![]()
Jullie twee komen er welquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 00:10 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag met Lauren nog over gisteren gehad, ze vond het erg leuk en voor herhaling vatbaar, dat is natuurlijk altijd leuk om te horen
Ze vroeg ook of ik het niet vervelend vond dat ze op intiem gebied het rustig aan wilt doen, ik vind dat geen probleem , alles op zijn tijd en dat komt wel als zij zover is
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:43 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteravond met Lauren het lang over Melanie en Kim gehad, ondanks het beladen was voor mij een fijn gesprek, zij kan goed luisteren zonder snel te oordelen of beoordelen
Ze was even stil en zei ik heb niets van wat die 2 dames hadden, ik ben heel anders
Ik gaf aan dat dat ook juist de bedoeling is, een rustige relatie en geen achtbaan vol gebeurtenissen die mij ontwrichten
Ze vindt dat ik wel sterk ben, ik ben het daar niet mee eens ,beide relaties waren behoorlijk toxic en had ik eerder moeten stoppen dat was mijn zwakte, ik leef nog wel in tegenstelling tot hun dat zou je misschien sterk kunnen noemen
Ik heb aangegeven heel blij te zijn met haar tegen Lauren,
Ja ik heb dat niet benoemd met haar naam, maar dat is dus die oude bekende die vrij recent is overleden en waar ik het moeilijk mee hebquote:
Huh? De Kim? De foto's in de brievenbus Kim? Is zij overleden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet benoemd met haar naam, maar dat is dus die oude bekende die vrij recent is overleden en waar ik het moeilijk mee heb
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe het hier te vertellen ook vanwege het hele verhaal Kim
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |