Wie van jullie beiden heeft die beslissing genomen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:48 schreef Cupfighter het volgende:
In plaats van Waalstrandje zijn we lekker gaan lunchen in de stad, was gezellig en leuk,
Zij, ze zei ik ben pas ziek geweest dus ben wat voorzichtigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wie van jullie beiden heeft die beslissing genomen?
Nou, zie je nou wel, het loopt gewoon vanzelf.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zij, ze zei ik ben pas ziek geweest dus ben wat voorzichtig
Ja inderdaad, ze zegt het heus wel als het nodig isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:56 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nou, zie je nou wel, het loopt gewoon vanzelf.
(dit als antwoord op je eerdere vraag een paar dagen geleden)
JEUJJJquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
Nou eindelijk dan, ik kan donderdag mijn nieuwe fiets ophalen
Erg blij mee
Ziek en fietsen gaat niet goed samenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:21 schreef Cupfighter het volgende:
Ziek
Lopen gaat heel slecht, moest naar de Plus dat is 10 minuten lopen maar moest 6 keer pauzeren, heen en terug
Voel me wat slap en moet over geven steeds
Zuster Lauren komt me van het weekend wat eten brengen, ze wil dat ik binnen blijf nu
De fiets heb ik nog niet, gisteren geen bericht gehad en vandaag wou ik er eigenlijk heen maar red die afstand naar het centrum nu niet
Wordt na het weekend
Doe ik ook al komt het er allemaal weer uit, zelfs water hou ik niet binnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:32 schreef Iceage het volgende:
Beterschap.
Voldoende drinken hoor zeker vandaag nog met de warmte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |