abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221498832
Lauren is hersteld dus we gaan morgen naar het waalstrandje

Ik heb wel een vraagje voor de mensen die meelezen

Ik ben gewend te volgen, vrouwen gewend die behoorlijk dominant waren en mij mee trokken wat ik ook wel gemakkelijk vond met als uiteindelijk gevolg dat mijn inbreng ook amper telde
Bij Lauren ligt dat anders, eigenlijk ben ik nu diegene die iets dominanter is dan Lauren en dat is best nieuw voor me, ik overleg wel met haar maar de beslissing laat ze meestal aan mij over.
Omdat ik dat dus niet gewend bent valt er soms een soort gat omdat we allebei niet beslissen, ik wil niet over haar heen walsen en hou rekening met haar grens en dat doet zij ook met mij.
Moet ik het voortouw blijven nemen of zeggen jullie laat haar het ook een keer doen?
pi_221499899
Ik denk dat er in een relatie altijd wel eens dominanter is dan de ander, dat hoeft niet altijd dezelfde kant op te gaan, en kan ook wel verschillen in verschillende onderdelen. Ik zou me er niet te druk over maken, maar het kan geen kwaad om af en toe iets te zeggen als: Misschien kun jij iets voorstellen voor volgende keer?
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:37:40 #103
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221500175
Ik zou niet te spastisch elke beslissing vermijden uit angst over haar heen te walsen. Zolang je rekening houdt met haar, haar wensen en haar belangen (die uit ze vast wel), kun je het niet fout doen.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221500576
Denk dat jullie beide een punt hebben, gewoon ontspannen er mee om gaan
pi_221500723
Niet dat ik verstand heb van relaties, maar zulke dingen lopen vanzelf toch wel? Zolang je maar erop let dat je niet gaat walsen, dus af en toe checken van "wat wil jij", maar zoals boven geschreven: Het moet niet spastisch worden. Gewoon zijn beloop laten gaan ja :Y
pi_221503463
Ja wat al gezegd is. Er mag zeker balans zijn, maar alles 50/50 hoeft echt niet hoor. Zolang er maar met iedereen rekening gehouden wordt.
pi_221503918
Ja niet te spastisch doen en voorkomen dat ik ga walsen maar daar ben ik sowieso het type mens niet voor, gaat goed komen
Waalstrandje staat op de planning maar het is nog best bewolkt
pi_221506739
In plaats van Waalstrandje zijn we lekker gaan lunchen in de stad, was gezellig en leuk,
  woensdag 5 augustus 2026 @ 15:12:36 #109
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221507147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:48 schreef Cupfighter het volgende:
In plaats van Waalstrandje zijn we lekker gaan lunchen in de stad, was gezellig en leuk,
Wie van jullie beiden heeft die beslissing genomen? :P
pi_221507328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Wie van jullie beiden heeft die beslissing genomen? :P
Zij, ze zei ik ben pas ziek geweest dus ben wat voorzichtig
  woensdag 5 augustus 2026 @ 15:56:57 #111
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221507378
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zij, ze zei ik ben pas ziek geweest dus ben wat voorzichtig
Nou, zie je nou wel, het loopt gewoon vanzelf.

(dit als antwoord op je eerdere vraag een paar dagen geleden)
pi_221507397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:56 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Nou, zie je nou wel, het loopt gewoon vanzelf.

(dit als antwoord op je eerdere vraag een paar dagen geleden)
Ja inderdaad, ze zegt het heus wel als het nodig is
pi_221507663
Mooi! Dat zij, en jij ook, je grenzen aan kunnen geven, en laten weten wat je wilt, en niet wilt, lijkt me een gezonde basis, voor wat het dan ook is of wordt :)
pi_221520329
Op het werk weer eens geprobeerd post te bezorgen omdat er voor de rest niks te doen was, na 4 straten was het helaas over en moest ik stoppen, had nu wel iets verder door kunnen lopen maar ik ga mijn grens niet verder opzoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')