De Kim met wie ik een relatie heb gehad, en inderdaad foto’s in de brievenbus stoptequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh? De Kim? De foto's in de brievenbus Kim? Is zij overleden?
Of een andere Kim?
Wat is er gebeurd???
Ai...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De Kim met wie ik een relatie heb gehad, en inderdaad foto’s in de brievenbus stopte
Overdosis medicate genomen
Je moet niets he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig erover te praten hier maar misschien is het toch beter dat wel te doen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je moet niets he.
Hier deel je alleen wat je wil delen.
Klopt Kim had een grote impact op mijn levenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:46 schreef Irri-tante het volgende:
Goed dat je hulp accepteert. Je moet delen wat jij wil delen.
Al verbaas ik me dat je het niet eerder gedeeld hebt. Kim maakt(e) een groot deel van deze topic reeks deel uit van je verhaal.
Ze had zo'n invloed op je leven.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ik heb hier veel terechte kritiek gehad over mijn omgang met Kim
Huh?quote:Ik heb ook in mijn ogen onterechte kritiek gehad over het contact met Kim.
Ja dat ging samen, er waren users die kritisch waren maar ik kon wel wat met kritiek , hun kritiek was wat scherp soms maar heeft me dikwijls wel op het goede pad gezetquote:
Hier kan ik ook niks mee, snap er geen hol van wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat ging samen, er waren users die kritisch waren maar ik kon wel wat met kritiek , hun kritiek was wat scherp soms maar heeft me dikwijls wel op het goede pad gezet
Er was ook kritiek die in mijn ogen onterecht was en waar ik ook dus niks mee kon
Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggenquote:Op zondag 30 augustus 2026 20:16 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Hier kan ik ook niks mee, snap er geen hol van wat je bedoelt.
Heel goed van jequote:Op woensdag 2 september 2026 15:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts naar aanleiding van het overlijden van Kim, misschien dat de praktijkondersteuning me kan helpen , het is niet zo dat ik niet functioneer maar merk dat ik vrij prikkelbaar ben en sneller boos word om kleine dingen
Dat je cluppie morgen maar mag verliezenquote:Op vrijdag 4 september 2026 17:12 schreef Cupfighter het volgende:
Lauren houdt een weekendje met haar tienerdochter dus we zien elkaar niet dit weekend.
De PlayStation die ik ook gebruik voor Netflix en dvd speler zal zijn nut weer opleveren, ook competitie voetbal op ESPN dus ik zal me niet vervelen
Voordeel is dat ik ook best sympathie voor Feyenoord hebquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat je cluppie morgen maar mag verliezen
Dat weet ik, en mijn oom is voor NEC en NEC heeft sowieso wel mijn symphatie.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik ook best sympathie voor Feyenoord heb
Maar de punten blijven in Nijmegen
Daarmee is je vraag eigenlijk ook meteen beantwoord.quote:Op zondag 6 september 2026 08:51 schreef Cupfighter het volgende:
Ik dacht gisteren stuur Lauren even een apje met de vraag of het gezellig is, dat viel verkeerd, kreeg antwoord laat me nu even met rust het is moeder dochter weekend nu.
Klinkt verstandig met wat er gebeurd is. Sterkte.quote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen naar de huisarts geweest
Ik ga praktijkondersteuning krijgen
Dank je welquote:Op maandag 7 september 2026 18:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klinkt verstandig met wat er gebeurd is. Sterkte.
Jammer van je leidinggevendequote:Op vrijdag 11 september 2026 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Een van mijn leidinggevende op het werk gaat over ruim een maand weg, vind ik wel jammer want hij heeft me aangenomen destijds en ik heb een goede klik met hem
Ik ga morgenmiddag naar Lauren toe, dan zie ik haar dochter voor het eerst, ben daar wel iets nerveus voor
Ja dat ging eigenlijk best goed, liep vanzelf, eerst lekker geluncht en daarna een bordspel gedaan, en wat gekletstquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer van je leidinggevende
En met die dochter komt het vast wel goed
Told yaquote:Op zaterdag 12 september 2026 16:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat ging eigenlijk best goed, liep vanzelf, eerst lekker geluncht en daarna een bordspel gedaan, en wat gekletst
Ja heb mezelf te druk gemaakt eroverquote:
Voerden ze dat maar overal in, vind het wel een goede eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2026 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wel apart in deze tijd is dat bij Lauren thuis bij bezoek alleen in noodgevallen de mobiel telefoon gebruikt mag worden wat ook telt voor het bezoek dus
Vond het eerlijk gezegd best wel fijn, ik zelf heb wel eens bezoek dat veel op het scherm zit te kijken en dat is niet gezellig
Dat is idd een goede regelquote:Op zondag 13 september 2026 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wel apart in deze tijd is dat bij Lauren thuis bij bezoek alleen in noodgevallen de mobiel telefoon gebruikt mag worden wat ook telt voor het bezoek dus
Vond het eerlijk gezegd best wel fijn, ik zelf heb wel eens bezoek dat veel op het scherm zit te kijken en dat is niet gezellig
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 14 september 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voerden ze dat maar overal in, vind het wel een goede eigenlijk.
Ik vind het knap van Lauren zeker met een tiener in huis,quote:Op maandag 14 september 2026 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd een goede regel
Als student, toen ik nog feestjes gaf, had ik een mandje waar alle telefoons in moesten
Aandacht voor elkaar (gelukkig normaal in mijn kring)
Ben blij voor je dat het zo soepel verloopt. Gun het je van harte
Hoop dat dat gaat lopen maatje je bent een goed mensquote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen naar de huisarts geweest
Ik ga praktijkondersteuning krijgen
Dank je welquote:Op vrijdag 18 september 2026 00:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoop dat dat gaat lopen maatje je bent een goed mens
Oh dat is al snelquote:Op vrijdag 18 september 2026 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
14 Oktober krijg ik praktijkondersteuning
Dank je welquote:Op zaterdag 19 september 2026 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is al snel
Goed dat je dit geregeld hebt voor jezelf
Dan is hartstikke goed van jequote:Op zaterdag 19 september 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik probeer dingen te voorkomen
En dus hulp te zoeken voordat het mis gaat
Na een Melanie trauma wil ik geen Kim trauma
Ben voorlopig redelijk tevreden hoe ik het doe
En Lauren steunt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |