Ja dat. Past niet in hun straatje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zwijgen opleggen. Het nieuwe narratief van links aan rechts.
Wat is jouw probleem dan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt, ga ergens anders janken. Er is een draadje speciaal voor dit onderwerp hier ingericht. Je hebt op dit forum dus de kans om over dit onderwerp te praten.
Volgens mij heeft Jippie je al te kennen gegeven dat er geen verzameltopics meer zijn toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt, ga ergens anders janken. Er is een draadje speciaal voor dit onderwerp hier ingericht. Je hebt op dit forum dus de kans om over dit onderwerp te praten.
@Red_85: mensen het zwijgen opleggen is ECHT ERG!!!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zwijgen opleggen. Het nieuwe narratief van links aan rechts.
Stemmingmakerij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Totaal niet. Anders schrijf ik dat wel. Veronderstellen is een bitch.
Wat probeer je @:Rambodirk in de schoenen te schuiven?
Welke inhoud?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ventje, dat is het enige dat je in kan brengen. Je weet dat je de inhoud namelijk niet kunt ontkennen.
Jij ook? Feestje!!! 😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en stiekem posts weghalen
monddood maken, voedselbossen dat is het ware en woke homo asielzoekers vluchtelingen met een trauma
en de rest is rechts
he ik krijg een warm gevoel binnen , wat ben ik toch woke
Dat is simpelweg niet meer op te brengen en komt grotendeels door dat jouw generatie nauwelijks kinderen krijgt in combinatie met de vergrijzing.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik verlang weer naar het ziekenfonds. Voor 75 gulden met zijn 2en verzekerd, konden mensen gewoon naar de tandarts en de dokter zowat alles zat in het pakket.
Nu betaal je je scheel aan premie ik heb 3 sterren voor de tandarts en betaal toch nog een beste rekening elke keer.
Best zuur als mensen die net binnenkomen dan wel gewoon alles kunnen doen en er helemaal niks voor hoeven te betalen. En als het nou een paar echte vluchtelingen zijn ok, maar het zijn er zoveel die geholpen moeten worden.
Ja klopt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet meer op te brengen en komt grotendeels door dat jouw generatie nauwelijks kinderen krijgt in combinatie met de vergrijzing.
Je zou kunnen opteren dat we ernstig boven onze stand geleefd hebben destijds.
Het was op de persoon en voegde niets van waarde toe aan de discussie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:Red_85: mensen het zwijgen opleggen is ECHT ERG!!!
Ook @:Red_85: Post is alweer verwijderd. Gelukkig maar.
Hypocriet much
Feedback hoort in feedback niet in deze topics.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is online premium van 6 juniquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
telegraaf fysieke krant
Zorgkosten in vijf jaar tijd ruim verdubbeld. Komen er alleen nog maar krakkemikkige asielzoekers binnen? We hebben gezonde sterke arbeidskrachten nodig, geen zwakke ouderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |