Je zin doordrijven doe jij met jouw fijne vriendjes.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bewust maken?
Doe normaal zeg wat een arrogantie.
Het is gewoon treiteren, je zin doordrijven ten koste van anderen.
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zin doordrijven doe jij met jouw fijne vriendjes.
Je zit wel met je fijne vrienden de bewustmaking tegen te werken, zodat men alle neuzen niet dezelfde kant op krijgt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb je mij of mijn vriendjes op een wegdek zien zitten mensen te treiteren?
Wie ben jij/jullie dat je jezelf zo belangrijk vindt om mensen ergens bewust op te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zit wel met je fijne vrienden de bewustmaking tegen te werken, zodat men alle neuzen niet dezelfde kant op krijgt.
Wie ben jij dan om te bepalen dat ik niet mag proberen om het onrecht en uitbuiting van mensen uit het land te krijgen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie ben jij/jullie dat je jezelf zo belangrijk vindt om mensen ergens bewust op te maken.
Dat bepalen mensen zelf wel, nog even en we moeten nog voor je gaan knielen ook.
En alsof het al niet genoeg is dat kranten en bedrijven daar al niet genoeg op wijzen.
Jij hebt het over bewust maken, jij hebt niks bewust te maken en al helemaal niet door middel van treiteren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om te bepalen dat ik niet mag proberen om het onrecht en uitbuiting van mensen uit het land te krijgen?
Het meeste getreiter komt van de fijne mensen zoals jou, want jij wil mensen kunnen blijven uitbuiten om het luxueuze leventje dat je nu hebt te kunnen blijven voortzetten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij hebt het over bewust maken, jij hebt niks bewust te maken en al helemaal niet door middel van treiteren.
En als je dat wel doet dan hebben mensen het recht om daar een mening over te hebben.
En hup daar zijn de persoonlijke aanvallen weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Het meeste getreiter komt van de fijne mensen zoals jou, want jij wil mensen kunnen blijven uitbuiten om het luxueuze leventje dat je nu hebt te kunnen blijven voortzetten.
Jij vergeet dat het geen pretje is als er continu auto's of motoren jou op een hogere snelheid voorbij rijden als je gaat wandelen of fietsen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hup daar zijn de persoonlijke aanvallen weer.
Jij kan mijn beurs kijken? Jij weet wat ik allemaal doe? Jij weet wat ik allemaal heb?
Een andere mening hebben is geen treiteren mensen blokkeren en hoofdpijnen bezorgen is dat wel.
Je weet mijn mening zo langzamerhand wel, Het is wel treiteren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij vergeet dat het geen pretje is als er continu auto's of motoren jou op een hogere snelheid voorbij rijden als je gaat wandelen of fietsen.
Daartegen is een enkele keer een weg voor auto's en motoren blokkeren nooit zoveel treiteren. Of wel soms?
Jij bent koppig en ontkent dat de rijken zelf de mensen treiteren, zodat in stilte protesteren geen succes heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je weet mijn mening zo langzamerhand wel, Het is wel treiteren.
Ik ben wel klaar met het ontkennen van jou dit is een welles nietes spelletje aan het worden.
Je bent aan het omdraaien de schuld bij anderen neerleggen en persoonlijk aanvallen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent koppig en ontkent dat de rijken zelf de mensen treiteren, zodat in stilte protesteren geen succes heeft.
Dat doe jij toch ook? Jij ontkent dat de rijkeren de gewone mensen treiteren met hun auto's en motoren. Maar daar ga jij niet dieper op in, want ik zou van jou weleens willen weten wat jij zou doen als men jou jarenlang treitert?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je bent aan het omdraaien de schuld bij anderen neerleggen en persoonlijk aanvallen.
Je hebt geen weerwoord da's duidelijk.
Als ik even geen stad om me heen wil dan ga ik het bos in.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook? Jij ontkent dat de rijkeren de gewone mensen treiteren met hun auto's en motoren. Maar daar ga jij niet dieper op in, want ik zou van jou weleens willen weten wat jij zou doen als men jou jarenlang treitert?
Jij moet duidelijk iets aan zelfreflectie gaan doen.
Voor iemand van een jongere generatie is het wel veel moeilijker om een automobilist aan te spreken op zijn laakbaar gedrag. Ze stoppen namelijk niet voor een gesprek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand mij treitert dan ga ik niet zelf mensen treiteren die er niks mee te maken hebben maar ga ik naar diegene zelf toe.
Ga jij de jongere generatie maar verbieden om auto te rijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor iemand van een jongere generatie is het wel veel moeilijker om een automobilist aan te spreken op zijn laakbaar gedrag. Ze stoppen namelijk niet voor een gesprek.
Dat verrast me niets dat jij het getreiter van de automobilisten goedkeurt en als mensen dan terug treiteren dat jij dan de kant kiest van degene die begonnen met treiteren omdat je weet dat je dan niet kan verliezen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij de jongere generatie maar verbieden om auto te rijden.![]()
![]()
Zullen ze vast waarderen.
![]()
![]()
![]()
Ik ben klaar met dit gesneuneus. Ga in een hutje op de hei wonen en laat normale mensen met rust.
Hutje op de hei, dan heb je nergens last van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat verrast me niets dat jij het getreiter van de automobilisten goedkeurt en als mensen dan terug treiteren dat jij dan de kant kiest van degene die begonnen met treiteren omdat je weet dat je dan niet kan verliezen.
Ze zit liever op het asfalt 😀quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hutje op de hei, dan heb je nergens last van.
Stoppen met voeren van een wanbeleid zou meer rust geven aan iedere inwoner van ons land.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hutje op de hei, dan heb je nergens last van.
Niet voor mij praten, ik ga lekker in de schaduw op het balkon zitten en kijken naar voorbij rijdende auto's.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Stoppen met voeren van een wanbeleid zou meer rust geven aan iedere inwoner van ons land.
Jij bent gewoon laf door voor de slechtste partij te kiezen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet voor mij praten, ik ga lekker in de schaduw op het balkon zitten en kijken naar voorbij rijdende auto's.
Ik twijfel alleen nog tussen bananen of pistache ijs.
Ik ben eruit het is pistache geworden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon laf door voor de slechtste partij te kiezen.
Treiteren is iets met opzet doen. Doelbewust. Geen enkele automobilist stapt in zijn auto met het idee: Zo, ik ga vandaag weer lekker wat voetgangers treiteren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook? Jij ontkent dat de rijkeren de gewone mensen treiteren met hun auto's en motoren. Maar daar ga jij niet dieper op in, want ik zou van jou weleens willen weten wat jij zou doen als men jou jarenlang treitert?
Jij moet duidelijk iets aan zelfreflectie gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |