even een vraag:
Ik ben bezig met mijn eindscriptie, en heb hiervoor een enquete opgesteld en op internet geplaatst...
Wie mee wil werken.. heel graag, hieronder de link:
Bij voorbaat dank,
edit: spam verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 26-02-2003 22:37]
Of je het zelf zou doen, of dat je er geen problemen mee hebt dat anderen het doen.
sorry voor vragen die onduidelijk zijn, beter konden wij ze niet maken....
toch alsvast bedankt voor de moeite
Ps. vraag 20 en 21 hebben betrekking op de ontwikkelingen die er zijn op het gebied van seksualiteit, meer openheid etc..
Jammer, ik doe niet mee.
quote:ah joh stel je niet aan..
Op woensdag 26 februari 2003 19:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Vul ik alles netjes in. Klik op submit. Wil 'ie gaan emailen, daar heb ik helemaal geen zin in, krijg ik straks allemaal spam.Jammer, ik doe niet mee.
ik heb m op de post gedaan hoor!
quote:Ik ook niet meelen willen... Dacht dat het anoniem was...
Op woensdag 26 februari 2003 19:27 schreef Dagootje het volgende:
Idd same here, ik wil dat ding helemaal niet mailen, jammer dames. Btw afstudeeropdracht, dat geloof je toch zelf niet, eerder een projectje van een mbo-cursus.
quote:Idd, en dat lijkt me vooral bij dit soort enquetes wel belangrijk
Op woensdag 26 februari 2003 19:32 schreef jerney het volgende:
en mailen is idd irritant voor degenen die het anoniem willen doen.
quote:Idem. Jammer want je kan dit heel gemakkelijk en gratis oplossen (bijvoorbeeld met behulp van http://www.response-o-matic.com, dan krijg je alleen een reclamebericht in het mailtje, maar het gaat wel anoniem)
Op woensdag 26 februari 2003 19:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Vul ik alles netjes in. Klik op submit. Wil 'ie gaan emailen, daar heb ik helemaal geen zin in, krijg ik straks allemaal spam.Jammer, ik doe niet mee.
quote:Boeren
Op woensdag 26 februari 2003 19:30 schreef hilliebillie het volgende:
waarom mag zeeland nie mee doen??
Wel een slechte enquete hoor... (heb hem wel gemaakt)
quote:dit klopt ook niet echt geloof ik
Mocht de enquete niet verstuurd kunnen worden.. is er de mogelijkheid om op de linker muisknop te drukken, op selecteren drukken vervolgens kopieren en in bijvoorbeeld een word document plakken, om het vervolgens te versturen naar het bovenstaande emailadres!!!!
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:48 schreef johlooyenga het volgende:
Wat een gezeur over die enquete. Krijgen jullie op de mavo alleen nog maar goed fout vragen. Geen wonder dat iedereen het haalt en de maatschappij verziekt.
als vragen niet duidelijk zijn kun je de enquete toch niet naar waarheid invullen? kan wel wat gaan raden zoals je op t uh, op de huishoudschool doet, maar daar heb je nix an
Dr zitten een hele hoop taalfouten en kromme zinnen in. Daarbij zijn een heleboel vragen niet echt duidelijk, of is ja/nee te kortzichtig.
(Dit als feedback)
ding is ingevuld...
Degenen die hem wel invullen, erg bedankt!!
Degenen die hem niet verzenden omwille van de niet anonimiteit, we gaan niet iedereen opsporen om te kijken hoe ze er over denken, maar ik snap jullie wel,
verklaring dat het niet anoniem gaat (ik heb zelf even gekeken) we wisten niet hoe het anders moest, en frontpage wou het niet anders verwerken, maar er staat hierboven een tip die we even zullen uitproberen.
De vraagstelling hebben we 10 keer bijgesteld, en op deze manier leek het voor ons duidelijk, we zijn er inderdaad achter dat een enquete begrijpbaar maken voor iedereen moeilijk is, onze excuses....
Anders liever niet.
quote:als je wilt kan ik wel ff in 2 min een php scrippie voor je in elkaar draaien... maar dan de vraag: kan members.home.nl dat aan?
Op woensdag 26 februari 2003 19:58 schreef hotlips het volgende:
Oke oke,Degenen die hem wel invullen, erg bedankt!!
Degenen die hem niet verzenden omwille van de niet anonimiteit, we gaan niet iedereen opsporen om te kijken hoe ze er over denken, maar ik snap jullie wel,verklaring dat het niet anoniem gaat (ik heb zelf even gekeken) we wisten niet hoe het anders moest, en frontpage wou het niet anders verwerken, maar er staat hierboven een tip die we even zullen uitproberen.
De vraagstelling hebben we 10 keer bijgesteld, en op deze manier leek het voor ons duidelijk, we zijn er inderdaad achter dat een enquete begrijpbaar maken voor iedereen moeilijk is, onze excuses....
Maaruh.. Nee heb de dinges niet gedaan omdat t ver van gebruiksvriendelijk is.. bij vraag 20 geen zin meer..
quote:dat zou geweldig zijn, ik heb zelf echt de ballen verstand van dat soort dingen.... ik weet niet of members.home.nl dat aan kan, ik ben wel ff met janine, en dan laat ik het je nog wel even weten....
Op woensdag 26 februari 2003 20:02 schreef Fearlezz het volgende:[..]
als je wilt kan ik wel ff in 2 min een php scrippie voor je in elkaar draaien... maar dan de vraag: kan members.home.nl dat aan?
quote:Wat nou als je in Gelderland woont? Of Zeeland?
In welke provincie woont u?
quote:Wereldvrede streef je na. Een religie hang je aan.
Streeft u een bepaalde religie na?
quote:Ten eerste, open sta je ergens vóór, niet over.
Vind u het belangrijk open te staan over seksualiteit bij kinderen?
Ten tweede, bedoel je dat ik het okee vind dat kinderen van vijf elkaar tijdens het doktertje spelen anaal afrossen? Dat ze op de hoogte zijn? Dat ze... etc. Erg ongelukkig en onduidelijk geformuleerd.
quote:Over welke leeftijd praten we? Toen ik drie was of drieëntwintig? Lijkt me een nuttige vraag om toe te voegen.
Kon u zelf bij uw ouders terecht voor vragen e.d. over seksualiteit?
quote:Zoals? Cyberseks? Snowballen & plopzakken? Of werd er gewoon vroeger niet geneukt?
Bent u er van op de hoogte dat de er de laatste jaren veel ontwikkelingen zijn op het gebied van seksualiteit ?
En dan:
quote:Wat een ultiem betekenisloze vraag.
Vind u dit goed?
En dan een totaal willekeurige selectie onnozele vragen ("vindT u anale sex aanvaarbaar? - Hoezo "aanvaardbaar"?) die alleen met ja of nee beantwoord kunnen worden. Sorry hoor, maar ga eerst maar eens een spoedcursus nederlands volgen, en zoek dan een geduldige scriptiebegeleider. In godsnaam.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:48 schreef johlooyenga het volgende:
Wat een gezeur over die enquete. Krijgen jullie op de mavo alleen nog maar goed fout vragen. Geen wonder dat iedereen het haalt en de maatschappij verziekt.
Aantal posts 1
Gem. aantal posts/dag 1
Geregistreerd op 26 februari 2003
quote:Love is the only thing that can truely brake youre heart
Op woensdag 26 februari 2003 20:03 schreef Desdinova het volgende:
Maak van je ondertitel even goed Engels of doe t anders in t Nederlands.. Ghehe..
quote:Zo hee, maar liefst 10 keer. Het lijkt wel wetenschap
Op woensdag 26 februari 2003 19:58 schreef hotlips het volgende:
Maar even serieus, je zou natuurlijk ook gewoon iets met de kritiek kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld Gelderland toevoegen aan het rijtje provincies.
quote:Natuurtalent eh?
Op woensdag 26 februari 2003 20:17 schreef Kwark het volgende:[..]
Love is the only thing that can truely brake youre heart
quote:okay... alles wat je post naar http://wdka.hro.nl/~fearlezz/post.php wordt nu naar je geemaild op seksualiteit@hotmail.com.
Op woensdag 26 februari 2003 20:05 schreef hotlips het volgende:[..]
dat zou geweldig zijn, ik heb zelf echt de ballen verstand van dat soort dingen.... ik weet niet of members.home.nl dat aan kan, ik ben wel ff met janine, en dan laat ik het je nog wel even weten....
liev dat je dat zou willen doen!!!
1) action="mailtje..." veranderen in action="http://wdka.hro.nl/~fearlezz/post.php"
2) een bedankt pagina toevoegen:
<input type=hidden name=redirect value="http://wat_jij_wilt"> Naar deze pagina wordt een bezoeker doorgestuurd bij een succesvolle verzending
3) <a href bij het knopje verzenden moet weg.
Succes er mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Fearlezz op 26-02-2003 20:23]
[Dit bericht is gewijzigd door Fearlezz op 26-02-2003 20:23]
quote:Its truely genial
Op woensdag 26 februari 2003 20:21 schreef Desdinova het volgende:[..]
Natuurtalent eh?
quote:* Kan het niet laten..
Op woensdag 26 februari 2003 20:23 schreef Kwark het volgende:[..]
Its truely genial
quote:Mensen uit Gederland krijgen een eigen enquete
Op woensdag 26 februari 2003 20:26 schreef royjn het volgende:
sorry ik mag niet meedoen. Gelderland staat er niet bij
quote:Mensen uit Gelderland neuken nooit
Op woensdag 26 februari 2003 20:30 schreef -Mk- het volgende:[..]
Mensen uit Gederland krijgen een eigen enquete
quote:Dat kan ook
Op woensdag 26 februari 2003 20:32 schreef Kwark het volgende:[..]
Mensen uit Gelderland neuken nooit
Fearlezz bedankt voor je hulp! janine is er mee bezig !!
En de mensen die m wel al ingevuld hebben ook bedankt!
* zeeland en gelderland zijn toegevoegd... aardrijkskunde op de basisschool was niet mijn sterktste vak, net als engels overigens
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:41 schreef Aventura het volgende:
Jullie enquete rammelt wel een beetje hier en daar. Onjuiste raagstelling, irrelevante vragen en dubbele vragen (anders geformuleerd, maar wel hetzelfde). Foei!
maar je hebt wel gelijk en er wordt aan gewerkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |