Vermoeden of zeker weten?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef hoechst het volgende:
Ze renden naar het COA want daar verblijven ze vermoed ik.
En dan eerst een topic openenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, dus je ziet mensen wat pikken in de Lidl en ze rennen volgens jou naar de COA. Zit de ingang van de CAO direct naast de uitgang van de Lidl of hoe moet ik me dat voorstellen.
Er valt niks door te geven, want er is niks gebeurd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:14 schreef cinderloom het volgende:
Doorgeven aan de lidl. Mogelijk kunnen zij iets met camerabeelden
COA is toch voordeligerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Wat is in hemelsnaam die COA waar ze naartoe rennen? Weet je zelf wat ‘de COA’ is?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:35 schreef Filosoofert het volgende:
Snap ik wel
[ afbeelding ]
Lidl heeft echt vette kleding
Als je het niet weet, moet je het even googelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Wat is in hemelsnaam die COA waar ze naartoe rennen? Weet je zelf wat ‘de COA’ is?
Ik zal proberen een beeld te schetsen zodat jij het beter kan begrijpen. Vanaf de Lidl heb je meerdere uitvalswegen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, dus je ziet mensen wat pikken in de Lidl en ze rennen volgens jou naar de COA. Zit de ingang van de CAO direct naast de uitgang van de Lidl of hoe moet ik me dat voorstellen.
Ik weet wel wat het is. Het is een instantie die opvang regelt. Het is geen opvang. Erheen rennen is dus vrij lastig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Als je het niet weet, moet je het even googelen.
TS had zelf ook 3 blikken Perlenbacher in zijn jas en rende gezellig mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hebt ze geteld?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef hoechst het volgende:
3 gasten die 8 paar kledingstukken hebben meegenomen bij de lidl
Zo kunnen ze ook niet eerlijk delenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt ze geteld?Was dat 8 elk of samen 8? Want dat laatste zou een beetje zuunig zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
COA is toch voordeliger
Of was dat een andere winkel?
quote:
De slogan bij dat nummer is ‘112 daar red je levens mee.’ Dat is dan toch niet voor kledingdiefstal?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef DoubleDip het volgende:
Jammer, bij heterdaad mag je gewoon 112 bellen. Lesje voor de volgende keer. Als dit waar is tenminste.
Jawel hoor, zie vijfde bullit;quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De slogan bij dat nummer is ‘112 daar red je levens mee.’ Dat is dan toch niet voor kledingdiefstal?
Het staat er inderdaad maar als je een kledingdiefstal vergelijkt met de overige zaken die genoemd worden dan klopt dat voor mij niet, ook al niet door de slogan. Het is een andere orde van grootte. Ik zou dit nummer zelf niet bellen als ik een relatief simpele diefstal zou zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jawel hoor, zie vijfde bullit;
https://www.politie.nl/in(...)opnemen-met-112.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |