Ik doelde meer op zoiets:quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Geen ervaring met hondjes, maar ik heb zo'n tas voor mn kat die ideaal is. Zou denk ik ook fijn moeten zijn voor kleine honden.
[ afbeelding ]
Dit soort schoudertassen zijn toch bijna overal te koop?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Zeker ga ik naar een dierenspeciaalzaak. Moet alleen nog even de tijd vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit soort schoudertassen zijn toch bijna overal te koop?
Of anders eens kijken bij een dierenspeciaalzaak.
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zag net wel dat bol ook dit soort tassen verkoopt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker ga ik naar een dierenspeciaalzaak. Moet alleen nog even de tijd vinden.
Dit soort tassen zijn geen 'normale' schoudertassen. Want ze zijn aangepast voor het hondje. Bijv de stevigheid van de bodem en de stof etc.
Daarom vraag ik of er hier ook mensen zijn die daar ervaring mee hebben. Waar moet ik op letten, wat zijn de goede merken, wat juist niet etc.
Zo te zien vind ze het niet leuk dat jij geen zin hebt om te koken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:32 schreef capricia het volgende:
Dierenspeciaalzaak geweest en een draagtas laten aanmeten.
Helemaal blij. Want nu kan ze gewoon mee boodschappen doen. En op de terugweg buiten zet ik haar in de winkelkar.
[ link | afbeelding ]
Ooooh wat een poepie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:32 schreef capricia het volgende:
Dierenspeciaalzaak geweest en een draagtas laten aanmeten.
Helemaal blij. Want nu kan ze gewoon mee boodschappen doen. En op de terugweg buiten zet ik haar in de winkelkar.
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |