Hoho, dit is Kanaleneiland, dat is natuurlijk heel iets anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:29 schreef Regilio_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze feestcultuur bestaat dus al minimaal 17 jaar.
Maar blijven melden mensen!!!!!!!!!
Klopt. Kanaleneiland is veel kleiner dan Overvecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hoho, dit is Kanaleneiland, dat is natuurlijk heel iets anders.
Dat wantrouwen is de politie is wel terecht, je zou namelijk verwachten dat de politie hier tegen optreed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop. Wat mij betreft maken we meer geld vrij voor stageplekken, buurthuizen, rapclinics met buurtvaders die een oogje in het zeil houden. Daarnaast de gezinnen meer financiele slagkracht te geven door meer toeslagen. Dat moet gaan helpen.
Er zijn minutenlange compilaties van smakkers met fatbikes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:38 schreef Haags het volgende:
Als ik dan iemand tof zie doen op een scootertje dan hoop ik altijd dat ze keihard een smakker maken of ergens tegen een betonnen muur aan knallen of zo. Helaas zie je dat nou net nooit gebeuren
Ja maar ik wil er live getuige van zijn. De pijn zien, horen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn minutenlange compilaties van smakkers met fatbikes.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn minutenlange compilaties van smakkers met fatbikes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |