zeker als zijn zoon al gestorven is door drugs en dit als verdediging gebruiktquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat een rechter een dergelijk verweer aannemelijk acht. De prijzen klinken mij vrij fors in de oren en zelfs als je niet exact weet wat er gebeurt met hetgeen je levert kun je wel redelijkerwijs vermoeden dat een grof betaalde klus in contanten niet voor legitieme doeleinden bestemd is, want in dat geval kan een ondernemer dat prima wit doen.
Lees het gehele topic maar eens door. Voor en vat dat je gaat gebruiken voor wat regenwater op te vangen niet, maar het gaat hier over drukvaten. dwz hoge druk, hoge temperatuur etc. Dat zijn hele procedures via de instanties van de overheid en EU. Van PED tot Loyds.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want het is niet strafbaar om ketels te fabriceren lijkt me.
Wat maakt het precies parasieteren dan? Dat je van anderen verlangt om Engels te spreken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Er is geen enkel excuus om de taal niet te leren en anderen op te zadelen daarmee.
En belastingontduiking, daar gaat ie sowieso niet aan ontkomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat dat lassen an sich strafbaar is. Hij wordt aangeklaagd voor voorbereidingshandelingen voor illegale drugsproductie en voor witwassen.
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat maakt het precies parasieteren dan? Dat je van anderen verlangt om Engels te spreken?
Dat is inderdaad een factor maar als jij de taal wil leren kun je ook aangeven dat je in het Nederlands wil spreken zoals je zegt.quote:Volgens mij is dit het grootste probleem. Veel Nederlanders schakelen over naar het Engels wanneer iemand niet geweldig Nederlands spreekt. Ik ken meerdere mensen die de taal willen leren en die moeten echt vaak vragen of mensen geen Engels tegen ze willen spreken.
De wereld van je kinderen en het land waar je woont begrijpen. Bijdragen aan het instandhouden van de lokale taal.quote:Wanneer men op je werk Engels spreekt, wanneer je buren overschakelen naar Engels wanneer jij er bij bent, wanneer je je in winkels, in de horeca en bij instanties in het Engels geholpen wordt, wat is dan nog een reden om Nederlands te spreken?
Weet niet hoe dat nu zit. Maar in de jaren 80 werden Nederlandse en Ierse lassers gevraagd in het MO. kon je uitgaan van circa 100 dollar netto per uur. En in de jaren 70/80 was dat gigantisch. We waren top ook al vanwege de scheepsbouw zo ook in Ierland. Opleidungen destijds bij bijvoorbeeld GTI-Geveke, Stork stonden zeer goed aangeschreven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Het moment dat je er achter komt dat je met je lastalent beter in het bedrijfsleven had kunnen gaan werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |