Ja maar die super neppe Wauuww kan ik ook niet meer aanquote:Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Saar en Suus voeren een dansje op voor AM, en haar reactie? ‘We hebben de portemonnee van S gevonden’, en gaat verder met een gesprek met Maarten, nog geen reactie op die meiden. Wat een onvriendelijk mens is AM toch
Sanneke eet liever lekker comfortabel vanaf haar bank.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke in haar dagvlog van Antwerpen: de markt was niks voor haar want het was daar een groot vreetfestijn 🤣🤣🤣 dat is toch juist perfect voor haar?!
Ik heb teveel van die vrouw gezien de afgelopen dagen. Álles aan die vrouw is onvriendelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Saar en Suus voeren een dansje op voor AM, en haar reactie? ‘We hebben de portemonnee van S gevonden’, en gaat verder met een gesprek met Maarten, nog geen reactie op die meiden. Wat een onvriendelijk mens is AM toch
De “waaauuuww” is anders ook niet om aan te horen. En in alle eerlijkheid : die dansjes zijn niet om aan te zien .quote:Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
De kraampjes zullen te ver uit elkaar hebben gestaan🙈quote:Op maandag 15 juni 2026 19:20 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Sanneke eet liever lekker comfortabel vanaf haar bank.
Na 3x heb je die dansjes ook wel gezien toch? Ze zijn constant dansend in beeld.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
De “waaauuuww” is anders ook niet om aan te horen. En in alle eerlijkheid : die dansjes zijn niet om aan te zien .
Precies en het is nou ook niet zo dat het opeens heel veel beter is dan gisteren . Dus prima voor thuis maar niet interessant verderquote:Op maandag 15 juni 2026 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Na 3x heb je die dansjes ook wel gezien toch? Ze zijn constant dansend in beeld.
Dat is dat eten van Lot ook niet. Toch zien we dat iedere dag weerquote:Op maandag 15 juni 2026 19:25 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Precies en het is nou ook niet zo dat het opeens heel veel beter is dan gisteren . Dus prima voor thuis maar niet interessant verder
Ja of de sleutel, de bakfiets, de zucht, lot in bed etc. etc.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat is dat eten van Lot ook niet. Toch zien we dat iedere dag weer
🤣quote:Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De kraampjes zullen te ver uit elkaar hebben gestaan🙈
Ze kan net zo goed een bedrijfhalletje huren op een industrieterrein. Kan Dion zo die aanhanger met bank en bed met Sanneke erop achteruit de hal insteken.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef Lodelie het volgende:
Oei, die dagvlog van Sanneke.
Ze moest en zou perse naar Antwerpen. Maar ik zie Primark, veel eten, appartement, pizza halen, tv kijken en in bad gaan.
Dat is haar leven. Saai, suf en oninteressant.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja of de sleutel, de bakfiets, de zucht, lot in bed etc. etc.
Los haar staat idd veel leuker bij dr.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:00 schreef AnnArt het volgende:
Sanneke maakt een dagvlog zoals fluflu's van 10 jaar terug ze maakten. Die meit is echt stil blijven staan en ambieert nog immer een carrière als fluflu.
Maarrrr...ze heeft wel goed haar. Leuk zo los.
🤣 misschien kan ze een bolide net als Debbie bij elkaar schooienquote:Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De kraampjes zullen te ver uit elkaar hebben gestaan🙈
Dat wel, maar als je kinderen iets laten zien, ook al boeit het je niet, dan doe je toch alsof je het leuk vind 🫣quote:Op maandag 15 juni 2026 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Na 3x heb je die dansjes ook wel gezien toch? Ze zijn constant dansend in beeld.
Ze zegt ook ‘ik heb alles gedaan wat ik wilde doen’, maar was dit weekendje weg niet een kadootje voor Dion?quote:Op maandag 15 juni 2026 19:41 schreef Mirp het volgende:
Sanne in bad had ik niet per se hoeven zien![]()
En ik ben blij dat mijn idee van een stedentrip heel anders is dan die van Sanneke. Eten en winkels, meer niet.
Ja dat wel, al vind ik het soms ook moeilijk om (gemaakt) enthousiast te doen hahaquote:Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je kinderen iets laten zien, ook al boeit het je niet, dan doe je toch alsof je het leuk vind 🫣
🤣😂 die mocht auto halen en wegbrengen... de bofbilquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zegt ook ‘ik heb alles gedaan wat ik wilde doen’, maar was dit weekendje weg niet een kadootje voor Dion?
Leuk woord 🤣quote:Op maandag 15 juni 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 die mocht auto halen en wegbrengen... de bofbil
Herkenbaar wel 🫣🤣quote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja dat wel, al vind ik het soms ook moeilijk om (gemaakt) enthousiast te doen haha
Op haar Insta staat dat er meer is opgehaald dan wanneer de hele WSNP zou worden doorlopen. Nu gaan ze het aanbieden via de rechtbank aan de schuldeiser, één schuldeiser moet nog zijn vordering nog aanbieden. Wordt vervolgd dus. Volgers zeggen dat ze de crowdfunding nog minimaal een maand moet laten doorlopen of iig tot einde van de maand omdat niet iedereen zijn salaris/uitkering al binnen heeft.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana is zo hard aan het werk. 🤣
Ondanks dat het totaal bedrag niet is opgehaald, gaat ze stoppen. Iedereen zou dan toch het geld terug krijgen?
Wat stond er dan op haar lijstje? 🧐quote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zegt ook ‘ik heb alles gedaan wat ik wilde doen’, maar was dit weekendje weg niet een kadootje voor Dion?
Dat is bijzaak. Alles en iedereen in het leven van Sanneke is bijzaak. Net als bij Debbie en MCW.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die volgers hebben kortsluiting. Sowieso als je al geeft, ja ze is heel zielig dat ze zoveel schulden heeft. Ze was er zelf bij toen ze in de schulden kwam, naïef of niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Op haar Insta staat dat er meer is opgehaald dan wanneer de hele WSNP zou worden doorlopen. Nu gaan ze het aanbieden via de rechtbank aan de schuldeiser, één schuldeiser moet nog zijn vordering nog aanbieden. Wordt vervolgd dus. Volgers zeggen dat ze de crowdfunding nog minimaal een maand moet laten doorlopen of iig tot einde van de maand omdat niet iedereen zijn salaris/uitkering al binnen heeft.
Ze heeft wel achter in de camper gelegen terwijl joeri reedquote:Op maandag 15 juni 2026 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel fijn voor Lotte ballijns dat ze nog geen off dag heeft gehad in Portugal 🥰🤪
Nee dat is het nichtje toch?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Staat de jongste van tim nu op een foto?
Nou snap ik wel dat je geen zin hebt om de hele tijd naar dansjes te kijken. Ze zijn geen 5 jaar meer.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel dat je dat op een gegeven moment zat ben. Alleen omdat ze het steeds filmt, snap ik ook wel dat S&S steeds die dansjes doen. Is de enige manier waarschijnlijk om iets van aandacht te krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:36 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou snap ik wel dat je geen zin hebt om de hele tijd naar dansjes te kijken. Ze zijn geen 5 jaar meer.
En vooral niet lopen van de parking naar het appartement.quote:
En dat voor ¤ 150,- per nacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En vooral niet lopen van de parking naar het appartement.
Oh en wafels.
En de primark kennelijk.
Dit!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En tatiana zegt dat het een voordeel is voor de schuldeisers en een voordeel voor haar tov van de WSNP.
Ik snap wat ze zegt, maar die schuldeisers hebben sowieso altijd het nakijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |