Soooooooooooooow. Ik ben tegen online haat en racisme en doxing en eigenlijk alles ben ik wel tegen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt he
schijtziek word ik van die ouwe bezopen trut
zal jou eens in je kont doxxenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Soooooooooooooow. Ik ben tegen online haat en racisme en doxing en eigenlijk alles ben ik wel tegen.
Nieuwe regel in MUZ, je mag alleen een topic openen voor muzikanten die Hiddendoe kent! Dus eigenlijk niks van wat artiesten de laatste 30 jaar hebben uitgebracht.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HUH??? Ik ken de beste man (of vrouw) niet.
Het is altijd treurig als een jong iemand overlijdt, maar om er dan maar van uit te gaan dat de hele wereld deze persoon kent, is ook weer zoiets van....!
Er gaan elke dag mensen dood. Hele oude mensen. Maar ook hele jonge mensen.
Moeten we daar allemaal stil bij blijven staan?
Stel je niet zo aan. Ik was niet de enige en zeker niet de eerste die zo reageerde.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Nieuwe regel in MUZ, je mag alleen een topic openen voor muzikanten die Hiddendoe kent! Dus eigenlijk niks van wat artiesten de laatste 30 jaar hebben uitgebracht.
Ontopic: RIP veel te jong. Wel een mooie creatieve geest.
Tuurlijk begreep ik wel. Dat 'RIP aan de nabestaanden' is hier een soort running gag, net als kadt en hont en garp.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |