quote:Bij een botsing tussen twee helikopters boven de Braziliaanse stad Rio de Janeiro zijn zeker zes mensen om het leven gekomen, meldt de brandweer. Volgens de politie stond de Amerikaanse zanger en komiek Oliver Tree op de passagierslijst.
De twee toestellen botsten boven de wijk Recreio dos Bandeirantes, in het westen van de stad. Tot nu toe zijn zes doden bevestigd, allen inzittenden van de twee helikopters. De lichamen zijn nog niet geïdentificeerd. Pas als dat is gebeurd kan de dood van Oliver Tree officieel worden bevestigd.
Tree was in Brazilië voor zijn wereldtournee. Aankomende september zou hij naar Paradiso in Amsterdam komen. Eén van zijn bekendste hits ('Miss You') maakte hij in samenwerking met de Duitse dj en producent Robin Schulz.
De helikopters stortten neer op een parkeerterrein van een autohandelaar, waarna een grote brand ontstond, aldus de brandweer. Twintig auto's werden in de as gelegd.
153 luchtvaartincidenten
Volgens de Braziliaanse luchtvaartautoriteit Cenipa vonden het afgelopen jaar 153 luchtvaartincidenten in Brazilië plaats, met 62 doden tot gevolg.
Reageer dan lekker niet, mongooltjequote:
Nope. Ken hem niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
Je had hem misschien kunnen kennen van dit liedje:
Bekijk deze YouTube-video
Vroeg ik me ook af. Toch wel iets als je in het nieuws komt door je overlijden.quote:
De nabestaanden leven nog hoor. Dus dat RIP van jou slaat dus nergens op.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef dexamfetamine het volgende:
helicopters blijven eng. Rip aan de nabestaanden
Ik heb er ook nooit van gehoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Reageer dan lekker niet, mongooltje
Omdat jij het niet kent is het niet nieuwswaardig?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord.
Waarom is dit belangrijk?
Ja. Daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kent is het niet nieuwswaardig?
Ik vind het vooral bijzonder.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Daar komt het eigenlijk wel op neer.
Is dat een probleem voor jou?
hoelang zit jij ook alweer hier?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De nabestaanden leven nog hoor. Dus dat RIP van jou slaat dus nergens op.
Dan open je het topic toch niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Daar komt het eigenlijk wel op neer.
Is dat een probleem voor jou?
HUH??? Ik ken de beste man (of vrouw) niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan open je het topic toch niet.
Vooral tijdens de COVID periode veel naar hem geluisterd. Daarna wel wat het uit het oog verloren, maar dit is veel te jong. RIP.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
HUH??? Ik ken de beste man (of vrouw) niet.
Het is altijd treurig als een jong iemand overlijdt, maar om er dan maar van uit te gaan dat de hele wereld deze persoon kent, is ook weer zoiets van....!
Er gaan elke dag mensen dood. Hele oude mensen. Maar ook hele jonge mensen.
Moeten we daar allemaal stil bij blijven staan?
Omdat je uit de 18de eeuw komtquote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord.
Waarom is dit belangrijk?
echt hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |