Hohoooooo goeie genade die dekselse Evert uit Klazienaveen. Ken je de Daltons nog van Lucky Luke? Dan is Gattuso de kleinste!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:57 schreef OmniRocket het volgende:
wie doet zometeen het commentaar bij NL - Nippon?
Gewoon 2x winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
Nou het doelsaldo is ook mooi naar de klote zo van Curacao
Dat is wel eens anders geweest.quote:
En de goal. De goal van Uedaquote:Op zondag 14 juni 2026 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hohoooooo goeie genade die dekselse Evert uit Klazienaveen. Ken je de Daltons nog van Lucky Luke? Dan is Gattuso de kleinste!
Ja sorry, heb eigenlijk niks tegen dat nummer maar in combinatie met scorende Duitsers wordt alles uiteindelijk vervelend.quote:
Al dat klagen op de NOSquote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
1 minuut nabeschouwing Curacao en dooorrrrr naar Oranje
Ik heb niets tegen Duitsers.quote:
Vergeet Barbarossa niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef luxerobots het volgende:
In weze is dit nog een matig Duitsland.
Vroeger had je mannen als Beckenbauer, Müller, Völler en Hitler.
Ze moeten zich gewoon verantwoorden, is belastinggeldquote:Op zondag 14 juni 2026 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Al dat klagen op de NOS![]()
Er zijn andere opties
Ja, vooral die Hitler, die kon er wel wat van.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef luxerobots het volgende:
In weze is dit nog een matig Duitsland.
Vroeger had je mannen als Beckenbauer, Müller, Völler en Hitler.
Ik heb liever dat Duitsland het WK wint dan die smerige Fransen of Spanjolen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja sorry, heb eigenlijk niks tegen dat nummer maar in combinatie met scorende Duitsers wordt alles uiteindelijk vervelend.
niet meer kijken, kan er weer gesneden wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon verantwoorden, is belastinggeld
Je hebt na Haiti Schotland niet meer geslapen?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Duitsers.
Aardige mensen en ze kunnen (doorgaans) prima voetballen.
Maar mijn landje is natuurlijk Haïti.
Dat je dat niet begrijpt.
Spanje zou heel leuk voetbal kunnen gaan laten zien dit toernooi.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Duitsland het WK wint dan die smerige Fransen of Spanjolen.
Precies.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt na Haiti Schotland niet meer geslapen?
Die had maar één bal.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, vooral die Hitler, die kon er wel wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |