Rustig opbouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Veel opzienbarende Lego misdaden de laatste tijd in de VS
De onderste steen is boven.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
De LEGO diefstallen worden geaccentueerd terwijl hij 50 winkels is binnengedrongen en mensen met een wapen heeft bedreigd.
Dat is het punt een beetje
Prima toch, weer een crimineel van de straat. Trots op Texas dat men fatsoenlijk durft te straffen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:43 schreef MisterFox het volgende:
45 jaar?!
Die gasten zijn echt niet goed he?
Deze man gaat voor een werkgevangenis en zal derhalve niet al te veel kosten.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een jaar cel kost de belastingbetaler al een veelvoud.
Dat verandert de zaak niet in de zin van dat 45 jaar overdreven veel is, imo. Slaat echt nergens op. Maar ja, de USA. Het land van de zwaardere straffen maar nog steeds een stuk gevaarlijker en gewelddadiger dan menig Europees land of andere continenten,quote:Op maandag 15 juni 2026 19:26 schreef Telefoonvork het volgende:
45 jaar voor het stelen van een beetje LEGO?
O, wacht... onder bedreiging van een vuurwapen.
Dat verandert de zaken wel een beetje, lijkt mij zo.
Dat hele verhaal heb ik met open mond zitten bekijken. Die corrupte politie. Bizar.quote:
Lid van mormoonse gemeenschap vraagt politie van mormoonse gemeenschap om de wet even te misbruiken in diens voordeel, en de politie gaat daar leuk in mee. That's Utah for ya.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:04 schreef K21 het volgende:
[..]
Dat hele verhaal heb ik met open mond zitten bekijken. Die corrupte politie. Bizar.![]()
Voor wie het nog niet gezien heeft: Reckless Ben op YouTube. (Eerste van meerdere video's.)
In de VS wordt je toch aan het werk gezet? En zijn er bedrijven die contracten met gevangenissen hebben, waar gevangenen arbeid uitvoeren?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een jaar cel kost de belastingbetaler al een veelvoud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |