Ik gebruik hier zelf een autonome agent met een lokaal model voor software development, het is soms irritant om te zien hoe specifiek je iets moet vertellenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Los daarvan je zal ook verstand moeten hebben van wat je aan AI vraagt om voor je te doen. Veel mensen denken dat ie het zelf wel verzint ofzo.
Wij merkten dat de allermeesten AI niet werkgerelateerd gebruiken, maar om "leuke plaatjes te genereren"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:50 schreef raptorix het volgende:
Ik zie nu ook bij veel bedrijven een AI overshoot, ze krijgen er zoveel niet controleerbare code bij die niemand echt goed doorgrond, met codebases die zo enorm groot en complex geworden zijn dat ze het een fortuin aan tokens kost om kleine changes te doen.
ja je moet wel vertellen dat een auto 4 wielen heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik hier zelf een autonome agent met een lokaal model voor software development, het is soms irritant om te zien hoe specifiek je iets moet vertellen
Dan kan je net zo goed de code zelf schrijven en dat laten controleren door AI.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik hier zelf een autonome agent met een lokaal model voor software development, het is soms irritant om te zien hoe specifiek je iets moet vertellen
En 100 miljoen veiligheids- en milieuregels waar die auto aan moet voldoen. En ook nog dat die zich onderscheid van wat er al is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je moet wel vertellen dat een auto 4 wielen heeft
De minachting spat er af.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:40 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ze kunnen zich laten omscholen. Ik denk dat ze in twee à drie jaar best ver kunnen komen: vier dagen werken en één dag theorie.
Nouuuuuuuuuu, het is toch wel handig dat 98% van de code gewoon werkt na 2 dagen en dat ik geen regel heb hoeven typenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de code zelf schrijven en dat laten controleren door AI.
een jonge vent die technische aanleg heeft kun je wel omvormen tot klimaat technicusquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
De minachting spat er af.
Een kantoorkneus in 2 jaar tijd met 1 dag per week opleiden tot volwaardig technisch vakmens.
Laat je nakijken joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |