Kat van m'n zoon zat net te kotsen, die zal ik vanavond dus even met rust laten!quote:Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef Paul het volgende:
de WK-voorspellingen doen voor NL
weetjewel dat je hont bijv naar een etensbankje zo gaat en dan zegtie wie wint
Nou ik zag de mieren in mijn voortuin wel op een bepaalde manier lopen en paden maken dat ik nu al weet wat de uitslag vanavond wordt.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef Paul het volgende:
de WK-voorspellingen doen voor NL
weetjewel dat je hont bijv naar een etensbankje zo gaat en dan zegtie wie wint
ok film ffquote:Op zondag 14 juni 2026 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb oranje pissebedden, wie weet kunnen ze wel naar een Nederlands of Japans vlaggetje lopen!
quote:Op zondag 14 juni 2026 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn hond kauwt op mijn Japanse stokjes.
We gaan winnen.
Het is de schuld van Trumpquote:Op zondag 14 juni 2026 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag dat het vanavond pas om 22u is. Dan kan helaas niet kijken want mag niet zo lang opblijven
Welke idioot verzint deze achterlijke tijden![]()
7-1 voor Oranje incomingquote:Op zondag 14 juni 2026 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn hamster heeft voor japan gekozen
Maar die koos ook voor Cura, wat ik eigenlijk beetje betwijfel of het goede voorspelling is.
Einde tijdperk hond.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn hond kauwt op mijn Japanse stokjes.
We gaan winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |