Deze kon ik even snel vinden met 3sec googlen. Er zitten er een paar in mijn herinnering die echt wel erger waren iddquote:Op zondag 14 juni 2026 17:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vind dit lijstje er (op enkele voorbeelden na) er wel prima uitzien toch?
Ik heb het idee (heb er niet op school gezeten dus idk) dat Japan en Korea dat soort dingen echt bijzonder goed op orde hebben.
Bij ons kon je meestal alleen kiezen uit aardbeienmelk en chocomelk.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
Schoolmelk deden we ook even aan, het melkoverschot was wat groot.
das toch gewoon fristi?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij ons kon je meestal alleen kiezen uit aardbeienmelk en chocomelk.
En dat vond ik altijd bijzonder, want aardbeienmelk wordt nergens verkocht, dus hoe kwamen ze daar in vredesnaam aan
Ik had vroeger zon pakje melk bij die dan helemaal lauw was als ik het op school dronkquote:Op zondag 14 juni 2026 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
Gaat natuurlijk nergens over dit soort onzin.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik had vroeger zon pakje melk bij die dan helemaal lauw was als ik het op school dronk
We kregen laatst een brief met het verzoek geen vleeswaren meer op brood te doen, daar het niet in de koeling kan op school... kan me niet herinneren of dat vroeger ook wel eens een ding was. Ik heb daar nooit last van gehad iig
Yuk, Campina (voorheen Friesche Vlag) heeft altijd met smaakjes zitten scharrelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat 2e pakje was het volgens mij. Smaakte primair naar melk, met een aardbei smaakje. Niet hetzelfde als Fristi.
[ afbeelding ]
Schat, dat weet ik. De schilder was Vincent van Gogh. Een voorvader van ons aller Theo. Je weet wel. Die aso met zijn grote bek, die toch besloot wat minder te roken omdat hij toch wel graag zijn zoontje wilde zien opgroeien.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat schilderij heet de aardappeleters. En toen waren aardappels echt al geïntroduceerd in NL (19de eeuw).
En suiker was er toen ook al. Veel mensen hadden een heel slecht gebit.
Pas op met je N=1 voorbeelden. Maar goed, veelvuldig gebruik van antibiotica heeft ook gebitten verslechterd wordt beweerd.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schat, dat weet ik. De schilder was Vincent van Gogh. Een voorvader van ons aller Theo. Je weet wel. Die aso met zijn grote bek, die toch besloot wat minder te roken omdat hij toch wel graag zijn zoontje wilde zien opgroeien.
Wat die suiker betreft, moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet zo goed weet. Ja, suikerbieten. Maar waren de Nederlanders toen al zo slim om hier suiker uit te winnen?
Zout is belangrijk. Eten zonder zout is echt niet te vreten.
Een slecht gebit komt niet alleen van veel suiker.
Het komt ook van slechte mondverzorging, eenzijdig voedsel en erfelijk belast zijn.
Mijn moeder rookte, dronk koffie en thee en wijn en had toch spierwitte tanden.
Altijd dat gezeur over de pride...quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-het-menu-geschrapt
[..]![]()
Overigens niet eens een heel slecht idee. Op kantoor hier in Nederland mogen ze ook echt wel meer Nederlandse producten aanbieden.
Niet alleen producten, maar ook de keuken. Nederlanders verliezen hun trots voor de Nederlandse pot steeds meer.
Amerikaanse school lunches hebben echter wel grotere problemen dan waar het vandaan komt.
Nederlandse kinderen hebben toch graag Brabantse worstebroodjes?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-het-menu-geschrapt
[..]![]()
Overigens niet eens een heel slecht idee. Op kantoor hier in Nederland mogen ze ook echt wel meer Nederlandse producten aanbieden.
Niet alleen producten, maar ook de keuken. Nederlanders verliezen hun trots voor de Nederlandse pot steeds meer.
Amerikaanse school lunches hebben echter wel grotere problemen dan waar het vandaan komt.
Dat zijn dan ook excessen die TS doelbewust in de OP heeft gedaan en niet in het oorspronkelijke artikel staan.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:12 schreef Chivaz het volgende:
Wat zijn dat voor bajesmaaltijden op die foto’s?
Dit zijn toch geen maaltijden die je kinderen voorschotelt, het lijkt mij beter dat ze dit programma helemaal schrappen en dat ze de Staten het helemaal zelf laten uitzoeken. Dit kan echt niet.
Vertel eens, wat is het oorspronkelijke artikel dan? Oh, je bedoelt de toegevoegde plaatjes van maaltijden? De plaatjes in het artikel zag er ook niet echt smakelijk uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook excessen die TS doelbewust in de OP heeft gedaan en niet in het oorspronkelijke artikel staan.
Joris Driepinter was sterk dankzij 3 glazen melk per dagquote:Op zondag 14 juni 2026 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ja, Melk goed voor Elks..quote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Joris Driepinter was sterk dankzij 3 glazen melk per dag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juni 2026 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Yuk, Campina (voorheen Friesche Vlag) heeft altijd met smaakjes zitten scharrelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |