Je hebt hier wel een punt dat aan enorme willekeur onderhevig is he. Als de ontvanger het op gaat vatten zoals diegene wil en het daar allemaal vanaf moet hangen, kan de zender niets meer zenden.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:57 schreef Qarrad het volgende:
alsof dat belangrijker is dan hoe de benoemde partij het kan opvatten.
Desalniettemin daarentegen. Prachtwoord.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin. Als mensen liever hebben, dat ik een bepaald woord niet meer gebruik, dan wil ik daar best wel rekening mee houden. En dat zou andersom eigenlijk ook moeten gelden.
Nee hoor, het is een aanval op de veronachtzaming van Europeanen van kleur.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Mooie verdediging van discriminatie op basis van huidskleur hoor, door onze huis-FvD-er.
Jawel hoor. I ga in het donker op straat niet achter meisjes aan fietsen, hoeveel tegenwind er ook is.quote:Maar niet bij mannelijke verkrachters en hoe dat wellicht afstraalt op mannen in het algemeen. Dan weer niet natuurlijk.
Daar moet je ook weer mee oppassen, niemand wil voor xenofoob worden uitgemaakt, heerst ook een taboe op hiero.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Als het woord racisme nou allemaal zo moeilijk is noem ik het voortaan vreemdelingenhaat, helemaal best want ìk ben niet zo moeilijk.
Dit topic gaat derhalve over rellen op basis van vreemdelingenhaat, maar het is weer mooi gekaapt.
Het woordje -foob en-haat wordt te pas en te onpas gebruikt door diverse groepen, voornamelijk bedoeld om kritische individuen tot zwijgen te brengen.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar moet je ook weer mee oppassen, niemand wil voor xenofoob worden uitgemaakt, heerst ook een taboe op hiero.
Dit opic gaat over een geïmporteerde sudanees die een willekeurig iemand verminkt in het openbaar en de reactie daarop van de maatschappij die dit ziet als de druppel na jaren negeren door politici en maar met de consequenties moet dealen.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Als het woord racisme nou allemaal zo moeilijk is noem ik het voortaan vreemdelingenhaat, helemaal best want ìk ben niet zo moeilijk.
Dit topic gaat derhalve over rellen op basis van vreemdelingenhaat, maar het is weer mooi gekaapt.
Lekker framen.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Die drang om het gebeuren te voorzien van een etiket is lachwekkend.
"Racisten" "vreemdelingenhaters""xenofoben". Allemaal achterlijke pogingen om een ander probleemeigenaar te maken.
De mensen in die filmpjes zijn de structurele politieke agenda zat. Ze laten zich niet meer wijs maken dat zij het probleem zijn.
Dit is pure woede. Net als die man en die vrouw afgelopen week door de telefoon bij die tv shows.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:07 schreef -Deluzion- het volgende:
Deze geweldige vrouw heeft gelijk over de situatie in de UK, ze heeft een meltdown vanaf 2 minuten in de video![]()
Two- Tier Keir gefileerd.
Het zal mij niets verbazen als ze wordt opgepakt, en voor jaren achter de tralies verdwijnt.
Bekijk deze YouTube-video
Er is serieus iets echt mis met het politiekorps daar. En de individuele agenten.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De Britse politie arresteert nu ook 5-jarigen.
Dat is inderdaad wel vreemd, net zo vreemd als dat het blijven binnenhalen van mensen die de autochtone bevolking onthoofden niet gezien wordt als zelfhaat.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:57 schreef Caland het volgende:
Erg vreemd dat huizen en auto’s van vermoedelijke migranten in de fik zetten wordt gezien als vreemdelingenhaat
quote:Op maandag 15 juni 2026 15:57 schreef Caland het volgende:
Erg vreemd dat mensen op straat zomaar worden verminkt door geïmporteerde gekkies die hier niet horen.
Erg vreemd dat een exponentieel toenemende golf van verkrachtingen,steekpartijen, onthoofdingen, eerwrakingen, plofkraken, hamasverheerlijking en algemeen wangedrag wordt gezien als ongewenste invloed op een samenleving.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:57 schreef Caland het volgende:
Erg vreemd dat huizen en auto’s van vermoedelijke migranten in de fik zetten wordt gezien als vreemdelingenhaat
Gewoon dingen blijven benoemen zoals ze zijn lijkt mij het bestequote:Op maandag 15 juni 2026 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vreemd, net zo vreemd als dat het blijven binnenhalen van mensen die de autochtone bevolking onthoofden niet gezien wordt als zelfhaat.
Klopt, maar bij een term die verwijst naar huidskleur en afkomst lijkt het me volkomen terecht.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een punt dat aan enorme willekeur onderhevig is he. Als de ontvanger het op gaat vatten zoals diegene wil en het daar allemaal vanaf moet hangen, kan de zender niets meer zenden.
En vergeet niet het soort agenten die totaal ongeschikt zijn zoals meneer 'i don't think you have mate'.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is serieus iets echt mis met het politiekorps daar. En de individuele agenten.
Zo krijg je wel onrust en rellen ja.
Natuurlijk wel, patroonherkenning is ook van toepassing op mannen in zijn algemeen.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Mooie verdediging van discriminatie op basis van huidskleur hoor, door onze huis-FvD-er.
Maar niet bij mannelijke verkrachters en hoe dat wellicht afstraalt op mannen in het algemeen. Dan weer niet natuurlijk.
Dit was geen whataboutism, daar ik de eerste uitspraak onderkende.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon dingen blijven benoemen zoals ze zijn lijkt mij het beste
Dus als er huizen met gezinnen erin in de fik worden gezet kan je dat prima ver- of beoordelen als zodanig zonder de ja maar hullie dan kaart te trekken.
Noem jij eerst een Jodenjacht maar eens een Jodenjacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon dingen blijven benoemen zoals ze zijn lijkt mij het beste
(...)
Oh, dan wel?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noem jij eerst een Jodenjacht maar eens een Jodenjacht.
Je geloofd in nepnieuws gericht op bangerikken.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg vreemd dat een exponentieel toenemende golf van verkrachtingen,steekpartijen, onthoofdingen, eerwrakingen, plofkraken, hamasverheerlijking en algemeen wangedrag wordt gezien als ongewenste invloed op een samenleving.
Kom je altijd op voor voetbalhooligans die schreeuwen hoe ze hun buren gaan vermoorden en door de stad heen mensen in elkaar rammen, of alleen als de daders joods zijn en de slachtoffers Arabisch?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noem jij eerst een Jodenjacht maar eens een Jodenjacht.
Gelukkig ook nog normale mensen zonder racistische hersenvergiftiging in Belfast.quote:Duizenden mensen bij antiracismeprotest in Belfast: 'Onze stad terugveroverd'
Duizenden mensen hebben zaterdag in Belfast meegedaan aan een groot antiracismeprotest. In de Noord-Ierse hoofdstad braken eerder deze week rellen uit na een steekpartij. Relschoppers staken hierbij huizen en voertuigen in brand en gingen de confrontatie aan met de politie.
De 'Together Against Hate'-demonstratie startte rond 14.00 uur. Duizenden mensen verzamelden zich in het centrum van de Noord-Ierse hoofdstad met borden met teksten als "Jullie racisme is geen patriottisme", "Rellen vertegenwoordigen Belfast niet" en "Bescherm de mensen, veroordeel niet".
"Dit is het echte Belfast", zegt Gerry Carroll van de politieke partij People Before Profit. "We hebben onze stad terugveroverd van de fascistische schurken die haar van ons probeerden af te pakken. De inwoners van deze stad hebben terreur beantwoord met solidariteit."
Volgens de Carroll is dit "het grootste antiracismeprotest ooit in Belfast". Organisator United Against Racism stelt dat er ongeveer twintigduizend mensen aanwezig waren.
Ook de burgemeester van de stad, Róis-Máire Donnelly was aanwezig. Ze sprak de menigte toe: "Diversiteit verrijkt onze stad, en ik laat me niet weerhouden om daarvoor op te komen." Ze sprak ook haar steun uit voor het slachtoffer van de mesaanval eerder deze week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |