Jouw*quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
Netjes frenkie, goal tegen dankzij jou shitpass
Ten eerste, mijn BMW is geen 10 jaar oud, maar een X5 45E, zie zijn nl. pas in 2019 orderbaar gesteld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
Maar wat voor werk doe jij dan?
Als je in Nederland een 10+ oude BMW rijdt, dan ben je imo niet echt succesvol
Omdat hij vergeleken wordt met de beste middenvelders die Nederland ooit heeft gehad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zou je Frenkie in godsnaam beoordelen op zijn doelpunten?
Tambien hablar Espanol, no es muy especial mi amigo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denken dat ik in een callcenter werk![]()
Ik spreek Spaans. Hoef mij niet te mengen met die ingeweken debielen uit Nederland
Een oude bak dus, sloeber met een grote bekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ten eerste, mijn BMW is geen 10 jaar oud, maar een X5 45E, zie zijn nl. pas in 2019 orderbaar gesteld.
Ten tweede, dat je denkt dat geld echt in auto's zit en succes laat zien zegt genoeg hoe pauper je eigenlijk bent.
Tushya2 is type dat een Mercedes huurt voor zijn oom zijn bruiloft. Lekker tuuteren.
Je tekstje zit al vol met fouten en is grammaticaal om te huilenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tambien hablar Espanol, no es muy especial mi amigo.
Por cierto, soy una gestor
Hou jij je maar druk met je inkomende calls van de bol.com klantenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je tekstje zit al vol met fouten en is grammaticaal om te huilen
Corporate IT sales typ je verkeerd sloeberquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hou jij je maar druk met je inkomende calls van de bol.com klanten
Naar klanten toe moetenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:27 schreef Fushia2 het volgende:
Stel je voor, kom je aanrijden bij de klant met een 5de hands BMW X5 die eerder de ronde deed in Roemenië, Polen en Duitsland.
Neen, corporate sales.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naar klanten toe moetenben je zo'n deur2deur verkoper die abonnementjes verkoopt? ik werk maar 4-5 uur per week op kantoor en pas vaak van 10:30 tot 15:00
Hoef maar paar mailtjes per week te doen voor die 4k netto. Maar dat komt omdat ik gewoon godlike status heb binnen het bedrijf.
Ben niet zo'n pauper afhankelijk van een leasebak en dan pochen met een verkapte lening. Lever je hem wel weer netjes in? I buy my own stuff.
Ik lig best goed in de markt. Niet eerlijk mij zo weg te zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:48 schreef Fushia2 het volgende:
En daarmee probeer je indruk te maken op latinas zonder papieren die zelfs @:hetekip nog zouden doen
Maar Pricillia die ziet je al sinds de middelbare school niet staan.![]()
Ja maar dat is toch niet zijn probleem? Hij speelt gewoon zijn potten, dat andere mensen vergelijkingen willen maken is toch niet zo relevant? Wie wil je op zijn positie zetten dan? Koopmeiners? de Roon?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat hij vergeleken wordt met de beste middenvelders die Nederland ooit heeft gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |