Nouja vergeleken met Sneijder of vd Vaart is hij een schim.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:38 schreef MultiBanaan het volgende:
Staat zijn gezicht je niet aan of waar komt deze Frenkie de Jong haat vandaan, na Virgil van Dijk onze beste speler
Ben van de latina's of halfbloedjesquote:Op zondag 14 juni 2026 16:51 schreef Näsenbar het volgende:
Tja als je van de bears bent is Frenkie niet je type.
Gelukkig ben jij wel relevant.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:29 schreef epicbeardman het volgende:
Bij Barcelona is hij ook totaal irrelevant,
Als je voor een riante vergoeding op de Amerikaanse loonlijst staat dan komt de overschatting vanzelf wel.quote:
Gast is gewoon wederom bang om door de mand te vallen, of is daadwerkelijk gepasseerd en cowman wil dit niet laten blijken.quote:Frenkie de Jong vraagteken voor duel met Zweden
Het is afwachten of Frenkie de Jong tegen Zweden kan spelen. De middenvelder was betrokken bij de botsing waar Quinten Timber een lichte hersenschudding opliep.
"Frenkie heeft onder zijn middel last. Hij heeft vandaag grotendeels getraind en het is afwachten hoe hij reageert. Hopelijk gaat het goed", vertelt bondscoach Ronald Koeman in Houston aan de vooravond van het tweede WK-duel van Oranje.
Alsof witte jongetjes nog graag gaan voetballen tegenwoordig. Die worden weggepest door zwarten en islamitische voetbalclubs.quote:
Hoeveel EK's en WK's hebben Sneijder en v.d. Vaart ook alweer gewonnen voor ons? Remind mequote:Op zondag 14 juni 2026 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja vergeleken met Sneijder of vd Vaart is hij een schim.
Dat hij bij Barcelona in een La Liga competitie met 19 teams vol met bouwvakkers en postbezorgers goed kan presteren snap ik, dat kan ik ook nog wel. Messi was daarom ook zo "goed"
Spelers zoals CR7 kunnen het overal. Welke competitie. Barcelona is een meme van voetbalclub.
Nee, ben gewoon totaal niet onder de indruk over de hype omtrent deze matige middenvelder.
Daarom moet je Frenkie koesteren als laatste der mohikanenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof witte jongetjes nog graag gaan voetballen tegenwoordig. Die worden weggepest door zwarten en islamitische voetbalclubs.
Net zoals in Frankrijk heb je straks geen witte Nederlandse voetballers.
Wen r maar alvast aan
Ja maar kijk naar wk in Afrika, zo heb ik Frenkie nog nooit zien voetballen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoeveel EK's en WK's hebben Sneijder en v.d. Vaart ook alweer gewonnen voor ons? Remind me
Hallo Mr Callcenter medewerker in Spanje, wat leuk dat je er ook weer bent. Heb je de targets gehaald deze week? Je zaterdag shift er net opzitten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Epicfailman weer met zijn uitlatingen.
Stats Frenkie: 2025-26 - 38 wedstrijden - 2569 minuten
Ik ben geem Barça fan, maar jij leeft eigen in je eigen wereldje![]()
Met je 10+ jaar oude schroothoop
Trouwens fake news.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Epicfailman weer met zijn uitlatingen.
Stats Frenkie: 2025-26 - 38 wedstrijden - 2569 minuten
Ik ben geem Barça fan, maar jij leeft eigen in je eigen wereldje![]()
Met je 10+ jaar oude schroothoop
Waarom zou je Frenkie in godsnaam beoordelen op zijn doelpunten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar kijk naar wk in Afrika, zo heb ik Frenkie nog nooit zien voetballen.
Geen enkele speciale ballen of acties, een goede trap heeft frenkie ook niet
Heeft hij überhaupt wel ooit eens gescoord?
Denken dat ik in een callcenter werkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hallo Mr Callcenter medewerker in Spanje, wat leuk dat je er ook weer bent. Heb je de targets gehaald deze week? Je zaterdag shift er net opzitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |