Verkeerde topic?? Nou, ik vind het een heel goed topic. Ik vind dat die medewerkers zelfs aangeklaagd moeten worden. Ze hebben die vrouw gewoon in de diepte gegooid.quote:
Dit denk ik ook. En even off-topic: dank je wel dat je niet meer zoveel smileys meer gebruikt, was superirritant.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:55 schreef Scjvb het volgende:
Héél misschien toch moord in dit geval > achtergrond en motieven. Viel alleen net wat teveel op, tenminste op deze manier.
Behalve onachtzaamheid of dat laatste, geen idee verder!
Verkeerde topic waarin ik postte bedoel ik, en ja je hebt gelijk overigens.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Verkeerde topic?? Nou, ik vind het een heel goed topic. Ik vind dat die medewerkers zelfs aangeklaagd moeten worden. Ze hebben die vrouw gewoon in de diepte gegooid.
Ongepaste grap. Gegniffeld.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:31 schreef Caland het volgende:
Vrouw en influencer, dus vermoedelijk viel er geen touw aan vast te knopen
Owh, sorry, had ik niet door.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Verkeerde topic waarin ik postte bedoel ik, en ja je hebt gelijk overigens.
Wil je daarmee zeggen dat de vrouw zelf ook in het complot zat? Zou wat zijn, het heeft wel veel views opgeleverd.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:32 schreef -Knapzak- het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat dit per ongeluk is gebeurd. Drie personen die haar optillen zonder iets op te merken, de filmer die niets ziet en de vrouw zelf overigens, die ook niet beseft dat er geen touw aan haar vastzit.
Mourad Lamrabatte bedoel je denk ik, bij die clip toen had ik het idee dat het uberhaupt niet bespringbaar was, maar hij kwam heel ver..quote:Op zondag 14 juni 2026 15:23 schreef Tengano het volgende:
En toen ik dit vanmorgen las moest ik ook weer denken aan die man die een paar jaar geleden van die rots van 60 meter oid? afsprong en in zee wilde belanden en net de laatste paar meters van de berg mistte. En op dat filmpje was zelfs zijn laatste krijs nog te horen, toen hij zich realiseerde dat hij het water net niet ging halen.
Ja, en nog het geluid als haar lichaam op de grond splashed..quote:Op zondag 14 juni 2026 15:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Filmpje zelf is m.i. niet het meest indrukwekkend. Maar het gevolg, ofwel het ongeluk zelf, staat verder niet op beeld. Behalve dan dat de dame in kwestie (vermoedelijk zonder aanlijning dus) over de rand naar beneden gaat.
Probeer dan op 40 meter hoogtequote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
er is niet eens een touw in de buurt
verder ziet het er laag uit. als je op je benen landt overleef je het gewoon
Wel een mooie worp inderdaad, alleen de landing liet wat te wensen over. Maar goed, wel meteen out.quote:
40 meter, een gebouw van 15 of 16 verdiepingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een afrekening met publiek en door iedereen laten filmen. Werknemers zijn ook meteen opgepakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wel een mooie worp inderdaad, alleen de landing liet wat te wensen over. Maar goed, wel meteen out.
Het zou mij niets verbazen als het een afrekening was. Dat komt vaker voor in landen als Brazilië. Bovendien wordt er in zulke landen vaak minder strikt omgegaan met veiligheidsvoorschriften.
Volgens mij is dat gezichtsbedrog. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je zo'n val kunt overleven, zelfs niet als je op je benen terechtkomt. Het lijkt lager dan het werkelijk is.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Oke Spider-manquote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vaak ben Jr bij een sprong in de lucht al dood. Dus niet pas als je op de grond terecht komtquote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezichtsbedrog. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je zo'n val kunt overleven, zelfs niet als je op je benen terechtkomt. Het lijkt lager dan het werkelijk is.
Dan had dat touw ook niet uitgemaaktquote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Vaak ben Jr bij een sprong in de lucht al dood. Dus niet pas als je op de grond terecht komt
We praten over Brazilië, daar is het schering en inslag dat mensen elkaar in het openbaar afmaken terwijl iedereen staat te filmen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Een afrekening met publiek en door iedereen laten filmen. Werknemers zijn ook meteen opgepakt.
Ja, logisch.
40 meter hoogte, die hoogte komt overeen met een gebouw van 15 of 16 verdiepingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezichtsbedrog. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je zo'n val kunt overleven, zelfs niet als je op je benen terechtkomt. Het lijkt lager dan het werkelijk is.
Een touw remt.quote:
Wat een onzin weer zeg. Genoeg knappe jonge vrouwen die bungeejumpen in Brazilië.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze was Braziliaans, 21 jaar en verleidelijk. En ik vermoed dat dat deze mannen zodanig heeft afgeleid dat het haar hier noodlottig is geworden.
Als het de eerste keer is dat je zoiets doet en het heel erg spannend vind, kan ik me ergens nog wel voorstellen dat je daar zelf niet op let - in de veronderstelling dat er 'professionals' bij zijn die daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:45 schreef Loohcs het volgende:
Achteraf praten, maar je hebt toch wel in de gaten dat je geen touw 'om' hebt? als 't nu (alleen) aan de 'andere' kant niet was bevestigd, zou 't nog kunnen dat je 't niet doorhebt. Alles voor de views, zullen we maar zeggen.
Het lesje wat we hieruit kunnen leren is dat je nooit zomaar blind moet vertrouwen op de 'expert' maar altijd je eigen research moet doen @Dr8gonOfLifequote:Op zondag 14 juni 2026 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer zeg. Genoeg knappe jonge vrouwen die bungeejumpen in Brazilië.
Ik acht de kans nog groter dat ze allemaal een kater hadden van een avondje stappen en er niet bij waren met hun hoofd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |