Zou ik als scheids ook rood voor geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Regel is prima. Maar dan moet je het handhaven bij iedereen. Verder kun je ook gewoon je shirt voor je mond doen. Tip voor de spelers.
Wat voor spannends kunnen tegenstanders tegen elkaar zeggen tenzij het iets intimiderends of erger is?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.
We hoeven echt niet alles te weten. We hoeven niet constant te weten wat mensen tegen elkaar zeggen op een voetbalveld. Het slaat allemaal nergens op.
Ah, jij bedoelt dat het onzinnig is dat er uberhaupt een straf op staat? Daar kan ik je wel in volgen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.
We hoeven echt niet alles te weten. We hoeven niet constant te weten wat mensen tegen elkaar zeggen op een voetbalveld. Het slaat allemaal nergens op.
Maar je mag best nare dingen zeggen op het voetbalveld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Voorover hangen naar de grond alsof je je veters strikt en dan al het naars eruit gooien. Kijken of liplezers dat kunnen volgen.
Dat werkt nog wel. Niet echt praktisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Voorover hangen naar de grond alsof je je veters strikt en dan al het naars eruit gooien. Kijken of liplezers dat kunnen volgen.
Aha, die Argentijn die wat tegen Vinicius zei kreeg geen 6 wedstrijden schorsing omdat hij racistische of homofobe dingen zei maar puur voor shirt voor de mondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar je mag best nare dingen zeggen op het voetbalveld.
Hoeft de hand niet voor de mond gehouden te worden.
Nee, want toen gold die straf nog niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aha, die Argentijn die wat tegen Vinicius zei kreeg geen 6 wedstrijden schorsing omdat hij racistische of homofobe dingen zei maar puur voor shirt voor de mond
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, want toen gold die straf nog niet!
Maar je mag best wel zeggen dat ik je een ongekende vervelende tyfusgozer vind.
Waarom kun je dat begrijpen? Wat als iemand kanker neger roept, met de hand voor de mond. Dan is het nooit te bewijzen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelt dat het onzinnig is dat er uberhaupt een straf op staat? Daar kan ik je wel in volgen ja
Maar als er wordt gevonden dat het schadelijk is voor de sport, is dit wel de slimste manier. Gewoon meteen rood geven, dan is het wel klaar
Daarom post ik hier altijd met mijn mond voor mijn handen, mij pakken ze niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom kun je dat begrijpen? Wat als iemand kanker neger roept, met de hand voor de mond. Dan is het nooit te bewijzen.
Leveren wel een goed F1 circuit af. @3rr0rquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
In '24 was het nog wel aardig maar verder heeft Turkije sinds 2002 toch nooit meer geleverd op of richting eindtoernooien?
HondrentopcircuitTurkije.gif @Cocoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leveren wel een goed F1 circuit af. @:3rr0r
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |