abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 07:26:27 #31
194695 franklop
Fran knock
pi_221035770
Mooi zo! Knicks rule
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 14 juni 2026 @ 12:17:41 #32
117098 Hathor
Effe niet
pi_221037304
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 05:35 schreef 3rr0r het volgende:
En zovelen dachten dat de West het zeker zou winnen dit jaar
Daar was ik er een van.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:21:06 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_221037327
Ik zag trouwens wel een hele smerige actie van Wembanyama. Brunson ging omhoog voor een driepunter en hij plantte zijn voet precies daar waar Brunson weer op de grond zou komen. Dat is een hele vieze actie en een poging om iemand doelbewust te blesseren. Zou onmiddellijk een flagrant moeten zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221038633
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 05:30 schreef 3rr0r het volgende:
Steeds zo'n lead opgeven, nou ja, het zijn jonge jongens
Dat ze met dit toch echt jonge team de finale halen en steeds op zon voorsprong kwamen geeft wel aan wat de potentie is.

Alleen moeten ze in de toekomst eigenlijk klein leren spelen wanneer Wembayama zit. Nu proberen ze hetzelfde te spelen met Kornet, die kan er alleen niet zoveel van waardoor het systeem gelijk in elkaar zakt.
pi_221039147
Voor de OP:

New York Knicks
Championships: 3 : 1970, 1973, 2026

@Coco @Slobeend
  maandag 15 juni 2026 @ 14:40:24 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_221051167
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 05:30 schreef 3rr0r het volgende:
Steeds zo'n lead opgeven, nou ja, het zijn jonge jongens
Castle heeft ze in die laatste game wel heel erg in de steek gelaten met slechts 1 fieldgoal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:07:46 #37
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221052377
twitter


Er moet natuurlijk wel geld overblijven voor een printer.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221078850
Vandaag parade in New York.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:38:36 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221113526
quote:
Durant On Warriors: "I didn't have no relationship with nobody on the Warriors… They never been a winning organization when I was in the league. Nobody liked Golden State. It felt like an underdog to me because I'm looking at the totality of the franchise, not what happened these last 5 years"
Vrees dat die het zelf nog gelooft ook. De 73-9 underdogs GSW _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 23 juni 2026 @ 03:10:07 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221123588
I didn't have no relationship with nobody on the Warriors.

Dit moet ik 100x lezen om het te snappen. _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 06:37:47 #41
194695 franklop
Fran knock
pi_221123779
Vandaag de draft! Of Naja vannacht
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:26:02 #42
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221123878
Giannis naar Miami, koekoek.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221124202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Giannis naar Miami, koekoek.
Altijd mooi hoe dat soort dingen gaan. Gister nog lui die hadden berekend dat er 65% kans was dat ie naar Boston zou gaan. Paar uur later is de deal met Miami rond
A mind with a heart of it's own
pi_221124216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Giannis naar Miami, koekoek.
Annouce LeBron!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221126396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Giannis naar Miami, koekoek.
Miami geeft wel veel talent op. Giannis mag aan de bak. Adebayo en Giannis, wordt Bam nu helemaal een driepuntsschutter? :P
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:28:02 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221126711
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Miami geeft wel veel talent op. Giannis mag aan de bak. Adebayo en Giannis, wordt Bam nu helemaal een driepuntsschutter? :P
Nou ja, Miami weet toch ook altijd er weer iets van te maken. Giannis and Bam is in ieder geval een goed startpunt. Kijken of ze een fatsoenlijke PG ergens vandaan kunnen halen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221128667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou ja, Miami weet toch ook altijd er weer iets van te maken. Giannis and Bam is in ieder geval een goed startpunt. Kijken of ze een fatsoenlijke PG ergens vandaan kunnen halen.
Ja ze moesten wel want ze hadden geen ster meer die altijd levert zoals een superster hoort te doen. Herro kan goed spelen maar laat het regelmatig ook net afweten en was ook vaker geblesseerd. Ook al was hij toen een keer all-star heeft hij (nog) niet die stap weten te maken om op hem te kunnen rekenen als de dragende speler van een team. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Adebayo. Vind het wel jammer dat het opengebroken is, was wel fan van de type spelers. Mede door Jimmy is de boel verneukt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:13 #48
194695 franklop
Fran knock
pi_221130494
Denk niet dat Rienk Mast wordt gedraft deze dagen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 03:34:47 #49
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221133494
twitter


RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:48:38 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221139374
De Lakers gaan Reaves 46 miljoen per jaar betalen. _O-

Die franchise hoef je ook niet meer serieus te nemen. 2/3de van je cap in Doncic en Reaves stoppen die beide niet kunnen verdedigen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221140773
lol
pi_221142725
Niet gedraft, nog wel in de picture

Nebraska’s Rienk Mast has agreed to an Exhibit-10 contract with the Indiana Pacers, sources tell DraftExpress.

The 6’10, 255 pound Dutchman led the Cornhuskers to their best season in program history.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:28:53 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221145753
twitter


Waar is hunnie Wiseman nou ?
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:48:57 #54
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221145846
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Waar is hunnie Wiseman nou ?
Dit hadden vrij weinig mensen op hun bingo kaart vermoed ik. Reid is wel een gemis voor hen denk ik, maar als je er Ball voor terug kan krijgen..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 27 juni 2026 @ 11:51:57 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221162830
Presti is druk bezig, Joe en Wiggins getrade helaas om onder de 2nd apron te komen, maar wel Hartenstein 3 jaar langer vast gelegd _O_

De aankomende trade van Dort gaat wel zeer doen, enige speler samen met SGA die door de hele rebuild is gegaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221166579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Presti is druk bezig, Joe en Wiggins getrade helaas om onder de 2nd apron te komen, maar wel Hartenstein 3 jaar langer vast gelegd _O_

De aankomende trade van Dort gaat wel zeer doen, enige speler samen met SGA die door de hele rebuild is gegaan.
Wat hebben ze gekregen dan voor die twee, wat picks?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:00:50 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221166697
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat hebben ze gekregen dan voor die twee, wat picks?
Voor beide twee 2nd round picks geloof ik. Je moet iets als je tegen die 2nd apron aan loopt en andere teams weten dat je er van af moet. OKC kon bovendien geen spelers terug krijgen, want de rookies moeten ook geregistreerd worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221166717
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Voor beide twee 2nd round picks geloof ik. Je moet iets als je tegen die 2nd apron aan loopt en andere teams weten dat je er van af moet. OKC kon bovendien geen spelers terug krijgen, want de rookies moeten ook geregistreerd worden.
Joe is wel klote voor ze hoewel hij in de playoffs al niet meer echt veel werd ingezet doordat ze McCain hadden. Ben vergeten of die nou ook best wat drietjes maakte.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:06:45 #59
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221166737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Joe is wel klote voor ze hoewel hij in de playoffs al niet meer echt veel werd ingezet doordat ze McCain hadden. Ben vergeten of die nou ook best wat drietjes maakte.
Joe is 2 seizoenen lang de scherpschutter geweest tot dat McCain kwam inderdaad. En helaas voor Joe is McCain gewoon een betere speler, en is Joe bovendien al 2 playoff runs lang eigenlijk onspeelbaar.

Denk dat het eigenlijk enkel een win of 2/3 gaat schelen in het reguliere seizoen, maar ja, de playoffs halen we toch wel zonder gekkigheid met nog meer blessures dan dit jaar. En die gozer die ze met pick 16 hebben gedraft schijnt ook een 3 punt specialist te zijn, dus denk dat Presti er niet per se erg lang om zal treuren.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221166763
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Joe is 2 seizoenen lang de scherpschutter geweest tot dat McCain kwam inderdaad. En helaas voor Joe is McCain gewoon een betere speler, en is Joe bovendien al 2 playoff runs lang eigenlijk onspeelbaar.

Denk dat het eigenlijk enkel een win of 2/3 gaat schelen in het reguliere seizoen, maar ja, de playoffs halen we toch wel zonder gekkigheid met nog meer blessures dan dit jaar. En die gozer die ze met pick 16 hebben gedraft schijnt ook een 3 punt specialist te zijn, dus denk dat Presti er niet per se erg lang om zal treuren.
Is Holmgren al naar de monniken om mentaal te herstellen? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')