Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:10 schreef Halcon het volgende:
Slopen ze nu in Doha de boel of is dat voorbehouden aan bergvolkeren?
Volgens mij eindig je dan met je hoofd gescheiden van je romp als je dat daar probeertquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:10 schreef Halcon het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dit zometeen of morgen?![]()
[ afbeelding ]
technisch gezien is het zondag de 14equote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen en zometeenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker beetje rondtoeteren met de Ferrari, kinderen op het dak van de Landcruiser laat gaanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:10 schreef Halcon het volgende:
Iedereen zit hier vooral in de bar voor Brazilie - Marokko, maar dit was een goed opwarmertje tijdens het indrinkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen zeker nu aan de frisdrank
Daar hanteren ze tenminste nog de wetquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Volgens mij eindig je dan met je hoofd gescheiden van je romp als je dat daar probeert
Ja en 00.00 morgen is maandag de 15equote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
technisch gezien is het zondag de 14e
Mag niet meer binnen een straal van 500 meter van Imke Courtois na het laatste EK.quote:
2-0 ookquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, zometeen dus. Ik hoop dan Marokko verliest. In mijn pool heb ik echter 2-0 voor Marokko![]()
Kut chatgpt. Tegen Brazilië
Jij dacht dat Gabriel en Marquinhos die Marokkanen er 2 lieten maken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, zometeen dus. Ik hoop dan Marokko verliest. In mijn pool heb ik echter 2-0 voor Marokko![]()
Kut chatgpt. Tegen Brazilië
Ik heb nachtdienstquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
Waar @:coco en @:capuchon_jongen zijn weet ik niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |