Onze vriend Pidcock deed iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pol begon al een beetje overmoedig te worden, dit lijkt me een gezonde reality check.
SD Worx maakt toch geen fouten? Aldus SD-Worx.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Steven184 het volgende:
Hoe zou SD Worx kijken naar Pol die zijn fout toegeeft? Ik denk dat ze het onbegrijpelijk vinden.
Ja, maar wel zoals Visma het ook altijd doet. Gaan voor de etappe met Bisiaux, maar als het echt nodig is kan hij ook Seixas van dienst zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bisiaux in de aanval.
Opzet voor een #droomplan?
Misschien kan Rodriguez voor De Plus gaan rijden. Dat geef ik meer kans.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:47 schreef wimderon het volgende:
Kopman Rodriguez is weer samen met De Plus mee, jawel!
Welke lange beklimmingen staan nog op het lijstje die gedaan moeten worden?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Bisanne een paar jaar geleden met 30+ graden en vol in de zon opgefietst. Geen sinecure.
Daar ga ik echt niet aan beginnen. Ik krijg nog steeds nachtmerries van het Waalse werkquote:Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Bisanne een paar jaar geleden met 30+ graden en vol in de zon opgefietst. Geen sinecure.
Nog zoveel. Maar deze zomer op vakantie nabij de Monte Bondone. Dus die en dan wat beklimmingen in die streek.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Welke lange beklimmingen staan nog op het lijstje die gedaan moeten worden?
Steil en onregelmatig juist wat mij betreft, het liefst met veel bochten.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doe mij maar een klim zoals deze
https://climbfinder.com/nl/beklimmingen/mariawald-heimbach
Jammer, had op een klein wonder gehoopt, maar dan zal het vergelijkbaar met gisteren zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:04 schreef H.Vviv het volgende:
Seixas aan de achterkant van het peloton. Niet hoopgevend, maar niet heel gek na zijn valpartij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |