Onze vriend Pidcock deed iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pol begon al een beetje overmoedig te worden, dit lijkt me een gezonde reality check.
SD Worx maakt toch geen fouten? Aldus SD-Worx.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Steven184 het volgende:
Hoe zou SD Worx kijken naar Pol die zijn fout toegeeft? Ik denk dat ze het onbegrijpelijk vinden.
Ja, maar wel zoals Visma het ook altijd doet. Gaan voor de etappe met Bisiaux, maar als het echt nodig is kan hij ook Seixas van dienst zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bisiaux in de aanval.
Opzet voor een #droomplan?
Misschien kan Rodriguez voor De Plus gaan rijden. Dat geef ik meer kans.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:47 schreef wimderon het volgende:
Kopman Rodriguez is weer samen met De Plus mee, jawel!
Welke lange beklimmingen staan nog op het lijstje die gedaan moeten worden?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Bisanne een paar jaar geleden met 30+ graden en vol in de zon opgefietst. Geen sinecure.
Daar ga ik echt niet aan beginnen. Ik krijg nog steeds nachtmerries van het Waalse werkquote:Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Bisanne een paar jaar geleden met 30+ graden en vol in de zon opgefietst. Geen sinecure.
Nog zoveel. Maar deze zomer op vakantie nabij de Monte Bondone. Dus die en dan wat beklimmingen in die streek.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Welke lange beklimmingen staan nog op het lijstje die gedaan moeten worden?
Steil en onregelmatig juist wat mij betreft, het liefst met veel bochten.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doe mij maar een klim zoals deze
https://climbfinder.com/nl/beklimmingen/mariawald-heimbach
Jammer, had op een klein wonder gehoopt, maar dan zal het vergelijkbaar met gisteren zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:04 schreef H.Vviv het volgende:
Seixas aan de achterkant van het peloton. Niet hoopgevend, maar niet heel gek na zijn valpartij.
Gisteren veel te diep gegaan in combinatie met wat lichte blessures. Afstappen en rustig voorbereiden op de Tour. Dan komt het goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:13 schreef wimderon het volgende:
Dit heeft geen zin Pol. Luke Rowe mag ook wel ingrijpen.
Stukje risico in de afdaling?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:28 schreef H.Vviv het volgende:
Als ik de ticker op de Dauphine-site mag geloven is Seixas ondertussen weer in het peloton.
Toch mee dan genoeg tijd om te herstellen voor de Tour.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pol dan toch maar eerst de Vuelta laten rijden.
Gisteren te veel gedaan denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:04 schreef wimderon het volgende:
Matig dat Bisiaux er al af ligt in de kopgroep.
Is echt oud geworden.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
José gaat binnenkort op parkietenjacht.
Lachwekkendquote:Op zondag 14 juni 2026 16:36 schreef H.Vviv het volgende:
Babbelziek vraagt zich af wat Van Gils nu moet doen. Die zijn compleet van de wereld.
Hadden een mooi duel kunnen hebben denk ik, zonde.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier had een fitte Seixas ook niet zomaar van gewonnen.
Wel echt chanant voor C. Rodriguez.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
C. Rodriguez blijft C. Rodriguez nipt voor.
Vandaag deden maar weinig mensen hun best nog. Als je achter de Parra's en Castello s eindigt ben je gewoon heel matigquote:Op zondag 14 juni 2026 19:00 schreef Marcoss het volgende:
G Martin vandaag 16e, terwijl hij afgelopen vrijdag in de vlucht zat die haalde en toen ook 15e werd.. bijzonder dat hij dan in zo'n vlucht opeens niet kan wat hij in een "normale" rit wel kan
Klopt, maar hij eindigde afgelopen vrijdag ook nog achter renners als Jasch, Maisonobe, Craps, Voisard en Armirail..quote:Op zondag 14 juni 2026 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vandaag deden maar weinig mensen hun best nog. Als je achter de Parra's en Castello s eindigt ben je gewoon heel matig
Typisch Guillaume Martin. Misschien dat hij als filosoof zelf een verklaring heeft.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar hij eindigde afgelopen vrijdag ook nog achter renners als Jasch, Maisonobe, Craps, Voisard en Armirail..
We mogen dromen van Froome vs Wiggins taferelenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Del Toro wordt gelyncht als hij niet knecht voor Pogacar. Dat gaat geen problemen opleveren.
Je kunt er nog 0,5 watt/kg optellen voor Pogacar.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We mogen dromen van Froome vs Wiggins taferelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |