Heb de beesjes liefquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Een vogel, waarschijnlijk een duif, die het nodig vindt om vlak naast/bij het open zolderraam uren en uren op en neer te lopen
Dat getrippel over de dakpannen wordt je op een gegeven moment gestoord van
Die of dat specifieke beestje(s) nietquote:
MAAR JE MOET JE NIET BEMOEIJEEE MET HULLIE WANT JE MAG OOK NIKS MEERquote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een vrouw op een fatbike zitten met daarachter op datzelfde zadel een meisje van een jaar of 6. Armpjes strak geklemd om de middel van de vrouw, beentjes bungelend langs het frame. Minnie Mouse helmpje op, dat wel. Al vraag ik me af of dat wat gaat helpen als ze met haar hoofd tegen het asfalt knalt. Ik hoop dat deze vrouw heel snel politie tegen komt die haar een pittige preek geeft. Compleet gestoord.
Fatbike ging trouwens flink wat harder dan mijn gare fiets en ik trapte al vrij hard.
dan mag je ook niet meer achterop de fiets op een kussentjequote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een vrouw op een fatbike zitten met daarachter op datzelfde zadel een meisje van een jaar of 6. Armpjes strak geklemd om de middel van de vrouw, beentjes bungelend langs het frame. Minnie Mouse helmpje op, dat wel. Al vraag ik me af of dat wat gaat helpen als ze met haar hoofd tegen het asfalt knalt. Ik hoop dat deze vrouw heel snel politie tegen komt die haar een pittige preek geeft. Compleet gestoord.
tja, dat zegt niks natuurlijkquote:Fatbike ging trouwens flink wat harder dan mijn gare fiets en ik trapte al vrij hard.
Welk kussentje? Een fietszitje is doorgaans wel veiligquote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan mag je ook niet meer achterop de fiets op een kussentjeoftewel er valt weinig preek te geven
[..]
tja, dat zegt niks natuurlijk
ik snap verder wel de klacht hoor
er worden gewoon zitkussentjes verkocht voor op de bagagedrager (eventueel met een rugsteuntje en/of voetensteuntjes)quote:Op maandag 6 juli 2026 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welk kussentje? Een fietszitje is doorgaans wel veilig
Fietszitjes hebben nog tenminste gordels en een steuntje waar de voeten opgezet worden. Of het compleet veilig is weet ik niet, maar het is veiliger dan een klein kind de verantwoording te geven over haar veiligheid ( as in als ze zich niet goed genoeg vasthoudt kan ze eraf kukelen).quote:Op maandag 6 juli 2026 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
er worden gewoon zitkussentjes verkocht voor op de bagagedrager (eventueel met een rugsteuntje en/of voetensteuntjes)
meestal voor als kind te groot is voor een zitje
en fietszitjes zijn meestal ook van dubieuze kwaliteit
Mensen die hun boodschappen scannen bij de zelfscanquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
De Allerhandes op de toonbanken van de zelfscan bij de Appie. Zo kan ik m’n mandje nooit goed plaatsen,. Hij staat óf scheef óf is balansmachtig erg slecht. Of hij past gewoon niet en je mandje flikkert er half af.
Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die hun boodschappen scannen bij de zelfscan![]()
Pak een handscanner en gooi alles meteen in je tas. Anders kun je beter naar de gewone kassa gaan.
Die gewone kassa die er soms helemaal niet meer is?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Pak een handscanner en gooi alles meteen in je tas. Anders kun je beter naar de gewone kassa gaan.
nee, gewone kassa is nog steeds tragerquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ik gebruik nooit de handscanner, ik zou niet eens weten hoe zo'n ding werkt (ja ik weet, producten met zo'n ding scannen en daar blijft het ook bij). Maargoed, ik haal altijd de kleine boodschappen die makkelijk bij de zelfscan te scannen zijn. Partner gebruikt altijd wel de handscanner, maar die doet dan ook de grote boodschappen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de eerste kan ik de handscanner zonder kaart niet gebruiken.quote:
nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bij de eerst kan ik de handscanner zonder kaart niet gebruiken.
Tenzij het veranderd is sinds de laatste keer dat ik dat geprobeerd heb.
pak je een gratis kaart die je ook niet hoeft te registerenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bij de eerste kan ik de handscanner zonder kaart niet gebruiken.
Tenzij het veranderd is sinds de laatste keer dat ik dat geprobeerd heb.
Elke supermarkt heeft er minimaal 1 hoor, dat is verplicht volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die gewone kassa die er soms helemaal niet meer is?
Erg herkenbaar ditquote:Op donderdag 9 juli 2026 06:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ruim voor de wekker wakker worden en nog moe zijn. Waarom word ik wakker als ik nog niet uitgeslapen ben?
In mijn ervaring hebben supermarkten die nog maar één gewone kassa hebben, een flinke batterij aan zelfscankassa’s. En daar kun je vrijwel altijd direct bij een zelfscan terecht. En als je wel eens een keer moet wachten is dat nooit omdat iedereen een kar vol boodschappen aan het scannen is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:02 schreef DefKu het volgende:
[..]
Elke supermarkt heeft er minimaal 1 hoor, dat is verplicht volgens mij.
Ik gebruik inderdaad ook altijd de handscanner,quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |