abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221030109
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221030114
Het eten ziet er lekker uit krijg zin in een weekje Griekenland
pi_221030286
Ik denk dat AM haar bikini onder die haltertops aan doet, omdat je anders haar BH ziet.

Ik begrijp trouwens niet waarom ze een koffer hebben meegenomen en niet alleen handbagage, zoveel verschillende outfits heeft ze niet meegenomen en zwemkleding neemt ook niet veel ruimte in.
Al zal het met die klossen klompen misschien al snel te zwaar worden in de handbagage 🙈
pi_221030298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Missinglink24 het volgende:
Het eten ziet er lekker uit krijg zin in een weekje Griekenland
Ik houd van Grieks eten, wij hebben ooit Griekse buren gehad, daar aten we minimaal 1x per week. Die vrouw kon zo lekker koken en ze was zo lief. Als ze over hadden (wat vaak was, want ze kookte enorm veel) kwamen ze het ook nog brengen.
Zijn toen een keer naar hun (vakantie) huis in Griekenland geweest en echt verliefd geworden op het land, de mensen en het eten.
pi_221030343
Of MG gaat akkoord met deze rugfilmende klompklossende sponvakantie, omdat daar doorsmeerbeurten tegenover staan. Het blijft een aap.
pi_221030387
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat AM haar bikini onder die haltertops aan doet, omdat je anders haar BH ziet.

Ik begrijp trouwens niet waarom ze een koffer hebben meegenomen en niet alleen handbagage, zoveel verschillende outfits heeft ze niet meegenomen en zwemkleding neemt ook niet veel ruimte in.
Al zal het met die klossen klompen misschien al snel te zwaar worden in de handbagage 🙈
Vergeet die teletubbie helm niet he
En de duikmaskers. Daar is de koffer voor mee
pi_221030389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:09 schreef AnnArt het volgende:
Of MG gaat akkoord met deze rugfilmende klompklossende sponvakantie, omdat daar doorsmeerbeurten tegenover staan. Het blijft een aap.
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouw
pi_221030390
De vakantie van Natalievdlet vind ik er wel leuk uitzien trouwens
pi_221030398
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien doet ze een vragenronde na de vakantie🤣🤣. Wij hebben er nog wel een paar😅
pi_221030408
AM heeft zeker een goed figuur, jammer dat ze zichzelf altijd voor gek zet met de meest onhandige kledingkeuzes, kapsel en vooral haar dwangmatige karakter.
pi_221030410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien doet ze een vragenronde na de vakantie🤣🤣. Wij hebben er nog wel een paar😅
Met een stempel 🤣
pi_221030453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja en dan appt ze haar daarna hoe het was :Y
pi_221030495
Die klompen 😫 want dat is waar AM voor staat 🥴
pi_221030559
Ik las in het vorige topic iets over Sanneke maar heb totaal gemist wat daar was. Zit al tijden in de blokkendoos en even niet anoniem gekeken. Maar nu kijk ik, voor een dosis irritaiment en staan er geen flimpjes; whats wrong??
pi_221030576
Debbie hele dag op bed... heeft natuurlijk ook een flinke 4 daagse gelopen gisteren... dus roy weer met de kinderen op pad... ach toch 1 ouder die iets met ze wilt doen 👌

En dbm haar glas ontplofte mensen!!!! (Dat hij niet tegen heet water kon had ze ook hier kunnen lezen)
pi_221030621
Nou AM heeft een reel geplaatst van haar “adults only” reis. En de “reismevrouw” heeft ze ook getagt.

Dus het bewijs is er, het is echt een zelf betaalde vakantie en geen reclame hoor.

Nou ja, de melding betaald partnerschap, #ad, #gekregen of wat dan ook is ze er vergeten bij te zetten.
pi_221030633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie hele dag op bed... heeft natuurlijk ook een flinke 4 daagse gelopen gisteren... dus roy weer met de kinderen op pad... ach toch 1 ouder die iets met ze wilt doen 👌

En dbm haar glas ontplofte mensen!!!! (Dat hij niet tegen heet water kon had ze ook hier kunnen lezen)
Haar vriendin had het niet gelezen en doorgegeven. Dbm zit niet op Fok hè 😉
pi_221030662
Debbie de hele dag in bed. Why? Ze deed toch rollend mee aan de laatste avond van de avondvierdaagse?
Er is echt niets veranderd daar. Er stond niets voor haarzelf op het programma vandaag zeker? Activiteiten met de kinderen? Oei, opspelende longcovid aanstelleritis.
pi_221030673
SarahLiebrechts is heel geheimzinnig met wie ze een weekend weg is.. Ze vertelt het nog wel een keer, zegt ze.
Ik vermoed dat ze weer met Cas samen is en nu dus samen met de jongens een weekendje weg zijn.
pi_221030719
Die DBM is ook hilarisch hoor met haar powerliften, hardlopen en onbewerkte voeding 😂😂😂.
Kom ik er achter dat ik ook 5x per week hardloop, en helemaal onbewerkt eet. Want friet is van aardappel, mayonaise gewoon van eieren, en chocola is toch alleen maar gemalen cacaobonen? 😇 En ik zal dan ook vast hebben van een trage schildklier.
Maar ik snap echt niet dat zij met droge ogen kan beweren dat ze 2800 calorieën nodig zou hebben.

En AM, tja.. Ik vind Kos heel fijn, maar dit zou voor mij echt geen vakantie zijn.
pi_221030742
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
pi_221030775
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
Die DBM is ook hilarisch hoor met haar powerliften, hardlopen en onbewerkte voeding 😂😂😂.
Kom ik er achter dat ik ook 5x per week hardloop, en helemaal onbewerkt eet. Want friet is van aardappel, mayonaise gewoon van eieren, en chocola is toch alleen maar gemalen cacaobonen? 😇 En ik zal dan ook vast hebben van een trage schildklier.
Maar ik snap echt niet dat zij met droge ogen kan beweren dat ze 2800 calorieën nodig zou hebben.

En AM, tja.. Ik vind Kos heel fijn, maar dit zou voor mij echt geen vakantie zijn.
Jazeker, chocolade valt hier in huis onde de categorie groente 😁
pi_221030778
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Eens. Ik vind haar vrij mannelijk qua bouw. Al ben ik er wel jaloers op dat zij zoveel kan snoepen en zuipen zonder aan te komen.
pi_221030782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:41 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Minimaal 2 ons per dag toch? 😇
pi_221030793
Die nieuwe post van DBM, ik lach mij helemaal scheef...

De eerste zin, 'ik wil hier meer positieve dingen schrijven' en vervolgens volgt er 1 groot zeik, zeur en klaagverhaal🤣🤣🤣die vrouw is echt niet goed hoor. En waarom denkt zij dat het slecht slapen PERSÉ door haar schildklier komt? Kan toch ook aan 1001 andere dingen liggen? Te weinig overdag doen, teveel dutjes overdag, teveel gamen in de avond...of gewoon slecht slapen zonder duidelijke oorzaak komt helaas ook vaak voor...
pi_221030800
Doet MCW de laatste maanden überhaupt nog wel eens iets zonder Tim? Nu is die man zelfs weer mee op persreis. Het is net haar sociale hulphond.
pi_221030802
quote:

[..]
Wijn is een fruitsalade 👌😂
pi_221030808
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:

De eerste zin, 'ik wil hier meer positieve dingen schrijven' en vervolgens volgt er 1 groot zeik, zeur en klaagverhaal🤣🤣🤣die vrouw is echt niet goed hoor. En waarom denkt zij dat het slecht slapen PERSÉ door haar schildklier komt? Kan toch ook aan 1001 andere dingen liggen? Te weinig overdag doen, teveel dutjes overdag, teveel gamen in de avond...of gewoon slecht slapen zonder duidelijke oorzaak komt helaas ook vaak voor...
Ja dat is ook lastig vast te stellen. De waslijst aan klachten die kunnen voorkomen bij trage schildklier staat slapeloosheid vast ook bij.
pi_221030812
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wijn is een fruitsalade 👌😂
Zeker, en vegan!
pi_221030814
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:42 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Ik vind haar vrij mannelijk qua bouw. Al ben ik er wel jaloers op dat zij zoveel kan snoepen en zuipen zonder aan te komen.
Zeker, zoals mijn man altijd zegt: 'jij hoeft maar langs de snackbar te lopen en je bent gelijk 2kg zwaarder' mijn hammen verdwijnen niet met 1 koekje minder 1x per 2 weken 3km hardlopen.
pi_221030819
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Moondance het volgende:
Doet MCW de laatste maanden überhaupt nog wel eens iets zonder Tim? Nu is die man zelfs weer mee op persreis. Het is net haar sociale hulphond.
Ik denk dat zij serieus wel psychische iets mankeert waardoor ze moeilijk alleen eropuit kan, dus 'sociale hulphond' dekt de lading wel denk ik.
pi_221030923
quote:

Ja ik vind het ook bijzonder dat ze dus echt altijd het slapen aan het schildklier koppelt.
Eens testen of ze hier mee leest;)
Veel mensen met autisme hebben nl ook slaapproblemen.
Bij ADHD komt het EXTREEEEEM vaak voor.

Zelf heb ik add en autisme. Ik slaap slecht en kan het redelijk in schatten hoe mij nacht word, mbt tot autisme. Echter is mijn ferritine laag (lol ik las het bij DBM ook, maar mijne was nog wel iets lager dus ik win ;)) en slik daar nu 2 weken ijzertabletten voor en slaap sinds dien ook echt slecht. Staat niet in de bijwerkingen, maar sinds dat ik dat slik ben ik weer eindeloos vaak wakker op een nacht. En ben nog moeier dan ik al was.
Laag ferritine geeft ook weer moeheid dus tja wellicht is het dat bij haar ook wel;)
pi_221030976
quote:

[..]
100% eens! En de witte is zuivel toch? 👌
pi_221030995
MCW
heb wat snippets van de postcast gezien. Als dit "de nieuwe/échte Mies" is, tjeetje..
Belangrijke vragen gaan over hoeveel zonnebrillen Iris heeft.. ze smeert manisch tijdens het praten kilo's lipgloss op haar lippen.. laat en passant vallen dat ze een tas heeft gekocht van ¤ 9.000, vraagt ook na wat Iris' duurste kledingstuk is, die het duidelijk over dit soort opschepperij niet wil hebben.. Pijnlijk gewoon.
pi_221031031
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:11 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Haar vriendin had het niet gelezen en doorgegeven. Dbm zit niet op Fok hè 😉
O ja vergeten.... nino en lisanne zijn op vakantie met Marcel denk ik... en de vriendin op fok vergeet ook te waarschuwen... waardeloos weer
pi_221031042
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef poohenzo het volgende:
AM heeft zeker een goed figuur, jammer dat ze zichzelf altijd voor gek zet met de meest onhandige kledingkeuzes, kapsel en vooral haar dwangmatige karakter.
Nou, ze heeft zeker een prima figuur gezien het feit dat ze 8 kids heeft en 50 is. Maar dat gekronkel voor de spiegel heeft op die leeftijd toch iets heel zieligs.

Trek m te beginnen dan iets moois aan wat echt flatteert denk ik dan.
pi_221031078
quote:

Het kan echt niet aan de vele blikken red Bull of scherm activiteiten liggen... alle leugens kloppend proberen te houden geeft ook totaal geen stress
pi_221031079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
100% eens! En de witte is zuivel toch? 👌
Ja, een soort smoothie
pi_221031107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:29 schreef Die_van_verderop het volgende:

Zolang ze zelf gelooft dat ze 5 x per week naar de sportschool gaat en 3 x hardloopt kan ze zonder schuldgevoel alles eten.#2800calorieën
pi_221031115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan ga je sowieso regelrecht de blokkendoos in
pi_221031123
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja en dan appt ze haar daarna hoe het was :Y
🤮
pi_221031130
Buiten dat het wel gewoon reclame was vraag ik me oprecht af waarom 'de reismevrouw' hiervoor nodig was.
Ze hebben een paardenrit gemaakt, en verder toch hele normale dingen namelijk een beetje zwemmen, op het strand zitten en uit eten gaan?
pi_221031144
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Alles is grof en groot en hoekerig.
Dan heeft ze ook nog eens bijzonder onaantrekkelijke voeten en handen.

Er zit gewoon echt niets charmant bij. Ook haar gezicht is zo asymmetrisch en hoekig.
Geen sprekende ogen, of lange wimpers, een lieve lach ofzo.
Ze heeft het gewoon niet zo getroffen wat dat betreft.

Bij veel mensen kun je iets charmant ontdekken, al is het iets als een kuiltje in de wang em een schaterende lach oid.

Maar ze doet er ook niets voor. Ze wil vooral stoer zijn. Zet je teennagels eens in een leuk kleurtje. Smeer jezelf in, verzorg je handen eens.
Dat haar strak achterover staat haar ook niet. Maar ook op foto's waar ze professioneel wordt opgemaakt en het haar wordt gedaan, vind ik het nog steeds niets.

Ik denk dat ze inwendig onzeker is, of iig als kind is geweest. Ze lijkt er namelijk wel blij mee te zijn als ze is opgemaakt.
En haar buik moet ze natuurlijk tig showen want oh, oh wat een prestatie na zoveel kinderen.

Ik ben ook slank en heb 4 kinderen. Dat is geen prestatie, dat is gewoon de genen. En een slank lijf is niet ook persé een gezond lijf.

Wat ik wel goed van haar vind is dat ze altijd beweegt. Ze stapt altijd op de fiets, gaat paardrijden, naar dat sportclubje. En al is dat geen hoog niveau oid, ze is wel gewoon lekker in beweging.
pi_221031186
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Lui mokkel
pi_221031189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nou, ze heeft zeker een prima figuur gezien het feit dat ze 8 kids heeft en 50 is. Maar dat gekronkel voor de spiegel heeft op die leeftijd toch iets heel zieligs.

Trek m te beginnen dan iets moois aan wat echt flatteert denk ik dan.
Ja helemaal met je eens
pi_221031201
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Moondance het volgende:
😂😂
pi_221031415
Ik heb dezelfde vragen als een aantal van jullie hier over de vakantie van Annemarie en Maarten.

- Waarom een huurauto? Overal zijn taxi en transfers geregeld en toch leken ze een huurauto te hebben.
- Wat is wellness aan deze trip? Ik dacht dat ze vandaag naar de Thermen zouden gaan?
- Wat zat er in die grote tas?
- Waarom was het bed niet opgemaakt toen ze binnen kwamen en zeiden dat alles nieuw en ververst was?
- Hoe kan Maarten die klompen verdragen? Als mijn vriend de hele dag zo zou lopen te klossen zou ik een veto uitspreken.

Ik ben niet zo'n fan van de rok van Annemarie. Zoveel leuke zomerjurken te koop (te krijg) en dan loop je in een zwarte rok. En waarom doet Maarten onderzoek naar een ereader? Kan Annemarie dat echt zelf niet. Het lijkt mij wel makkelijk hoor zo'n man, maar een beetje onzin is het wel.
pi_221031465
Denk spannende speeltjes in de koffer zitten
pi_221031472
AM vindt het zelf heel fantastisch dat ze nog slank is na 8 kinderen. Maar ook dat is helemaal niet zo speciaal. Mijn overgrootmoeder had 10 kinderen en was ook gewoon hartstikke slank. Ze probeert zo krampachtig bijzonder en speciaal te zijn in alles wat ze doet.
Maar dat is ze niet. Ze is zo simpel en gewoon.
pi_221031476
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:29 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb dezelfde vragen als een aantal van jullie hier over de vakantie van Annemarie en Maarten.

- Waarom een huurauto? Overal zijn taxi en transfers geregeld en toch leken ze een huurauto te hebben.
- Wat is wellness aan deze trip? Ik dacht dat ze vandaag naar de Thermen zouden gaan?
- Wat zat er in die grote tas?
- Waarom was het bed niet opgemaakt toen ze binnen kwamen en zeiden dat alles nieuw en ververst was?
- Hoe kan Maarten die klompen verdragen? Als mijn vriend de hele dag zo zou lopen te klossen zou ik een veto uitspreken.

Ik ben niet zo'n fan van de rok van Annemarie. Zoveel leuke zomerjurken te koop (te krijg) en dan loop je in een zwarte rok. En waarom doet Maarten onderzoek naar een ereader? Kan Annemarie dat echt zelf niet. Het lijkt mij wel makkelijk hoor zo'n man, maar een beetje onzin is het wel.
Nee op vakantie verandert AM in een onnozele bakvis. Oh kijk een ruimte, oh het waait, wat is dit bittere drankje, het waait echt heel erg, soms komt er geen taxi en sta je te kijken zo boven aan de berg, platgeslagen olijven, nee Maart ik doe lekker mijn klompen aan, etc etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')