Ik houd van Grieks eten, wij hebben ooit Griekse buren gehad, daar aten we minimaal 1x per week. Die vrouw kon zo lekker koken en ze was zo lief. Als ze over hadden (wat vaak was, want ze kookte enorm veel) kwamen ze het ook nog brengen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Missinglink24 het volgende:
Het eten ziet er lekker uit krijg zin in een weekje Griekenland
Vergeet die teletubbie helm niet hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat AM haar bikini onder die haltertops aan doet, omdat je anders haar BH ziet.
Ik begrijp trouwens niet waarom ze een koffer hebben meegenomen en niet alleen handbagage, zoveel verschillende outfits heeft ze niet meegenomen en zwemkleding neemt ook niet veel ruimte in.
Al zal het met die klossen klompen misschien al snel te zwaar worden in de handbagage 🙈
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouwquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:09 schreef AnnArt het volgende:
Of MG gaat akkoord met deze rugfilmende klompklossende sponvakantie, omdat daar doorsmeerbeurten tegenover staan. Het blijft een aap.
Misschien doet ze een vragenronde na de vakantie🤣🤣. Wij hebben er nog wel een paar😅quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouw
Met een stempel 🤣quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:25 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien doet ze een vragenronde na de vakantie🤣🤣. Wij hebben er nog wel een paar😅
Ja en dan appt ze haar daarna hoe het wasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouw
Haar vriendin had het niet gelezen en doorgegeven. Dbm zit niet op Fok hè 😉quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie hele dag op bed... heeft natuurlijk ook een flinke 4 daagse gelopen gisteren... dus roy weer met de kinderen op pad... ach toch 1 ouder die iets met ze wilt doen 👌
En dbm haar glas ontplofte mensen!!!! (Dat hij niet tegen heet water kon had ze ook hier kunnen lezen)
Jazeker, chocolade valt hier in huis onde de categorie groente 😁quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
Die DBM is ook hilarisch hoor met haar powerliften, hardlopen en onbewerkte voeding 😂😂😂.
Kom ik er achter dat ik ook 5x per week hardloop, en helemaal onbewerkt eet. Want friet is van aardappel, mayonaise gewoon van eieren, en chocola is toch alleen maar gemalen cacaobonen? 😇 En ik zal dan ook vast hebben van een trage schildklier.
Maar ik snap echt niet dat zij met droge ogen kan beweren dat ze 2800 calorieën nodig zou hebben.
En AM, tja.. Ik vind Kos heel fijn, maar dit zou voor mij echt geen vakantie zijn.
Eens. Ik vind haar vrij mannelijk qua bouw. Al ben ik er wel jaloers op dat zij zoveel kan snoepen en zuipen zonder aan te komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Minimaal 2 ons per dag toch? 😇quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jazeker, chocolade valt hier in huis onde de categorie groente 😁
Wijn is een fruitsalade 👌😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig vast te stellen. De waslijst aan klachten die kunnen voorkomen bij trage schildklier staat slapeloosheid vast ook bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
Die nieuwe post van DBM, ik lach mij helemaal scheef...
De eerste zin, 'ik wil hier meer positieve dingen schrijven' en vervolgens volgt er 1 groot zeik, zeur en klaagverhaal🤣🤣🤣die vrouw is echt niet goed hoor. En waarom denkt zij dat het slecht slapen PERSÉ door haar schildklier komt? Kan toch ook aan 1001 andere dingen liggen? Te weinig overdag doen, teveel dutjes overdag, teveel gamen in de avond...of gewoon slecht slapen zonder duidelijke oorzaak komt helaas ook vaak voor...
Zeker, zoals mijn man altijd zegt: 'jij hoeft maar langs de snackbar te lopen en je bent gelijk 2kg zwaarder' mijn hammen verdwijnen niet met 1 koekje minder 1x per 2 weken 3km hardlopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:42 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar vrij mannelijk qua bouw. Al ben ik er wel jaloers op dat zij zoveel kan snoepen en zuipen zonder aan te komen.
Ik denk dat zij serieus wel psychische iets mankeert waardoor ze moeilijk alleen eropuit kan, dus 'sociale hulphond' dekt de lading wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Moondance het volgende:
Doet MCW de laatste maanden überhaupt nog wel eens iets zonder Tim? Nu is die man zelfs weer mee op persreis. Het is net haar sociale hulphond.
Ja ik vind het ook bijzonder dat ze dus echt altijd het slapen aan het schildklier koppelt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
De eerste zin, 'ik wil hier meer positieve dingen schrijven' en vervolgens volgt er 1 groot zeik, zeur en klaagverhaal🤣🤣🤣die vrouw is echt niet goed hoor. En waarom denkt zij dat het slecht slapen PERSÉ door haar schildklier komt? Kan toch ook aan 1001 andere dingen liggen? Te weinig overdag doen, teveel dutjes overdag, teveel gamen in de avond...of gewoon slecht slapen zonder duidelijke oorzaak komt helaas ook vaak voor...
100% eens! En de witte is zuivel toch? 👌quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
O ja vergeten.... nino en lisanne zijn op vakantie met Marcel denk ik... en de vriendin op fok vergeet ook te waarschuwen... waardeloos weerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:11 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Haar vriendin had het niet gelezen en doorgegeven. Dbm zit niet op Fok hè 😉
Nou, ze heeft zeker een prima figuur gezien het feit dat ze 8 kids heeft en 50 is. Maar dat gekronkel voor de spiegel heeft op die leeftijd toch iets heel zieligs.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef poohenzo het volgende:
AM heeft zeker een goed figuur, jammer dat ze zichzelf altijd voor gek zet met de meest onhandige kledingkeuzes, kapsel en vooral haar dwangmatige karakter.
Het kan echt niet aan de vele blikken red Bull of scherm activiteiten liggen... alle leugens kloppend proberen te houden geeft ook totaal geen stressquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
Ja, een soort smoothiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
100% eens! En de witte is zuivel toch? 👌
Zolang ze zelf gelooft dat ze 5 x per week naar de sportschool gaat en 3 x hardloopt kan ze zonder schuldgevoel alles eten.#2800calorieënquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
Die DBM is ook hilarisch hoor met haar powerliften, hardlopen en onbewerkte voeding 😂😂😂.
Kom ik er achter dat ik ook 5x per week hardloop, en helemaal onbewerkt eet. Want friet is van aardappel, mayonaise gewoon van eieren, en chocola is toch alleen maar gemalen cacaobonen? 😇 En ik zal dan ook vast hebben van een trage schildklier.
Maar ik snap echt niet dat zij met droge ogen kan beweren dat ze 2800 calorieën nodig zou hebben.
En AM, tja.. Ik vind Kos heel fijn, maar dit zou voor mij echt geen vakantie zijn.
Dan ga je sowieso regelrecht de blokkendoos inquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:25 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien doet ze een vragenronde na de vakantie🤣🤣. Wij hebben er nog wel een paar😅
🤮quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja en dan appt ze haar daarna hoe het was
Alles is grof en groot en hoekerig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Lui mokkelquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie hele dag op bed... heeft natuurlijk ook een flinke 4 daagse gelopen gisteren... dus roy weer met de kinderen op pad... ach toch 1 ouder die iets met ze wilt doen 👌
En dbm haar glas ontplofte mensen!!!! (Dat hij niet tegen heet water kon had ze ook hier kunnen lezen)
Ja helemaal met je eensquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nou, ze heeft zeker een prima figuur gezien het feit dat ze 8 kids heeft en 50 is. Maar dat gekronkel voor de spiegel heeft op die leeftijd toch iets heel zieligs.
Trek m te beginnen dan iets moois aan wat echt flatteert denk ik dan.
😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Moondance het volgende:
Doet MCW de laatste maanden überhaupt nog wel eens iets zonder Tim? Nu is die man zelfs weer mee op persreis. Het is net haar sociale hulphond.
Nee op vakantie verandert AM in een onnozele bakvis. Oh kijk een ruimte, oh het waait, wat is dit bittere drankje, het waait echt heel erg, soms komt er geen taxi en sta je te kijken zo boven aan de berg, platgeslagen olijven, nee Maart ik doe lekker mijn klompen aan, etc etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:29 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb dezelfde vragen als een aantal van jullie hier over de vakantie van Annemarie en Maarten.
- Waarom een huurauto? Overal zijn taxi en transfers geregeld en toch leken ze een huurauto te hebben.
- Wat is wellness aan deze trip? Ik dacht dat ze vandaag naar de Thermen zouden gaan?
- Wat zat er in die grote tas?
- Waarom was het bed niet opgemaakt toen ze binnen kwamen en zeiden dat alles nieuw en ververst was?
- Hoe kan Maarten die klompen verdragen? Als mijn vriend de hele dag zo zou lopen te klossen zou ik een veto uitspreken.
Ik ben niet zo'n fan van de rok van Annemarie. Zoveel leuke zomerjurken te koop (te krijg) en dan loop je in een zwarte rok. En waarom doet Maarten onderzoek naar een ereader? Kan Annemarie dat echt zelf niet. Het lijkt mij wel makkelijk hoor zo'n man, maar een beetje onzin is het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |