SPOILER: Aanklacht en rechtzaak verkrachtingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat afschuwelijk voor het meisje. Hopelijk een hoge straf voor deze daders.
[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 01-07-2026 11:41:18 ]
Ik heb agenten meegemaakt die nog veel beter telepathisch kunnen communiceren dan ik.quote:
Ja, dat de gemiddelde straffen voor verkrachting al jarenlang zo abominabel laag zijn ligt inderdaad aan de premier die er een paar maanden zit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:24 schreef epicbeardman het volgende:
Niet lang genoeg, moet minstens 25 jaar op staan op verkrachting
Zielige rechtstaat, geen wonder dat vrouwen onveilig zijn in Nederland
Thanks Jetten
Want Jetten heeft de maximale celstraffen voor zedendelinquenten persoonlijk vastgelegd in de wet?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:24 schreef epicbeardman het volgende:
Niet lang genoeg, moet minstens 25 jaar op staan op verkrachting
Zielige rechtstaat, geen wonder dat vrouwen onveilig zijn in Nederland
Thanks Jetten
Zelden zo'n onzin gehoord. Alle rechtse mensen vinden dat de straffen veel te laag zijn voor dit soort monsters.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:03 schreef potjecreme het volgende:
Waarom hoor ik rechts Nederland niet over deze zaak?
Aan autochtone Nederlanders kun je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:03 schreef potjecreme het volgende:
Ingrijpende misdrijven die zware en langdurige (zowel fysiek als mentaal) gevolgen voor het slachtoffer hebben, zouden wat mij betreft altijd een bepaalde hoge minimum straf moeten opleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:32 schreef capricia het volgende:
Ben ook zeer voor hogere straffen voor dit soort misdrijven.
Ja. Helemaal eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ingrijpende misdrijven die zware en langdurige (zowel fysiek als mentaal) gevolgen voor het slachtoffer hebben, zouden wat mij betreft altijd een bepaalde hoge minimum straf moeten opleveren.
Zaken als verkrachting idd, maar ook zware mishandeling.
En zeker als de dader ook nog eens een bepaalde positie heeft, zoals politieagent, en daar dus misbruik van maakt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ingrijpende misdrijven die zware en langdurige (zowel fysiek als mentaal) gevolgen voor het slachtoffer hebben, zouden wat mij betreft altijd een bepaalde hoge minimum straf moeten opleveren.
Zaken als verkrachting idd, maar ook zware mishandeling.
Hij lijkt in ieder geval niet voornemens er wat aan te veranderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want Jetten heeft de maximale celstraffen voor zedendelinquenten persoonlijk vastgelegd in de wet?
Dus gewoon sterker is dan het slachtoffer. In positie of fysieke kracht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zeker als de dader ook nog eens een bepaalde positie heeft, zoals politieagent, en daar dus misbruik van maakt.
D66 in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja. Helemaal eens.
Welke partijen zijn hiervoor?
Pechtold naar verluidt niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:44 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zijn die niet zo van vrouwenrechten?
De law and order partij die de afgelopen 20 jaar grotendeels aan de knoppen van MinJenV zat ook niet.quote:
Je mag je alleen een law and order partij noemen als je daar een bewezen trackrecord in hebt. Ik zou zeggen dat de VVD een allesbehalve bewezen trackrecord daarin heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
De law and order partij die de afgelopen 20 jaar grotendeels aan de knoppen van MinJenV zat ook niet.
Positie zeker. Fysieke kracht is één ding, maar een politieagent waarbij je denkt veilig te zijn, want dat is zijn werk, is dubbel verraad.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dus gewoon sterker is dan het slachtoffer. In positie of fysieke kracht.
jawel hoor..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:03 schreef potjecreme het volgende:
Zo profileren ze zichzelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je mag je alleen een law and order partij noemen als je daar een bewezen trackrecord in hebt. Ik zou zeggen dat de VVD een allesbehalve bewezen trackrecord daarin heeft.
Ik denk dat de SGP eerder nog in aanmerking komt voor die titel.
2 middelbare mannen hebben haar bruut verkracht. Maar volgens jou is het haar ouders aan te rekenen? Koekoek hoor. Een meisje van 17 mag gewoon uitgaan, deden wij vroeger ook. Dat hou je as ouders ook echt niet tegen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:48 schreef Viesdik het volgende:
Toch denk ik dat ook de ouders het e.e.a te verwijten valt
meisje is 17.. hoe kan een minderjarig meisje onder invloed zijn? Waarom accepteren haar ouders dat ze in de nacht alleen en onder invloed naar huis fietst in de regen?
Maar wist zij dat hij een agent was? Hij heeft zich daar niet op voor laten staan begreep ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Positie zeker. Fysieke kracht is één ding, maar een politieagent waarbij je denkt veilig te zijn, want dat is zijn werk, is dubbel verraad.
Het een heeft niks met het ander te maken sukkel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:53 schreef Pippalena het volgende:
[..]
2 middelbare mannen hebben haar bruut verkracht. Maar volgens jou is het haar ouders aan te rekenen? Koekoek hoor. Een meisje van 17 mag gewoon uitgaan, deden wij vroeger ook. Dat hou je as ouders ook echt niet tegen.
Mannen moeten hun poten thuis houden. Een meisje hoort gewoon veilig te zijn in de nacht, ook al is ze dronken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |