wedquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je tegen Nederland wed, dan win je altijd.
Ja best welquote:
Behalve bij een gelijkspel, maar dat is logisch?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je tegen Nederland wedt, dan win je altijd.
Hmm je edit zie ik door de vingers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je tegen Nederland wedt, dan win je altijd.
Het is ook geen 100 procent logica werkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Sommigen die doen maar wat, op goed geluk zonder te kijken
GGMM is teen (taal)nazi?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm je edit zie ik door de vingers.
GGMM niet.
Door AI laten invullen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Sommigen die doen maar wat, op goed geluk zonder te kijken
We zullen aan je denken als we onze winst pinnen zondagnacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
als je tegen Nederland wedt, dan ben je een landverrader
Gewoon op een lollige manierquote:
Ik ging ervan uit dat dit bewust wasquote:
Nee want als je tegen Nederland wint ben je altijd blijquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
als je tegen Nederland wedt, dan ben je een landverrader
als dat zo is!!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
We zullen aan je denken als we onze winst pinnen zondagnacht.
Nee ik had het over spelers bij Canada die na alle moeite om voor de goal te komen blind een kutpassje geven naar waar niemand staat, hopende blijkbaar dat er iemand tegenaanlooptquote:
Gelijkspel wat is dat???quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee want als je tegen Nederland wint ben je altijd blij
1) Als Nederland wint dan ben je blij want je land heeft gewonnen
2) Als Nederland niet wint dan ben je ook blij want dan heb je geld gewonnen
Had dit gedaan met België op WK 2022, Flink wat geld gewonnen .
uiterst schandelijk, ik hoop dat je de hele dag je capuchon op hebt gehouden uit spijt en schaamtequote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh lolquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik had het over spelers bij Canada die na alle moeite om voor de goal te komen blind een kutpassje geven naar waar niemand staat, hopende blijkbaar dat er iemand tegenaanloopt
Ja als je Belgie laat verliezen wil je nog wel eens wat goed hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt door m'n aboquote:
Ik heb dikke vingers, was niet bewust.quote:
Zo doet een gokverslaafde ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
GVD Canada scoor eens dat goaltje, maak me blij
Ik heb op geen enkele wedstrijd gegokt op dit WK. Zo verslaafd ben ik nietquote:
Gewoon genieten van het voetbal is er niet meer bij hequote:
Een mooi voorbeeld van een overtreding waarvoor je bijv. 5 of 10 minuten naar de kant zou moeten.quote:
Ik vind dat echt irritant asociaal volkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM liever fatbikers heeft dan wielrenners?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |