Dat doe je maar één keer.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bungeejumpen zonder elastiek/touw, goed idee?
https://www.nu.nl/buitenl(...)uw-niet-vastzat.html
Ik snap niet dat ze zelf niet in de gaten had dat ze nergens aan vast zat, en geen van de drie mannen ook niet.quote:
Dat zou je zeggen,quote:
Je moet wel heel erg je best doen om de groepsfase niet te overleven maar ik heb inderdaad 0.0 vertrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er van overtuigd dat ze er snel uitliggen?
De tijd zal het leren. Als ik naar die praat programma's luister zijn er wel meer die er geen vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 14 juni 2026 12:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg je best doen om de groepsfase niet te overleven maar ik heb inderdaad 0.0 vertrouwen.
Waarschijnlijk is dat ook de laatste keer.quote:
Hey mister Duck how are youquote:Op zondag 14 juni 2026 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook de laatste keer.
quote:Op zondag 14 juni 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bungeejumpen zonder elastiek/touw, goed idee?
https://www.nu.nl/buitenl(...)uw-niet-vastzat.html
quote:Op zondag 14 juni 2026 13:31 schreef Caland het volgende:
Vrouw en influencer, dus vermoedelijk viel er geen touw aan vast te knopen
Mjah, die user is, om het aardig te zeggen, 'een beetje in de war'quote:
Hoe kun je nou het meest essentiële gewoon vergetenquote:
Ik snap dat ook niet hoor, je merkt dat als mens toch zelf ookquote:Op zondag 14 juni 2026 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe kun je nou het meest essentiële gewoon vergeten
Ik zag het filmpje en de gooiers konden het niet doorhebben, er lag wel een touw precies goed op de grond(niet het touw waar op werd ingezoomd maar een groen bungeejumptouw.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, je merkt dat als mens toch zelf ook
Alle 4 niet aangedacht, en dat terwijl het gewoon voor hun voeten op de grond ligt
Nee, en degene die het is overkomen was waarschijnlijk voor de eerste keer anders had ze wel gemerkt dat er iets miste.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje en de gooiers konden het niet doorhebben, er lag wel een touw precies goed op de grond(niet het touw waar op werd ingezoomd maar een groen bungeejumptouw.
De filmers erachter konden wel degelijk zien dat er niks vast zat.
Wie er vooraf de touwen hoort vast te maken kunnen wij niet zien
In de klimhal check ik voor het klimmen altijd mijn eigen gordel en die van mijn partner, en die doet hetzelfde.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje en de gooiers konden het niet doorhebben, er lag wel een touw precies goed op de grond(niet het touw waar op werd ingezoomd maar een groen bungeejumptouw.
De filmers erachter konden wel degelijk zien dat er niks vast zat.
Wie er vooraf de touwen hoort vast te maken kunnen wij niet zien
In het nws topic stond al iets over dat ze dit 1 keer in haar leven wilde doenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en degene die het is overkomen was waarschijnlijk voor de eerste keer anders had ze wel gemerkt dat er iets miste.
Een foutje kan makkelijker gebeuren als je dit de hele dag moet doen, maar in dit werk zou een foutje helemaal nooit mogen gebeuren.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de klimhal check ik voor het klimmen altijd mijn eigen gordel en die van mijn partner, en die doet hetzelfde.
Dat zou hier ook zou moeten zijn: ze zouden allemaal de touwen moeten controleren bij elke sprong.
Arme vrouwquote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
In het nws topic stond al iets over dat ze dit 1 keer in haar leven wilde doen
quote:
quote:
Dat komt alleen maar voor in Dallas.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:12 schreef chufi het volgende:
Trouwens best wel veel Oranje fans daar in Dallas
[ afbeelding ]
Die staat er al weer evenquote:
Dat moet je Infantino toch nageven. Het is echt het grootste WK ooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:12 schreef chufi het volgende:
Trouwens best wel veel Oranje fans daar in Dallas
[ afbeelding ]
De eerste geinterviewde kwam ergens bij Montana vandaan .. Nieuw Amsterdam tot we het verkochten aan de britten voor New York ,,, lul van een Peter Stuyvesantquote:Op zondag 14 juni 2026 18:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet je Infantino toch nageven. Het is echt het grootste WK ooit.
Speelde je alleen?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:49 schreef engine het volgende:
Vandaag alleen gaan bowlen. Echt een aanrader. Was 4x de beste op die baan
quote:Op zondag 14 juni 2026 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar voor in Dallas.
Maily moppiequote:
quote:
Beterquote:Op zondag 14 juni 2026 19:28 schreef chufi het volgende:
Hahaha Curacao staat op de kaart !!!! 1-1 bij rust 1
De Duitse pers gaat uit van een 10-0 als het niet meer wordt .............quote:Op zondag 14 juni 2026 19:28 schreef chufi het volgende:
Dat kan dus niet meerquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Duitse pers gaat uit van een 10-0 als het niet meer wordt .............
Dat kan al niet meer dusquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Duitse pers gaat uit van een 10-0 als het niet meer wordt .............
WK geslaagdquote:Op zondag 14 juni 2026 19:28 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |