abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221054602
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is geen logische redenatie. 0,0000000000000000001 is immers geen "generlei" waarde, dat is een miniscule waarde.
Het zijn ook 2 losse zinnen, he.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:51:26 #277
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054604
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:49 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Onder elk filmpje op YT die dit onderwerp behandeld, meerdere accounts met precies de zelfde argumenten als BLAZ hierdoet.

1. patriot die ontplofte
2. Zelfs geschoten
3. Geen bewijs
4. er zouden filmpjes zijn dat het om een oekrainse drone gaat.

Etc.

Kijk in het MH17 topic hierop fok. kijk toen Bakmhut gebeurde altijd precies de zelfde riedeltjes.
Ja, en soms hebben ze gelijk. Dat is het punt, dat betekent niet dat ze het altijd bij het juiste eind hebben.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054606
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat heeft een andere organisatie dat onderzocht.
Vertel?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:51:58 #279
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054611
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Vertel?
https://en.wikipedia.org/(...)Russo-Ukrainian_war_(2022%E2%80%93present) zoek maar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054628
:') Waarom dit soort spelletjes spelen over een bewezen russische aanslag die plaats vond tijdens een bewezen grootschalige russische aanval. Het waren de russen, met debielen in gesprek gaan wiens winconditie twijfel zaaien is. Dat is jammer van je tijd.
pi_221054649
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/(...)Russo-Ukrainian_war_(2022%E2%80%93present) zoek maar.
En zijn die mensen soms in barabas teletijdmachine gestapt, en teruggegaan naar het moment dat het speelde,

Waren er soms toevallig satellietbeelden die wonder boven wonder op het moment supreme een foto maakte,

Of komt het er op neer dat ze eigenlijk in grote lijnen het verhaal van oekraine volgde?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:55:05 #282
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054657
quote:
19s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') Waarom dit soort spelletjes spelen over een bewezen russische aanslag die plaats vond tijdens een bewezen grootschalige russische aanval. Het waren de russen, met debielen in gesprek gaan wiens winconditie twijfel zaaien is. Dat is jammer van je tijd.
Welke aanslag?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054659
quote:
19s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') Waarom dit soort spelletjes spelen over een bewezen russische aanslag die plaats vond tijdens een bewezen grootschalige russische aanval. Het waren de russen, met debielen in gesprek gaan wiens winconditie twijfel zaaien is. Dat is jammer van je tijd.
En al weerleg je het 100x, morgenvroeg begint het vrolijk opnieuw.
pi_221054672
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Welke aanslag?
Ja.
pi_221054678
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Welke aanslag?
Atilla de Hun.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221054697
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Welke aanslag?
Wat heeft er in Kiev plaatsgevonden, wat misschien als terreur bestempeld kan worden?

Iets met raketten en een kerk bijvoorbeeld?

Andere mening, tuurlijk.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:58:45 #287
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054710
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Atilla de Hun.
Ja, goed dat jij de grammatica niet beheerst kan ik ook niet behelpen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:59:31 #288
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054724
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:57 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wat heeft er in Kiev plaatsgevonden, wat misschien als terreur bestempeld kan worden?

Iets met raketten en een kerk bijvoorbeeld?

Andere mening, tuurlijk.
Ja, daar hadden we het niet over.

Dat is duidelijk een oorlogsmisdaad inderdaad en daarbij zijn resten van geran drones gevonden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054734
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja, goed dat jij de grammatica niet beheerst kan ik ook niet behelpen.
Da's een bekend fenomeen. Mensen die uitheems zijn, worden een soort taalpuristen. Is goed te zien aan het proza wat je hier tikt.

Ik woon gewoon in NL.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:00:57 #290
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054751
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's een bekend fenomeen. Mensen die uitheems zijn, worden een soort taalpuristen. Is goed te zien aan het proza wat je hier tikt.

Ik woon gewoon in NL.
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.

Naast al dat belastinggeld wat je betaald wat naar deze zinloze oorlog gaat. Daar had je toch wel wat taallessen van kunnen betalen; zonde.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054795
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.

Naast al dat belastinggeld wat je betaald wat naar deze zinloze oorlog gaat. Daar had je toch wel wat taallessen van kunnen betalen; zonde.
Als het alternatief is straks 'gratis' russisch leren.. geen lastige keuze.
pi_221054796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.

Naast al dat belastinggeld wat je betaald wat naar deze zinloze oorlog gaat. Daar had je toch wel wat taallessen van kunnen betalen; zonde.
Maar je gaat maar op de persoon spelen?

Je vind het vervelend dat ik je wijs op je kremlin stoepje schoonveeg reflexen?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:09:53 #293
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054920
quote:
19s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:03 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Als het alternatief is straks 'gratis' russisch leren.. geen lastige keuze.
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221054956
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?
Nee, wij blijven liever in de 1ste wereld leven. Snap dat het jou niet boeit, want daar woon je nu ook niet.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221054957
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?
Vanuit rusland komt geen kennis. Wanneer daar de mond los gaat dan vloeien de leugens rijkelijk. Dat hoef ik niet te verstaan.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:12:44 #296
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221054979
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar je gaat maar op de persoon spelen?

Je vind het vervelend dat ik je wijs op je kremlin stoepje schoonveeg reflexen?
Ik wees op een neutrale bron, dat is heel wat anders. Dat jij linea recta achter propaganda aanloopt vind ik kwalijk.
De Russen hebben er belang bij de Oekraïners de schuld te geven en vice versa, in dit geval is de NYT wat mij betreft dus een betrouwbaardere bron aangezien er geen belang is de boel de misleiden.
Dat jij dan toch achter de Oekraïnse visie aanloopt laat zien dat je geen neutrale toeziener bent.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221055017
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:12 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik wees op een neutrale bron, dat is heel wat anders. Dat jij linea recta achter propaganda aanloopt vind ik kwalijk.
De Russen hebben er belang bij de Oekraïners de schuld te geven en vice versa, in dit geval is de NYT wat mij betreft dus een betrouwbaardere bron aangezien er geen belang is de boel de misleiden.
Dat jij dan toch achter de Oekraïnse visie aanloopt laat zien dat je geen neutrale toeziener bent.
Donderstraal een end op met je neutraal. Natuurlijk zijn wij niet neutraal - we zien namelijk duidelijk aan welke kant we moeten staan.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:15:14 #298
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221055023
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, wij blijven liever in de 1ste wereld leven. Snap dat het jou niet boeit, want daar woon je nu ook niet.
Maar je klaagt dat men op de man speelt en doet het dan zelf?
Het is hier prima wonen overigens, lekker weer, grote betaalbare huizen, afgesloten wijken en geen last van asielzoekers.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221055054
Hoe dan ook het Russische regime is een tiranniek terreurregime, zowel naar de eigen inwoners (en soldaten) als naar Oekraïne, dat in Rusland zelfs helemaal niet bestaat.
Vandaar dat ze er een stevige illegale agressieve, terroristische en imperialistische oorlog mee voeren.

Deze oorlog kan binnen enkele weken beëindigd worden als men in Rusland ook tot de conclusie komt dat het Oekraïne al rond 1990 heeft erkend als een zelfstandige staat met de haar bekende grenzen, dit nogmaals extra heeft gegarandeerd rond 1993/1994 zodat Oekraïne haar kernwapens opgaf, het verder in strijd is met het internationaal recht om dit totaal niet bedreigende land aan te vallen en te bezetten, het in strijd is met het mede door Rusland ondertekende Handvest van de VN, en het regime handelt in strijd met het vonnis van de rechtbank van het Internationale Gerechtshof dat bepaalde dat Rusland haar troepen uit Oekraïne moet terugtrekken. (Volgens Poetin moet je altijd de wetten navolgen, maar hij doet dit dus zelf niet evenmin als zijn lakeien zoals Lavrov)
Het wordt de hoogste tijd dat er een internationale organisatie komt die dit soort terroristische regimes, evenals regimes die zich niet aan het internationaal recht houden, etc., kan ontmantelen.
pi_221055070
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maar je klaagt dat men op de man speelt en doet het dan zelf?
Dat is slechts een feitelijke constatering? Kan er weinig aan doen dat jij dat op jezelf betrekt.

quote:
Het is hier prima wonen overigens, lekker weer, grote betaalbare huizen, afgesloten wijken en geen last van asielzoekers.
lol.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')