Het zijn ook 2 losse zinnen, he.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is geen logische redenatie. 0,0000000000000000001 is immers geen "generlei" waarde, dat is een miniscule waarde.
Ja, en soms hebben ze gelijk. Dat is het punt, dat betekent niet dat ze het altijd bij het juiste eind hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onder elk filmpje op YT die dit onderwerp behandeld, meerdere accounts met precies de zelfde argumenten als BLAZ hierdoet.
1. patriot die ontplofte
2. Zelfs geschoten
3. Geen bewijs
4. er zouden filmpjes zijn dat het om een oekrainse drone gaat.
Etc.
Kijk in het MH17 topic hierop fok. kijk toen Bakmhut gebeurde altijd precies de zelfde riedeltjes.
Vertel?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heeft een andere organisatie dat onderzocht.
https://en.wikipedia.org/(...)Russo-Ukrainian_war_(2022%E2%80%93present) zoek maar.quote:
En zijn die mensen soms in barabas teletijdmachine gestapt, en teruggegaan naar het moment dat het speelde,quote:Op maandag 15 juni 2026 20:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)Russo-Ukrainian_war_(2022%E2%80%93present) zoek maar.
Welke aanslag?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom dit soort spelletjes spelen over een bewezen russische aanslag die plaats vond tijdens een bewezen grootschalige russische aanval. Het waren de russen, met debielen in gesprek gaan wiens winconditie twijfel zaaien is. Dat is jammer van je tijd.
En al weerleg je het 100x, morgenvroeg begint het vrolijk opnieuw.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom dit soort spelletjes spelen over een bewezen russische aanslag die plaats vond tijdens een bewezen grootschalige russische aanval. Het waren de russen, met debielen in gesprek gaan wiens winconditie twijfel zaaien is. Dat is jammer van je tijd.
Atilla de Hun.quote:
Wat heeft er in Kiev plaatsgevonden, wat misschien als terreur bestempeld kan worden?quote:
Ja, goed dat jij de grammatica niet beheerst kan ik ook niet behelpen.quote:
Ja, daar hadden we het niet over.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:57 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wat heeft er in Kiev plaatsgevonden, wat misschien als terreur bestempeld kan worden?
Iets met raketten en een kerk bijvoorbeeld?
Andere mening, tuurlijk.
Da's een bekend fenomeen. Mensen die uitheems zijn, worden een soort taalpuristen. Is goed te zien aan het proza wat je hier tikt.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, goed dat jij de grammatica niet beheerst kan ik ook niet behelpen.
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's een bekend fenomeen. Mensen die uitheems zijn, worden een soort taalpuristen. Is goed te zien aan het proza wat je hier tikt.
Ik woon gewoon in NL.
Als het alternatief is straks 'gratis' russisch leren.. geen lastige keuze.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.
Naast al dat belastinggeld wat je betaald wat naar deze zinloze oorlog gaat. Daar had je toch wel wat taallessen van kunnen betalen; zonde.
Maar je gaat maar op de persoon spelen?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als dat al proza is heb ik toch echt wel medelijden met je.
Naast al dat belastinggeld wat je betaald wat naar deze zinloze oorlog gaat. Daar had je toch wel wat taallessen van kunnen betalen; zonde.
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als het alternatief is straks 'gratis' russisch leren.. geen lastige keuze.
Nee, wij blijven liever in de 1ste wereld leven. Snap dat het jou niet boeit, want daar woon je nu ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?
Vanuit rusland komt geen kennis. Wanneer daar de mond los gaat dan vloeien de leugens rijkelijk. Dat hoef ik niet te verstaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gratis kennis opdoen kan toch geen kwaad?
Ik wees op een neutrale bron, dat is heel wat anders. Dat jij linea recta achter propaganda aanloopt vind ik kwalijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je gaat maar op de persoon spelen?
Je vind het vervelend dat ik je wijs op je kremlin stoepje schoonveeg reflexen?
Donderstraal een end op met je neutraal. Natuurlijk zijn wij niet neutraal - we zien namelijk duidelijk aan welke kant we moeten staan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik wees op een neutrale bron, dat is heel wat anders. Dat jij linea recta achter propaganda aanloopt vind ik kwalijk.
De Russen hebben er belang bij de Oekraïners de schuld te geven en vice versa, in dit geval is de NYT wat mij betreft dus een betrouwbaardere bron aangezien er geen belang is de boel de misleiden.
Dat jij dan toch achter de Oekraïnse visie aanloopt laat zien dat je geen neutrale toeziener bent.
Maar je klaagt dat men op de man speelt en doet het dan zelf?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, wij blijven liever in de 1ste wereld leven. Snap dat het jou niet boeit, want daar woon je nu ook niet.
Dat is slechts een feitelijke constatering? Kan er weinig aan doen dat jij dat op jezelf betrekt.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar je klaagt dat men op de man speelt en doet het dan zelf?
lol.quote:Het is hier prima wonen overigens, lekker weer, grote betaalbare huizen, afgesloten wijken en geen last van asielzoekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |