Hoort erbij vind ik. Geen WK zonder een paar lekkere opstootjes en schoppartijen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:34 schreef raptorix het volgende:
Wedstrijd kan wel eens uitlopen op een schoppartij zo.
Idd, jammer dat de Zuid-Amerikanen tegenwoordig zo braaf zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoort erbij vind ik. Geen WK zonder een paar lekkere opstootjes en schoppartijen.
Behalve Messi dan. Maar goed, sinds de VAR en de 1 minuut "tijdstraf" bij een blessure zijn ze inderdaad opeens een stuk braver en hebben ze ook veel minder vaak pijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de Zuid-Amerikanen tegenwoordig zo braaf zijn!
Ik vond het geen blunder, meer ongelukkig dat zijn verdediger wat in de weg liep.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:58 schreef 3rr0r het volgende:
ZK keeper krijgt een grote gracias van de Mexicanen
Krijgen natuurlijk wel Tjechie die alleen aan winst genoeg heeft, opzich hebben ze aan gelijkspel voldoende, maar bij een verlies ook 80% uitgeschakelt schat ik zo in, dus kansen genoeg, maar zal niet makkelijk worden denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:09 schreef TAmaru het volgende:
Mexico al groepswinnaar. Zuid-Korea staat er toch ook nog prima voor zou je zeggen met oog op de volgende ronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |