Huntelaar ook overigensquote:
Dit kan niet meer fout gaan!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:58 schreef franklop het volgende:
Heb het oranje shirt aan die ik ook bij de Spelen aan had. Toen wonnen WIJ heel veel medailles.
Dus WIJ kunnen zomaar winnen
Tegen een top 25 land hequote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef Felagund het volgende:
Ik word weer niet heel vrolijk van hoe wij spelen.
Het kan mij eigenlijk niet schelen of we winnen of verliezen, maar iets meer tempo maakt het leuker om naar te kijken.quote:
Japanners gaan voor de handbal verdediging, dan krijg je er lastig tempo in.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan mij eigenlijk niet schelen of we winnen of verliezen, maar iets meer tempo maakt het leuker om naar te kijken.
Maar het koffiezetapparaat dan?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef Steven184 het volgende:
Hiervan ga ik de tweede helft niet kijken
Dan blijft het bij 1 doelpunt.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
Japan is aanvallend echt onthutsend zwak
Jij had verwacht dat een land waar Ueda de vaste spits is aanvallend veel te bieden heeft?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
Japan is aanvallend echt onthutsend zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |