Nu op NPO3 (20:35 begonnen): Marokkaanse bruiloftquote:Vier Marokkaanse mannen blikken terug op hun leven en vertellen openhartig, met een lach en een traan, over hun reis van gastarbeider tot opa in Nederland. Stemmen en verhalen die je zelden hoort.
Gaat lekker zo!quote:Nederlands komedie uit 2022 van Johan Nijenhuis. Met o.a. Soumaya Ahouaoui, Nora El Koussour, Walid Benmbarek en Pip Pellens.
Zo zadel je degenen die zulke programma's interessant vinden op met een probleem. Waarom tegelijk?quote:
Oh, ja dat is wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo zadel je degenen die zulke programma's interessant vinden op met een probleem. Waarom tegelijk?
@Paul kunnen we iets regelen voor op de FP?quote:
Niks meer dan respect voor die generatie, het zijn de kleinkinderen van deze mensen waar de rotte appels tussen zittenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is daar mis mee dan? Ik hoor steeds ook iets over de podcast Marokaas. Dit zou mij kunnen motiveren en stimuleren om eens een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen, maar daar zijn we nog net niet helemaal.
Ook een mooie ontwikkeling dat er weer wat inzicht komt over waarom we überhaupt een Marokkaanse gemeenschap hebben hier, want ze zijn hier niet gekomen uit gelukzoeken. De Nederlanders van toen zochten geluk en dachten dat te vinden in de gastarbeiders. Dat mag ook weleens belicht worden.
Geen andere knoppen op je afstandsbediening?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef Kopiko het volgende:
Terechte klacht: de lachwekkende programmering van de NPO.
Nu op NPO2 (20:30 begonnen): Mocronado's
[..]
Nu op NPO3 (20:35 begonnen): Marokkaanse bruiloft
[..]
Gaat lekker zo!
Ja, dat vind ik dus ook. Nederlanders zijn vlug met het vingertje wijzen, maar als ze naar henzelf kijken, ho maar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is daar mis mee dan? Ik hoor steeds ook iets over de podcast Marokaas. Dit zou mij kunnen motiveren en stimuleren om eens een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen, maar daar zijn we nog net niet helemaal.
Ook een mooie ontwikkeling dat er weer wat inzicht komt over waarom we überhaupt een Marokkaanse gemeenschap hebben hier, want ze zijn hier niet gekomen uit gelukzoeken. De Nederlanders van toen zochten geluk en dachten dat te vinden in de gastarbeiders. Dat mag ook weleens belicht worden.
Dat is zeker zo. Ik kijk al jaren geen tv meer, onder andere door al die eindeloze kut reclames. Nu heeft de NOS ook bedacht om tijdens de drinkpauzes op het WK reclame uit te zenden, dus ben ik meteen overgestapt naar de Belgische zender.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |