En toch heeft een of ander mongoloïde reclamebureau er waarschijnlijk zo'n $500.000 aan verdiend.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Viv het volgende:
Ziet er inderdaad uit alsof iemand het met Paint gemaakt heeft.
Waarschijnlijk volgens de boeken nog meer maar dat verschil zal wel bij Infantino op de rekening gezet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En toch heeft een of ander mongoloïde reclamebureau er waarschijnlijk zo'n $500.000 aan verdiend.
beetje simpel logoquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Echt alles aan het WK 1998 was het allerbeste. Zelfs de branding.
Dat weet ik wel zeker, want je ziet antia aliasing aan de randen bij de cijfers terwijl elke serieuze designer dit in een vector programma zou doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Viv het volgende:
Ziet er inderdaad uit alsof iemand het met Paint gemaakt heeft.
Kosten en moeite worden bespaard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want je ziet antia aliasing aan de randen bij de cijfers terwijl elke serieuze designer dit in een vector programma zou doen.
Alvast een facepalm voor de 1-7 nederlaagquote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:06 schreef Kriegel het volgende:
Dit blijft de beste:
[ afbeelding ]
Is het een hand die twee stukken ijsbergsla opgooit, is het een facepalm? Niemand die het weet!
Qua moderne vormgeving.. absoluut.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
De meeste logo's zijn gruwelijk lelijk, maar die van Qatar en Rusland zijn echt top
Ik heb daar nog ergens een voetbal boek met panini plaatjes van!quote:
Ik had het boek met actieplaten en verhalen over het toernooi een twee keer van de bieb geleend.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:21 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik heb daar nog ergens een voetbal boek met panini plaatjes van!
In een letterlijke foto van de beker op een 2 en een 6 als achtergrond zit wel wat minder tijd dan wat aan het meeste wat eraan vooraf is gegaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |